Bed and Breakfast

7 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Staan open voor alles

Femke Veenma
12-1-2019

Le roc is een plek waar je totaal tot rust komt. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en een goede uitleg gehad over hoe de vakantie verloopt. De kamers zijn praktisch en je slaapt rustig. Eten is goed geregeld en er zijn leuke activiteiten die je kunt doen. Alles bij elkaar is dit een vakantie bestemming waar ik me erg prettig voel. Zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

fantastisch super gastheer en gastvrouw

armand
6-1-2018

heel geschikt voor koppels en gezinnen prachtige natuur en veel rust of actie elk wat wils

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Midweek in le roc foucaud

Eric van Donselaar
31-12-2017

Een prachtig landgoed met zeer veel mogelijkheden. We hebben kunnen abseilen, een rivier wandeling gemaakt, petange gespeeld, gezwommen in het zwembad en getennist. Er waren nog veel meer activiteiten te ondernemen maar daar niet meer aan toegekomen. Een fantastische plek om te onthaasten. De twee eigenaren (Robèrt en Anja) doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor ons klaar gestaan. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Meer heb ik niet nodig. Een aanrader om er even lekker tussen uit te zijn

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Alles in één!

Janneke
10-8-2016

Zo veelzijdig als deze plek heb ik zelden meegemaakt, alles wat mijn hartje begeerde was er: veel leeftijdgenoten voor mijn zoon (die ook een leuke week heeft gehad), mensen die open staan voor een praatje en contact, heerlijk eten (en een week geen boodschappen hoeven doen), mooi terrein met een kabbelend riviertje naast de tent, veel leuke activiteiten, gepland en spontaan, lol op de jeu de boules-baan en daarna verder bij het barretje buiten. Dansen, wanneer doe je dat nog? Kampvuur, hangmatten, zwembad, massage, etc, etc. Dat alles onder de hoede van Robert, Anja en niet te vergeten de vrijwilligers: Hans, Jeroen, Luc, Nicole, Machteld, Lilly e.a). Veel leuke mensen leren kennen. Bedankt iedereen voor een onvergetelijke week! Die wel twee weken leek te duren...

Overweldigend en onvergetelijk.

Sandra
7-8-2016

Robert en Anja weten op een heel goede en ongecompliceerde manier een "warme" omgeving te creëren voor alleenstaande ouders en hun kinderen, mensen die allemaal best het een en ander achter de rug hebben maar nu willen ontspannen en een fijne tijd willen hebben. Met een groep leuke mensen, heerlijk eten, fijne accommodatie en topplekken voor de pubers om zich te vermaken (kampvuurplek, hangmatten, eilandjes) is het voor mij en mijn kinderen (bijna 14 en 15 jaar) een onvergetelijke ervaring geworden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

super leuk hier echt naartoe gaan!!!!!!!!!!!!!

femke veenma
2-8-2010

Le roc foucaud is een plek weer je lekker kan genieten en leuke dingen kan doen. De eigenaar Anja en Robert zij super lief en het eten is heel lekker (vind ik). Als je een leuke vakantie wil moet je naar Le roc foucaud gaan

Er is daar te doen:

jeudebaul voetbal tennis kano(en) zwemmen in zwembad vollybal badminton lol maken

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

een prachtig Domein

pieter
21-8-2009

Le Roc Foucaud is een veelzijdig Domien met vele ontspannings mogelijkheden, wil je op doorreis in Frankrijk even een tussenstop maken van een paar dagen ,of wat langer , dan zijn Anja en Robert het nederlands echtpaar die het je echt naar je zin gaan maken op hun mooie domein

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.