Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Meer bedandbreakfastinfo

56 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• 8Jacqueline10-11-2008

ff tot rust komen

Ik ben er met de hersft een paar dagen met de kinderen geweest er waren daar nog meer kinderen. Konden het goed vinden met elkaar dus daar geen omkijken naar dus voor mij echt relaxed. Lekker gewandeld heerlijk gegeten dus prima toeven daar

• 8Jan Willem van Dijk29-10-2008

Heerlijk ontspannen vakantie

Wij zijn in augustus 2008 op Le Roc Foucaud geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad met ons zoontje van 1. Als Anja en Robert de laatste puntjes op de i hebben gezet gaan we waarschijnlijk nog wel een keertje terug!

• 8P.J.Smit25-10-2008

goed bevallen

In de herfst vakantie zijn we een weekje naar Frankrijk geweest omgeving St Prix - La palise - Vichy we verbleven daar in bed en breakfast Le Roc Foucaud , dat is ons zeer goed bevallen , goede prijs kwaliteit . een aanrader als je door dit gebied reist,en onderdak zoekt op een leuk domein , met diverse activiteiten. Spontane nederlandse eigenaars.

• 8Tim23-10-2008

warm, persoonlijk, nederlands echtpaar

elke avond kampvuur, sport, kano, tennis, jeu de boule op het domein. in de wind gedroogd beddegoed, kinderactiviteiten, bonte avond, harmonieus geheel. mijn tiener van 14 heeft een fantastische tijd gehad.

• 9harry wolters21-10-2008

een en al gastvrijheid

anja en robert zijn gastvrij en weten wat de gasten willen. Op het landgoed zijn mogelijkheden voor tennis ( 2 banen) voetbal, vollybal, j.d. b,kanovaren,mini golf etnz.

5 tips over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• Miran, 19-07-2013

Neem waterschoenen mee met een goede zool voor de rivierwandeling!

• Marlies Metsemakers, 20-09-2012

Moulins is een mooie stad, waarin oud en modern goed gecombineerd zijn. Vichy heeft een mooi oud gedeelte, een prachtig operagebouw en een mooi park.

• H.a.w. den Brok, 19-08-2012

Vraag naar een meditaiebegeleiding 's avonds op de trampoline onder de sterrenhemel of in de hangmatten in het bos.

0 vragen over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Bed and Breakfast info