Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

56 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• 2018
    9harrie & Joze hochstenbach02-01-2018

fantastisch

van uit Nederland ong. 700km rijden kom je terecht op prima accommodatie, voorzien van zwembad tennisbaan etc. etc supervriendelijke eigenaars Anja&Robert.Kortom vrijheid rust genieten

• 2017
    8Janine Verhoeven30-12-2017

Heerlijke week gehad .

Le Roc Foucaud is de spreekwoordelijke ongepolijste parel in het midden van Frankrijk. We waren hier voor een week rust, rust en rust. En dat hebben we gevonden. Samen met mijn man hebben we genoten van de meer dan hartelijke ontvangst van Robert en Anja. Alles kon, niets moest. La dolce far niente als we dat wilden, maar ook vertier als we dan zochten. Een omweg waard.

• Oude reviews

8Marion02-11-2014

Unieke overnachtingsplaats

Op weg naar het zuiden hier overnacht. Lekker informele sfeer en prachtig midden in de natuur. Jammer dat we 'en route' waren en dus weinig tijd hadden. We komen zeker nog een keer terug,

• 8Marlies Metsemakers20-09-2012

een plek waar ik graag nog eens terugkeer

De eerste indruk was wat rommelig wat direct goedgemaakt werd door een zeer warm welkom door de eigenaren.Aan het gebouw en het omliggende terrein wordt nog gewerkt om het verder op te knappen. Wat overigens al goed lukt. Geweldig hoeveel energie ze hierin steken. Het nodigde zelfs uit om zelf af en toe een handje te helpen. Het is een gebouw van 200 jaar oud!! De kamers zijn schoon. Dat is ook wat hoog in het vaandel staat van de eigenaren. 5 Kamers hebben een eigen douche. De w.c. is voor elke kamer gezamenlijk op de gang. De accommodatie ligt op een paar km van een dorp en is zeer kindvriendelijk. Kortom zeer aanbevelenswaardig als je zoekt naar rust, ongedwongen gastvrijheid en gezelligheid. Niet onbelangrijk als je de Franse taal niet meester bent, kun je daar gewoon Nederlands spreken.

• 8femke veenma26-12-2010

goed en leuk

het was voor mij een top vakanie met het zwembad en de tennisbaan,trampoline. het slaapen beviel goed en de mensen die daar werken zijn super aardig deze waardeering is top.in een paar woorden een super leuke vakantie,zoe er zeker nog eens komen

• 8Frank01-11-2010

heerlijk !

Le Roc Foucaud is een heerlijke plek. Prachtig gelegen, lieve eigenaren, altijd iets te beleven! Verwacht geen overdreven luxe o.i.d, het is gewoon een fijne plek en een fijn huis waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. Aanrader, kortom!

• 9Marcel K03-09-2009

een echte aanrader!!!

Bijna een week lang - nu voor de tweede keer - doorgebracht op Le Roc Foucaud. Erg genoten van de omgeving, het landgoed, het zwembad, de rust en bovenal de zorg van Anja en Robert. Als je van natuur houdt, rust lekker vindt maar toch ook zo af en toe leuke mensen wilt ontmoeten om onder het genot van een goed glas wijn een boeiend gesprek te voeren, dan moet je naar Le Roc. Wil het graag iedereen aanraden, zowel op doorreis als om langere tijd te besteden.

• 9henk van lenteren01-07-2009

ideale plek om te onthaasten

Heerlijke plek om te verblijven. Anja en Robert zijn meer dan gastvrij en hebben er voor gezorgd dat we echt konden onthaasten. Heel leuk om te wandelen over het landgoed, gave plekjes en leuk dat er kleine beekjes doorheen stromen. We hadden prachtig weer en hebben genoten van het zwembad en de service. Je kan hier ook goed vertoeven met een groot gezin of een familiegebeuren. Toen wij er waren was er ook een grote Franse familie, hierdoor konden we zien wat voor mogelijkheden er allemaal zijn op deze lokatie. Op meerdere plekken was men actief, barbequen, tennissen, zwemmen, volleballen, badminton, etc. Waarbij ons opviel dat Robert en Anja dit heel relaxed lieten verlopen. Het waren voor ons drie hele leuke dagen waar we nog vaak aan terug zullen denken. Voor herhaling vatbaar.

5 tips over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• Miran, 19-07-2013

Neem waterschoenen mee met een goede zool voor de rivierwandeling!

• Marlies Metsemakers, 20-09-2012

Moulins is een mooie stad, waarin oud en modern goed gecombineerd zijn. Vichy heeft een mooi oud gedeelte, een prachtig operagebouw en een mooi park.

• H.a.w. den Brok, 19-08-2012

Vraag naar een meditaiebegeleiding 's avonds op de trampoline onder de sterrenhemel of in de hangmatten in het bos.

0 vragen over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Bed and Breakfast info