5 tips over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• Miran, 19-07-2013

Neem waterschoenen mee met een goede zool voor de rivierwandeling!

• Marlies Metsemakers, 20-09-2012

Moulins is een mooie stad, waarin oud en modern goed gecombineerd zijn. Vichy heeft een mooi oud gedeelte, een prachtig operagebouw en een mooi park.

• H.a.w. den Brok, 19-08-2012

Vraag naar een meditaiebegeleiding 's avonds op de trampoline onder de sterrenhemel of in de hangmatten in het bos.

• Bartjan Zilverberg, 08-10-2014

Als je heel erg op luxe gesteld bent is Roc het niet. Alle faciliteiten zijn er maar redelijk basic.

Kamperen juist erg aan te raden, je hoeft niet te koken 😄

• Jeroen Paul van Aarst, 13-11-2014

Je hoeft niet weg, maar voor de fietsgek is er genoeg. Ook kamperen kan je daar. Een kroeg is gemaakt in een tent. Dus ouders de kroeg in kinders hebben genoeg te doen! Geniet en drink met je maten, haha want die ontmoet je daar. Ook avontuur is mogelijk, riviertjes/watertoren zat met klim mogelijkheden. Wil je wat vraag het lief aan Rober .Wil je rust ga dan niet bij de kroeg staan met je tent, er is plek zat! De camping mixed met de kamers bij het kampvuur.Gitaar mee! gezellig!