Bed and Breakfast

44 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Staan open voor alles

Femke Veenma
12-1-2019

Le roc is een plek waar je totaal tot rust komt. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en een goede uitleg gehad over hoe de vakantie verloopt. De kamers zijn praktisch en je slaapt rustig. Eten is goed geregeld en er zijn leuke activiteiten die je kunt doen. Alles bij elkaar is dit een vakantie bestemming waar ik me erg prettig voel. Zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Uniek en briljant genoten!

J & E
8-1-2019

Wij hebben een briljant fijne vakantie beleefd op deze bijzondere plek met bijzonder fijne mensen. Twee weken lang genoten van een zeer warme sfeer, heerlijk eten, een speelomgeving waar zoonlief elke minuut blij van werd en waardevolle momenten met de mensen die we er troffen. Extra dimensie: De diversiteit van gasten; een mix die 'elk wat wils' biedt. De gastvrouw en -heer faciliteren een basis waarop de gasten verder zelf tot een geweldig fijne feer komen. Wat ons betreft: Een unieke beleving voor een ieder die op vakantie graag ultiem ontspant, open staat voor 'go with the flow', kan genieten van volledig 'ontzorgd worden' en bijzondere dynamiek. Een aanrader dus!

Dank Anja en Robert voor de geweldig fijne weken die we bij jullie hebben beleefd & tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer, niet mijn ding.

Janna
15-9-2018

Let op, er is hier een open deur beleid, dus je kamerdeur kan niet op slot. Dit voelt toch niet echt lekker. Je mag de bar van de bijhorend camping gebruiken, maar het daar gespendeerde bedrag moet wel cash afgerekend worden en kan niet worden geprint en het mag ook niet worden overgemaakt. De kinderen hebben wel veel plezier gehad met elkaar. Je hebt zeker een auto nodig om eea in de omgeving te gaan bekijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
robert, eign, 10-1-2019

Dag lieve mensen, Helder dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken, wel jammer we zetten er ons wel voor in. Mooi is wel dat een andere gast me op dit bericht attendeerde, met de woorden dit is zo onwaar en gemeen! Ons sleutel beleid schept vertrouwen dat in afgelopen 10 jaar nog niet is geschaad, je kunt wel een sleutel op borg krijgen. Nee we hebben (nog) geen pin automaat excuus daarvoor gelukkig zijn in het dorp zijn er minimaal 4 pin automaten. Een tikkie had ook gemogen. Jammer is gewoon dat dit patform ook ruimte geeft voor deze "mis-leiding" We hopen dat mensen meer hun ongenoegen ter plaatse kenbaar maken dan is er weer contact. grote groet aan alle review schrijvers.

Superweek gehad!

Ingeborg
5-8-2018

Samen met dochter (13) en andere eenoudergezinnen een fantastische week doorgebracht op Le Roc. We hadden een prima kamer in het landhuis en wat een heerlijke plek om te verblijven; je kunt lekker ronddwalen op het landgoed en treft dan bijzonder mooie en rustige plekken om bijvoorbeeld te liggen in een hangmat of aan het eind van het eilandje het riviertje in te gaan. Daarnaast ook een heerlijk zwembad, een gezellige bar, een jeu de boules plek, trampoline, tennisbaan, volleybalveld.. De kinderen hebben een spannende overnachting met kampvuur gehad in een open tent op het eilandje (onder goede begeleiding), ze konden abseilen van de watertoren, we hebben gezamenlijk een rivierentocht gelopen, er was een bonte avond, discozwemmen, we hebben zelf met een aantal ouders een pubquiz georganiseerd.. En daarbij de verwennerij van het heerlijke ontbijt en avondeten!! Anja, Robert en alle vrijwilligers enorm bedankt voor de heerlijke week!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

fantastisch super gastheer en gastvrouw

armand
6-1-2018

heel geschikt voor koppels en gezinnen prachtige natuur en veel rust of actie elk wat wils

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

fantastisch

harrie & Joze hochstenbach
2-1-2018

van uit Nederland ong. 700km rijden kom je terecht op prima accommodatie, voorzien van zwembad tennisbaan etc. etc supervriendelijke eigenaars Anja&Robert.Kortom vrijheid rust genieten

Gereisd Met partner in mei 2017

Midweek in le roc foucaud

Eric van Donselaar
31-12-2017

Een prachtig landgoed met zeer veel mogelijkheden. We hebben kunnen abseilen, een rivier wandeling gemaakt, petange gespeeld, gezwommen in het zwembad en getennist. Er waren nog veel meer activiteiten te ondernemen maar daar niet meer aan toegekomen. Een fantastische plek om te onthaasten. De twee eigenaren (Robèrt en Anja) doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor ons klaar gestaan. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Meer heb ik niet nodig. Een aanrader om er even lekker tussen uit te zijn

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke week gehad .

Janine Verhoeven
30-12-2017

Le Roc Foucaud is de spreekwoordelijke ongepolijste parel in het midden van Frankrijk. We waren hier voor een week rust, rust en rust. En dat hebben we gevonden. Samen met mijn man hebben we genoten van de meer dan hartelijke ontvangst van Robert en Anja. Alles kon, niets moest. La dolce far niente als we dat wilden, maar ook vertier als we dan zochten. Een omweg waard.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles in één!

Janneke
10-8-2016

Zo veelzijdig als deze plek heb ik zelden meegemaakt, alles wat mijn hartje begeerde was er: veel leeftijdgenoten voor mijn zoon (die ook een leuke week heeft gehad), mensen die open staan voor een praatje en contact, heerlijk eten (en een week geen boodschappen hoeven doen), mooi terrein met een kabbelend riviertje naast de tent, veel leuke activiteiten, gepland en spontaan, lol op de jeu de boules-baan en daarna verder bij het barretje buiten. Dansen, wanneer doe je dat nog? Kampvuur, hangmatten, zwembad, massage, etc, etc. Dat alles onder de hoede van Robert, Anja en niet te vergeten de vrijwilligers: Hans, Jeroen, Luc, Nicole, Machteld, Lilly e.a). Veel leuke mensen leren kennen. Bedankt iedereen voor een onvergetelijke week! Die wel twee weken leek te duren...

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweldigend en onvergetelijk.

Sandra
7-8-2016

Robert en Anja weten op een heel goede en ongecompliceerde manier een "warme" omgeving te creëren voor alleenstaande ouders en hun kinderen, mensen die allemaal best het een en ander achter de rug hebben maar nu willen ontspannen en een fijne tijd willen hebben. Met een groep leuke mensen, heerlijk eten, fijne accommodatie en topplekken voor de pubers om zich te vermaken (kampvuurplek, hangmatten, eilandjes) is het voor mij en mijn kinderen (bijna 14 en 15 jaar) een onvergetelijke ervaring geworden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.