Bed and Breakfast Le Roc Foucaud ***

Bed and Breakfast Le Roc Foucaud
8,6

Weer vandaag4°-4°

40 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

fantastisch super gastheer en gastvrouw

armand, 6-1-2018

heel geschikt voor koppels en gezinnen

prachtige natuur en veel rust of actie elk wat wils

fantastisch

harrie & Joze hochstenbach, 2-1-2018

van uit Nederland ong. 700km rijden kom je terecht op prima accommodatie,

voorzien van zwembad tennisbaan etc. etc supervriendelijke eigenaars Anja&Robert.Kortom vrijheid rust genieten

Midweek in le roc foucaud

Eric van Donselaar, 31-12-2017

Een prachtig landgoed met zeer veel mogelijkheden.

We hebben kunnen abseilen, een rivier wandeling gemaakt, petange gespeeld, gezwommen in het zwembad en getennist.

Er waren nog veel meer activiteiten te ondernemen maar daar niet meer aan toegekomen. Een fantastische plek om te onthaasten.

De twee eigenaren (Robèrt en Anja) doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor ons klaar gestaan.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Meer heb ik niet nodig.

Een aanrader om er even lekker tussen uit te zijn

Heerlijke week gehad .

Janine Verhoeven, 30-12-2017

Le Roc Foucaud is de spreekwoordelijke ongepolijste parel in het midden van Frankrijk. We waren hier voor een week rust, rust en rust. En dat hebben we gevonden. Samen met mijn man hebben we genoten van de meer dan hartelijke ontvangst van Robert en Anja. Alles kon, niets moest. La dolce far niente als we dat wilden, maar ook vertier als we dan zochten. Een omweg waard.

Alles in één!

Janneke, 10-8-2016

Zo veelzijdig als deze plek heb ik zelden meegemaakt, alles wat mijn hartje begeerde was er: veel leeftijdgenoten voor mijn zoon (die ook een leuke week heeft gehad), mensen die open staan voor een praatje en contact, heerlijk eten (en een week geen boodschappen hoeven doen), mooi terrein met een kabbelend riviertje naast de tent, veel leuke activiteiten, gepland en spontaan, lol op de jeu de boules-baan en daarna verder bij het barretje buiten. Dansen, wanneer doe je dat nog? Kampvuur, hangmatten, zwembad, massage, etc, etc. Dat alles onder de hoede van Robert, Anja en niet te vergeten de vrijwilligers: Hans, Jeroen, Luc, Nicole, Machteld, Lilly e.a). Veel leuke mensen leren kennen. Bedankt iedereen voor een onvergetelijke week! Die wel twee weken leek te duren...

Overweldigend en onvergetelijk.

Sandra, 7-8-2016

Robert en Anja weten op een heel goede en ongecompliceerde manier een "warme" omgeving te creëren voor alleenstaande ouders en hun kinderen, mensen die allemaal best het een en ander achter de rug hebben maar nu willen ontspannen en een fijne tijd willen hebben. Met een groep leuke mensen, heerlijk eten, fijne accommodatie en topplekken voor de pubers om zich te vermaken (kampvuurplek, hangmatten, eilandjes) is het voor mij en mijn kinderen (bijna 14 en 15 jaar) een onvergetelijke ervaring geworden.

Gewoonweg Super

Erik Voskuilen, 21-5-2016

Ga je voor luxe, dan heb je hier pech. Ga je voor Gezelligheid, Sfeer, Rust, Eenvoud, Een mooie omgeving en super vakantie, dan ben je hier aan het goede adres.

Le Roc Foucaud is een oud landhuis en dat merk je aan alles. Ondanks dat is het er goed verzorgd en schoon. Juist dat oude geeft een gezellige sfeer. De nederlandse eigenaars Robert en Anja doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.

We zijn er een week geweest en we hebben ons geen dag verveeld en er echt heerlijk gegeten.

Op het domein is ruim voldoende aanwezig om je te vermaken. Een zwembad, midgetgolf, jeu de boules, tennis, beachvolley, een bar buiten met terras, een rivier langs het domein om te kanoën en er zijn vol op plekjes waar je heerlijk kunt geniet van de rustige en mooie omgeving op het domein.

Voor herhaling vatbaar?? Absoluut!!!

Dus wat ons betreft! Robert en Anja, Tot ziens!!

Fantastische plek

Mariska, 19-7-2015

Samen met mijn zoon een week op Roc Foucaud geweest. Mijn eerste ervaring met eenoudervakanties. Het was een onvergetelijke ervaring. Een heerlijke plek om te zijn, te onthaasten, leuke activiteiten te ondernemen en fijne mensen te ontmoeten.. Voor mij was er een goede balans tussen iets ondernemen met mijn zoon, tijd voor mezelf en tijd met andere door brengen. De kamers waren eenvoudig en het eten prima. Robert, Anja en de anderen van het Roc team, doen erg hun best om er iets van te maken. Het enige minpunt vond ik, dat er een paar mensen bij waren bij wie het er dik boven op lag dat ze kwamen om een man/vrouw te veroveren. Voor je het weet krijgt het iets banaals. Al met al een super vakantie. Robert en Anja heel erg bedankt. Jullie zijn kanjers!!!

mooie plek om gewoon te zijn!

josee hochstenbach-wijnandts, 23-5-2015

spontaan aangekomen en ons gelijk thuis gevoeld als god in frankrijk

Heerlijke plek voor ouder en kind van jong tot oud

Jeroen Paul van Aarst, 13-11-2014

Afgelopen zomervakantie een een-ouder-vakantie geboekt. Le Roc Foucaud, nog nooit van gehoord. Had geen zin in een tent en kon daar een kamer huren. Zenuwachtig boekte ik na lang ziek zijn en ging met de auto en mijn dochter op avontuur. Eindelijk uit mijn schulp/cocon van huis. En alle jemig de pemig wat was het leuk. Een lot uit de loterij. Voor ieder wat wils. Een week waarin ik gezellige mensen ontmoetten, mijn kind niet meer terug zag (alleen voor het eten dan). Ik was echt aan het ontzorgen en relaxen. In de ochtend een ontbijt met zijn allen, tussen de middag optioneel een picknickmand, in de avond hadden we een soort lopend buffet met heerlijk eten. Vrijwilligers die er werkte waren super voor de kids, eigenaar en vrouw zijn ook gewoon echte mensen met een hard op de goede plek. Zo'n plek is nooit af, maar wel compleet door wil en gezelligheid. Een plek voor iedereen die van het leven houd en wil ontmoeten / wil genieten. Niet alleen voor een-ouder, voor een ieder, jeroen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Roc Foucaud scoort een 8.6 uit 10 op basis van 50 reviews.