Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Meer bedandbreakfastinfo

56 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• 4Gezin29-08-2019

Eenmalig

Matige accommodatie, sanitair niet meer van deze tijd en weinig aandacht voor hygiene (vies). Gastvrijheid op niveau van kinderkamp: vooral regels. Maaltijden redelijk maar ook hier weinig gevoel voor gastvrijheid en veel aandacht voor de te volgen regels. Prijs kwaliteit niet in verhouding.

• 9Jasper Randoe29-08-2019

Mooi terrein met voor elk wat wils

Heerlijk domein met uitermate vriendelijke gastheer en gastvrouw. Voor elk wat wils, relaxen of meehelpen. Kamperen in prachtige natuur, of luxe slapen in een kamer. Fantastische omgeving waar je heerlijk kunt fietsen, wandelen en eten en drinken. De gezamenlijke activiteiten smeden een band met de medegasten en zijn goed georganiseerd. Echt een aanrader!

Alleenreizend

• 8Femke Veenma12-01-2019

Staan open voor alles

Le roc is een plek waar je totaal tot rust komt. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en een goede uitleg gehad over hoe de vakantie verloopt. De kamers zijn praktisch en je slaapt rustig. Eten is goed geregeld en er zijn leuke activiteiten die je kunt doen. Alles bij elkaar is dit een vakantie bestemming waar ik me erg prettig voel. Zeker een aanrader!

• 9J & E08-01-2019

Uniek en briljant genoten!

Wij hebben een briljant fijne vakantie beleefd op deze bijzondere plek met bijzonder fijne mensen. Twee weken lang genoten van een zeer warme sfeer, heerlijk eten, een speelomgeving waar zoonlief elke minuut blij van werd en waardevolle momenten met de mensen die we er troffen. Extra dimensie: De diversiteit van gasten; een mix die 'elk wat wils' biedt. De gastvrouw en -heer faciliteren een basis waarop de gasten verder zelf tot een geweldig fijne feer komen. Wat ons betreft: Een unieke beleving voor een ieder die op vakantie graag ultiem ontspant, open staat voor 'go with the flow', kan genieten van volledig 'ontzorgd worden' en bijzondere dynamiek. Een aanrader dus!

Dank Anja en Robert voor de geweldig fijne weken die we bij jullie hebben beleefd & tot volgend jaar!

• 2018
    5Janna15-09-2018

Nooit meer, niet mijn ding.

Let op, er is hier een open deur beleid, dus je kamerdeur kan niet op slot. Dit voelt toch niet echt lekker. Je mag de bar van de bijhorend camping gebruiken, maar het daar gespendeerde bedrag moet wel cash afgerekend worden en kan niet worden geprint en het mag ook niet worden overgemaakt. De kinderen hebben wel veel plezier gehad met elkaar. Je hebt zeker een auto nodig om eea in de omgeving te gaan bekijken.

robert, eign, 10-01-2019

Dag lieve mensen, Helder dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken, wel jammer we zetten er ons wel voor in. Mooi is wel dat een andere gast me op dit bericht attendeerde, met de woorden dit is zo onwaar en gemeen! Ons sleutel beleid schept vertrouwen dat in afgelopen 10 jaar nog niet is geschaad, je kunt wel een sleutel op borg krijgen. Nee we hebben (nog) geen pin automaat excuus daarvoor gelukkig zijn in het dorp zijn er minimaal 4 pin automaten. Een tikkie had ook gemogen. Jammer is gewoon dat dit patform ook ruimte geeft voor deze "mis-leiding" We hopen dat mensen meer hun ongenoegen ter plaatse kenbaar maken dan is er weer contact. grote groet aan alle review schrijvers.

• 9Ingeborg05-08-2018

Superweek gehad!

Samen met dochter (13) en andere eenoudergezinnen een fantastische week doorgebracht op Le Roc. We hadden een prima kamer in het landhuis en wat een heerlijke plek om te verblijven; je kunt lekker ronddwalen op het landgoed en treft dan bijzonder mooie en rustige plekken om bijvoorbeeld te liggen in een hangmat of aan het eind van het eilandje het riviertje in te gaan. Daarnaast ook een heerlijk zwembad, een gezellige bar, een jeu de boules plek, trampoline, tennisbaan, volleybalveld.. De kinderen hebben een spannende overnachting met kampvuur gehad in een open tent op het eilandje (onder goede begeleiding), ze konden abseilen van de watertoren, we hebben gezamenlijk een rivierentocht gelopen, er was een bonte avond, discozwemmen, we hebben zelf met een aantal ouders een pubquiz georganiseerd.. En daarbij de verwennerij van het heerlijke ontbijt en avondeten!! Anja, Robert en alle vrijwilligers enorm bedankt voor de heerlijke week!!

Met vrienden

• 9armand06-01-2018

fantastisch super gastheer en gastvrouw

heel geschikt voor koppels en gezinnen prachtige natuur en veel rust of actie elk wat wils

• 9harrie & Joze hochstenbach02-01-2018

fantastisch

van uit Nederland ong. 700km rijden kom je terecht op prima accommodatie, voorzien van zwembad tennisbaan etc. etc supervriendelijke eigenaars Anja&Robert.Kortom vrijheid rust genieten

• 2017
    8Eric van Donselaar31-12-2017

Midweek in le roc foucaud

Een prachtig landgoed met zeer veel mogelijkheden. We hebben kunnen abseilen, een rivier wandeling gemaakt, petange gespeeld, gezwommen in het zwembad en getennist. Er waren nog veel meer activiteiten te ondernemen maar daar niet meer aan toegekomen. Een fantastische plek om te onthaasten. De twee eigenaren (Robèrt en Anja) doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor ons klaar gestaan. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Meer heb ik niet nodig. Een aanrader om er even lekker tussen uit te zijn

• 8Janine Verhoeven30-12-2017

Heerlijke week gehad .

Le Roc Foucaud is de spreekwoordelijke ongepolijste parel in het midden van Frankrijk. We waren hier voor een week rust, rust en rust. En dat hebben we gevonden. Samen met mijn man hebben we genoten van de meer dan hartelijke ontvangst van Robert en Anja. Alles kon, niets moest. La dolce far niente als we dat wilden, maar ook vertier als we dan zochten. Een omweg waard.

5 tips over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• Miran, 19-07-2013

Neem waterschoenen mee met een goede zool voor de rivierwandeling!

• Marlies Metsemakers, 20-09-2012

Moulins is een mooie stad, waarin oud en modern goed gecombineerd zijn. Vichy heeft een mooi oud gedeelte, een prachtig operagebouw en een mooi park.

• H.a.w. den Brok, 19-08-2012

Vraag naar een meditaiebegeleiding 's avonds op de trampoline onder de sterrenhemel of in de hangmatten in het bos.

0 vragen over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Bed and Breakfast info