Sorteren

Reviews over St. Prix

Superweek gehad!

Ingeborg
    5-8-2018

Samen met dochter (13) en andere eenoudergezinnen een fantastische week doorgebracht op Le Roc. We hadden een prima kamer in het landhuis en wat een heerlijke plek om te verblijven; je kunt lekker ronddwalen op het landgoed en treft dan bijzonder mooie en rustige plekken om bijvoorbeeld te liggen in een hangmat of aan het eind van het eilandje het riviertje in te gaan. Daarnaast ook een heerlijk zwembad, een gezellige bar, een jeu de boules plek, trampoline, tennisbaan, volleybalveld.. De kinderen hebben een spannende overnachting met kampvuur gehad in een open tent op het eilandje (onder goede begeleiding), ze konden abseilen van de watertoren, we hebben gezamenlijk een rivierentocht gelopen, er was een bonte avond, discozwemmen, we hebben zelf met een aantal ouders een pubquiz georganiseerd.. En daarbij de verwennerij van het heerlijke ontbijt en avondeten!! Anja, Robert en alle vrijwilligers enorm bedankt voor de heerlijke week!!

Thuis komen!!

Matthieu
    31-7-2018

Heerlijk om hier weer terug te komen. Dit is nu de 3de keer, en elke keer weer voelt het als een thuiskomen in je ouderlijk huis. Geweldige service en kookkunsten van Lonneke en haar familie. Wat kan zij goed koken!! Enige nadeel is dat je elke keer als je voor een paar euro meegegeten hebt, je de eerste paar uur na het eten te lui bent om zelfs naar het toilet te lopen. Dat btw heel schoon en netjes is.

Het uitzicht op de camping is fenomenaal, zowel vanaf de je plek als vanaf het eetgedeelte of het zwembad.

Wij komen zeker nog vaker terug. Maar dan met onze kleine die nu als buikpassagier mee is.

Lonneke en fam, bedankt voor alles!!

fantastisch super gastheer en gastvrouw

armand
    6-1-2018

heel geschikt voor koppels en gezinnen

prachtige natuur en veel rust of actie elk wat wils

fantastisch

harrie & Joze hochstenbach
    2-1-2018

van uit Nederland ong. 700km rijden kom je terecht op prima accommodatie,

voorzien van zwembad tennisbaan etc. etc supervriendelijke eigenaars Anja&Robert.Kortom vrijheid rust genieten

Midweek in le roc foucaud

Eric van Donselaar
    31-12-2017

Een prachtig landgoed met zeer veel mogelijkheden.

We hebben kunnen abseilen, een rivier wandeling gemaakt, petange gespeeld, gezwommen in het zwembad en getennist.

Er waren nog veel meer activiteiten te ondernemen maar daar niet meer aan toegekomen. Een fantastische plek om te onthaasten.

De twee eigenaren (Robèrt en Anja) doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor ons klaar gestaan.

De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Meer heb ik niet nodig.

Een aanrader om er even lekker tussen uit te zijn

St. Prix scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews