Camping Le Petit Chaumont

14 reviews over Camping Le Petit Chaumont in het Nederlands

Gezellig

De Reys Anny
21-9-2019

Heel rustig gelegen om een tussenstop of om een paar rustige dagen. Enkele campingplaatsen voor tent, caravan of camper. Heel proper, modern sanitair met alle voorzieningen. Zeer vriendelijke welkom door Trudy, een Nederlandse. Spijtig dat ze geen streekgerechten, brood, confituur of eitjes verkoopt. Centrum is niet in de buurt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

José
12-1-2019

Omdat wij in de herfst het risico niet meer durfden te nemen in een tent te kamperen, vanwege de koude nachten, kozen wij voor de gîte op camping Le petit Chaumont. Het is een fantastisch fijn, klein huisje van alle gemakken voorzien in een prachtige, rustgevende omgeving! We hebben er heerlijk gewandeld. De eigenaresse heeft er gevarieerde routes voor! Toen het 's avonds buiten wat kil werd, zetten we binnen gewoon het kacheltje aan. Heerlijk behaaglijk en gezellig. (Ik kan me trouwens ook voorstellen dat de gîte zomers een heerlijk onderkomen is; er ligt een alleraardigst erfje omheen en een besloten terrasje achter. Lekker makkelijk ook, als je geen kampeerspullen hebt of dekbedden wil meenemen ;-) ).

Wij hebben in oktober, ook het MuPop in Montluçon bezocht; een interactief muziekmuseum dat zeer de moeite waard is om te bezoeken. Ook konden we in Cosne heerlijk zwemmen en in de buurt lekker shoppen en uit eten.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Het was weer fantastisch!

Yvonne en Henk
13-10-2017

Prachtige grote plekken en rust, heerlijk. Je moet het meemaken.

Geweldig!

Max
4-12-2016

Hoewel wij het predicaat "geweldig" niet vaak geven komt PC hiervoor (wanneer men voor rust en natuur gaat) 100% in aanmerking! zeer vriendelijke en warme ontvangst door eigenaresse. een prachtig ruig stuk land met mooie goed gemaaide plaatsen en paden naar het prima en proper sanitair. daar wij op doorreis waren helaas maar één overnachting gebleven. Wij komen hier terug! meer dan een 10 kan je niet geven.

Gereisd Met partner in september 2016

Een heerlijke gîte op een heerlijke plek

Marjo van de Kimmenade
24-6-2014

We hebben een fantastische relaxte vakantie gehad op Le Petit Chaumont. De gîte is een klein maar fijn huisje. Smaakvol ingericht, en er ontbreekt werkelijk niets! Wifi werkte tadeloos. Achter de tuin van het huisje bevind zich de mini-camping. Alhoewel ik nooit kampeer, zou het hier nog niet zo'n gek idee zijn. Mooie plekken omgeven door veel groen met een weids uitzicht over het prachtige landschap van de Allier. Een echte aanrader om hier bij Bart en Trudy een vakantie door te brengen.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Fantastische rustig gelegen camping

Yvonne en Henk
27-10-2013

Heerlijke plek waar je tot rust komt. Zeer schoon sanitair. Grote plaatsen, vriendelijke eigenaren. Goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Gereisd Met partner in juli 2013

Geweldige goede minicamping

Apikal
21-8-2013

Voor de 2e keer zijn wij bij Bart en Trudy te gast geweest en het was weer geweldig. Voor de rustzoeker, de dierenliefhebber, de fotograaf en gewoon heerlijk vakantie houden is het hier goed toeven. De zeer ruime plekken en het schitterende uitzicht, het supergoede sanitair, beter kan het eigenlijk niet. Ook voor honden is dit een paradijs, indien mogelijk mogen honden los lopen. Bart & Trudy, weer bedankt voor de gastvrijheid en tot de volgende keer.

Gereisd Met partner in juni 2013

Heerlijk rustige camping

ytossijn
16-11-2012

Op Camping le Petit Chaumont in Priest en Murat hebben wij half juni 2012 vijf dagen gestaan. Er waren zes riante plekken en toen wij kwamen waren er daarna nog vijf vrij. Een paar dagen later kregen we buren. Het was er heerlijk. De zeer ruime plekken zijn gemarkeerd door alles wat groeit en bloeit te laten groeien en bloeien en alleen de plek wordt gemaaid. We hebben heerlijk gefietst in de omgeving. De eigenaren zijn zeer vriendelijke Nederlanders. Wat ook is opgevallen is het prachtige sanitair. Ondanks dat het zeer rustig was op het moment dat wij er waren, werd het sanitair goed onderhouden. Het is echt een camping om tot rust te komen! En nadat dat ons gelukt was, zijn we weer verder getrokken. Wij gaan vrijwel nooit meer dan één keer naar een bepaalde camping, maar mochten we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker weer langs, maar nu met een caravan met mover. We hoeven dus niet meer van de plek getrokken te worden. Boet en Yvonne

Gereisd Met partner in juni 2012

Heerlijk tot rustkomen

H. Dunnik
6-9-2012

Vorig jaar ontdekten we deze campng bij toeval omdat we een overnachtings camping zochten op onze terugreis verder uit het zuiden. Niet al te ver van de A71 vonden we deze prachtige oase van rust en schoonheid. Dit jaar hebben we zowel de heen als de terugreis hier weer gestaan. Als je dan 's avonds om een uur of 7 hier je pootjes uitdraaid, kun je genietend van de rust en de avondzon weer helemaal tot rust komen. Je wilt gewoon niet gaan slapen als je de uilen en de vele sterren ziet. Als we nog eens zonder kinderen weggaan, zullen we hier zeker eens langer willen blijven.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Schitterende camping om tot rust te komen!

Miny en Jaap van Veen
18-7-2011

Een mini camping waar je de vingers bij aflikt. Geweldige gastvrouw en gastheer (NL, toch wel makkelijk) die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken. Ruimte in overvloed, wij hadden een plek waar je met gemak met 5 caravans kunt staan. Het sanitair is voor een zo kleine camping meer dan geweldig, ook qua onderhoud. De gezelligheid wordt nog gestimuleerd door met de gehele camping 's avonds bij de boulle baan bij elkaar te komen om al of niet een balletje te gooien. Elke avond werden wij met een bezoek vereerd door een paar ransuilen die naast de caravan op onze auto zaten te kijken om een muisje te kunnen verschalken. Wij zijn er 5 dagen geweest en zullen er zeker nog eens terugkomen. Trudy en Bart waren altijd aanwezig om behulpzaam te zijn, zonder zich opdringerig te gedragen. Kortom een top camping om tot rust te kunnen komen.

Gereisd Met partner in januari 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Petit Chaumont in St. Priest en Murat (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Petit Chaumont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.