Bed and Breakfast Plus Belle la vue

9Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, St. Pierre-Colamine (Puy de Dome)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Plus Belle la vue voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Plus Belle la vue

• 9maarse16-11-2014

Prachtig gelegen Bed & Breakfest

Prachtig mooi boven op een heuvel met een adembenemend uitzicht ligt deze prachtige B&B. De eigenaars Petra & Arie laten je versteld staan van hun service, de netheid van de kamers en enorme gastvrijheid. Nog nooit zoveel gelachen als bij heb. Arie is een stand-up comedian ten beste. Deze gratis toegevoegde waarde maakt voor ons het verblijf een om niet gauw te vergeten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Annelies en Nico13-06-2014

alweer terug bij Arie en Petra

Mooie locatie, veel te zien/ doen in de omgeving en dit alles met de gastvriendelijkheid van Arie en Petra. We hebben genoten en komen beslist nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Adrie Bloem01-07-2013

Superplek, superservice!

We hebben genoten van ons verblijf in Plus Belle la Vue. Wat een fantastische plek, daar boven op de berg met uitzicht over heel Frankrijk! Prachtige kamer met mooie badkamer, heerlijk en on-Frans uitgebreid ontbijt op het terras, gezellige table-d'hôte. Maar vooral ook: prima service van onze hulpvaardige gastvrouw en gastheer, merkten we, toen we met onze auto in Frankrijk strandden. Het omrijden waard!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9B. Willemsen29-05-2013

Helemaal goed!

Deze B&B is ons prima bevallen. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. De kamer was netjes en schoon met prima bedden, dat hebben we wel eens anders meegemaakt! Ook een zeer schone badkamer met een echte stortdouche. Makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. We zijn helaas maar 2 dagen geweest (op doorreis naar zuid Frankrijk) maar wel een hoop van de schitterende omgeving gezien en heerlijk gewandeld. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Fam. Van Wees28-05-2013

Fantastische plek.

Erg prettige B&B, fijne eigenaren, gezellige gastenhuiskamer met open haard, mooie en schone kamers. Midden in mooie rustige natuur met een fantastisch uitzicht vanaf het terras en een zwembad. Zelfs onze twee pubers hadden het helemaal naar hun zin. Echt een aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Lilia de Bruijn15-05-2013

Top locatie!

Bed and Breakfast Plus belle la vue is fantastisch gelegen met een spectaculair uitzicht. De B&B wordt gerund door een fantastische gastheer en gastvrouw . Mooie ruime kamers en zelfs ook nog een zwembad. Ideale locatie voor wandelingen in de zomer of het bezoeken van vulkanen. In de winter een goede uitvalsbasis voor de wintersport.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Hj10-05-2013

Prachtig uitzicht en prima verzorging!!

Bed en Breadfast Plus Belle de Vue is een prima plek om tot rust te komen en om als uitvalsbasis voor een bezoek aan de vulkanen in de Auvergne. Prima verzorging door Arie en Petra. We komen vast nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Bed and Breakfast Plus Belle la vue info