Bed and Breakfast Moulin de Bourg

Bed and Breakfast Moulin de Bourg

8Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, St. Pal de Senouire

Op vakantie geweest naar Moulin de Bourg?

8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Moulin de Bourg

• 8Titia22-01-2008

we zijn hier eind september naar toe gegaan om even lekker tot rust te komen. Deze streek heeft ons altijd al enorm aangetrokken, vanwege de prachtige omgeving. je kunt hier heerlijk (nordic)wandelen, fietsen uitstapjes maken met de auto en echt heel veel bekijken. (vraag het aan jelle en hij zal je helemaal wegwijs maken in de omgeving). Jelle is overigens de eigenaar en heeft echt een enorme affiniteit met de horeca, dat kun je merken aan het eten wat hij klaar maakt, voortreffelijk!!

De kamers zijn van de gemakken voorzien die je kunt verwachten en worden elke dag schoongemaakt.

wij hebben ons hier prima vermaakt en komen zeer zeker nog eens terug in dit prachtige stukje frankrijk en uiteraard weer bij Jelle.

Gereisd met partner in september 2007

• 8titia22-01-2008