Camping La Vallée Verte

Camping La Vallée Verte
7,6

19 reviews over Camping La Vallée Verte in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heel ontspannen sfeer, buitengewoon gastvrij

Walter en Paula
20-2-2015

Ondanks slecht weer hebben we erg genoten van de omgeving (kerken, oude steden, mooie natuur). De eigenaren van de camping waren gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gewoon helemaal goed

Alain en Heidi
1-7-2014

Frankc en Cathy doen verschrikkelijk hun best voor de kampeerders, zelden dit mee gemaakt. We hadden een hagelbui met grote stenen, komt Frankc aanrennen onder een grote ola parasol om te vragen of alles goed gaat.

Ook werd er geregeld dat we voetbal konden kijken.

Hele lieve mensen. Er is in de omgeving zat te doen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Camping is sinds twee jaar van eigenaar gewisseld en dat is te merken. Wij zijn er vorig jaar al geweest, en dit jaar weer omdat het zo goed is bevallen. Franck en Cathy zijn dag en nacht in touw om het de gasten naar de zin te maken.... 'impeccable' moet het zijn, en dat is het dan ook.

Rustige camping, zeer netjes onderhouden, overdekt zwembad (dus ook bij wat minder weer) en leuke speeltoestellen voor de kids... een aanrader als je van een rustige camping, maar actieve vakantie houdt. Want het gebied is geweldig voor de actieve vakantievierder: wandelen over de toppen van de Puys, fietsen over autoluwe weggetjes, leuke dorpjes etc. etc.

Verder heeft de camping een broodservice, grote plekken met voldoende schaduw indien gewenst, een restaurantje etc.

een plek om nooit meer te vergeten

Jurgen Guikema
23-7-2013

Nog nooit op zo'n nette camping gestaan. De eigenaren Franck en Cathy zijn bijna dag en nacht bezig om het de bezoekers naar hun zin te maken. Het zwembad en sanitair worden echt super schoongemaakt en de hele camping straalt rust uit. De eigenaren zijn oprecht geinteresseerd in de campinggasten en maken graag een praatje. Zonder annimatie, maar zeker niet saai. Een echte aanrader.

fantastisch mooie rustige camping

r_ancona
20-8-2012

het echtpaar heeft de campng net overgenomen en is zo begaand met de gasten.Alles klopT!!!!!!!!

Rustige, mooie, ruime camping.

Carla en Jos Voncken
14-8-2011

Voor de actieve vakantievierder een schitterend gebied. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Schoon sanitair.

Heerlijke camping, zeer vriendelijk!

Familie Driehuis
11-9-2010

Fijne camping met allerhartelijkste eigenaren! Mooie plekjes en in de omgeving van alles te zien en te doen. Prachtig wandelgebied! Sanitair is keurig schoon, alleen warm water liet (een beetje) te wensen over.... "Camping De Charme" trouwens...

mooie goedverzorgde camping

Johan
9-6-2010

Verbleven hier in het vroege voorjaar waardoor een aantal zaken niet beschikbaar waren zoals de winkel of bar. Maar de plaatsen waren mooi en verzorgd, met veel groen, vriendelijke uitbaters en proper sanitair.

Ruime gemoedelijke camping

Stoffels
3-8-2009

Gemoedelijke camping met ruime plaatsen. Beheerd door frans echtpaar zeer vriendelijk. Een kleine bar/restaurant 1 maal in de week een menu van streekgerechten tegen een goede prijs. Sanitair super schoon. Vlak naast het plaatsje st nectaire bas waar je een aantal leuke terrasjes hebt. Wandelen in de buurt met een goede kaart te verkrijgen bij het bureau van toerisme.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Verte in St. Nectaire (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Verte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.