Camping La Vallée Verte ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door steve vanryckeghem

uitstekende camping

steve vanryckeghem
2-8-2018

uitstekende camping die zeer goed beheerd wordt door de vriendelijke eigenaars. Goede sanitaire voorzieningen die perfect onderhouden worden (dagelijks meerdere malen schoongemaakt). door haagjes afgebakende plaatsen, deels in de schaduw, deels in de zon. mooi zwembad, ideaal voor spelende kinderen of als afkoeling na een heerlijke wandeling (niet om baantjes te zwemmen). Perfecte service. kleine restaurantje op de camping met beperkte kaart (geen gebruik van gemaakt) en heerlijke huisgemaakte pizza (wel van genoten)

Enig minpuntje lijkt de oprit van de camping die nogal steil is: maar is perfect haalbaar, ook voor ons met een grote caravan (7m30, 1600 kg, geen probleem om camping op en af te rijden. Deze camping is een echte aanrader voor een verblijf in de Auvergne