Camping La Vallée Verte ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Gerrie Voets

Nooit meer. Financiële uitbuiting van toeristen.

Gerrie Voets,
11-8-2017

De camping is fraai aangelegd en oogt vriendelijk en rustig, met prima en schoon sanitair. Na 22:30 uur is het stil en kun je prima slapen. Ook de eigenaren geven je een uiterst gastvrije indruk; helaas schijn bedriegt. Alle gevonden voorwerpen in het zwembad of het badhuis verzameld hij bij de receptie en dan kun je daar je spullen terugkopen voor €1,00. Dit heb ik in 35 jaar kamperen in Frankrijk nog nooit mee gemaakt. Dit levert hem behoorlijk wat op voor een vergeten fles shampoo of een washandje. Je moet ook alle dagen vooruit betalen; heel vervelend als je niet precies weet hoelang je wil blijven. Je krijgt ook geen geld terug voor je betaalde dagen, zelfs niet als je vanwege een ongeval je vakantie eerder moet afbreken. Dit overkwam ons tijdens deze zomer. Na een ongeval moesten we onverwacht met de trein terug naar Nederland en onze auto en caravan achterlaten in Frankrijk. Geen nood, zei Franck de eigenaar: we konden onze caravan voor € 3,00 per dag bij hem stallen tot deze opgehaald zou worden door een bergingsbedrijf. Toen hij een dag later hoorde dat dat deze kosten door onze verzekering betaald zou worden, verhoogde hij ineens de prijs naar € 10,00. Uiteraard is een camping een commercieel bedrijf, maar dit soort zaken gaan gewoon te ver.