Camping La Vallée Verte ***

Review geschreven door de Jong

Vermijden!

de Jong,
6-9-2015

Op basis van reviews deze camping gekozen. Helaas een grote tegenvaller

Voor het eerst in 35 jaar kamperen moesten we van te voren de gehele duur betalen. Toen we eerder weg wilden kregen we ons teveel betaalde geld niet terug. De meeste plaatsen op de camping zijn veel te klein en hellend (wel €40 betalen). De auto kon niet meer bij de tent, maar mocht op een parkeerplaats bij het toilet staan. Al snel moesten we de auto buiten de camping zetten omdat Franck de parkeerplaats ging verhuren aan campers. Toen wij hem eraan herinnerden dat wij een afspraak hadden over het parkeren op de camping werd Franck kwaad met de mededeling dat hij de baas was en als het ons niet aanstond:wegwezen en geen geld terug. Nederlandse kinderen werden steeds terecht gewezen, terwijl Franse kinderen veel meer mogen. Door extreem veel campingregels geen gevoel van gastvrijheid. Onze kinderen keken jaloers naar spelende kinderen op waterglijbanen bij de buurcamping. We hebben een verkeerde keus gemaakt