Camping La Vallée Verte ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door I. Zijlstra

Nooit weer, onrechtvaardige campingbaas!

I. Zijlstra,
16-8-2015

Bij aankomst moet je direct beslissen hoe lang je wilt blijven en direct het hele bedrag betalen. Van meerdere Nederlandse gasten hebben wij vernomen dat campingbaas Franck 'gastvrij' aanbiedt om zo lang mogelijk te blijven. Pas nadat je hebt betaald, ontvang je de campingregels waarin staat dat je geen geld terugkrijgt als je besluit om eerder weg te gaan! Wij hebben ervaren dat hij dat ook niet doet! De auto moet op de kampeerplaats staan, maar de meeste plekken zijn daar te klein voor. Er is een parkeerplek op de camping, maar die gebruikt Franck gewoon als kampeerplek (extra inkomsten!). Terwijl je bijna 40 euro per nacht betaalt, moet jij dan de auto onbeheerd buiten de camping parkeren (en dreigen met de politie als je daar iets van zegt!). De camping is niet geschikt voor kinderen ouder dan 12 jaar. Er zijn heel veel regels op de camping (zie foto's). Franck spreekt de Nederlandse jeugd sneller aan dan de Franse! Ons advies: ga hier niet heen!