Hotel De la Paix

Hotel De la Paix

We hebben een aantal aanbieders voor De la Paix voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De la Paix in het Nederlands

Franse statigheid

Robert
28-8-2011

Een rustiek hotel met jaren 30 accenten.

Mooie ruime kamers met goede bedden.

Ruime eetzaal voor ontbijt en avondeten.

Avondeten smaakvol en ontbijt ruime keus en goede koffie.

Terras aan de weg die naar boven gaat naar het oude kerkje.

Personeel en eigenaar zijn Nederlands en doen indien nodig extra voor je.

Je wordt rustig en prettig te woord gestaan en ook in een gezellig praatje wordt tijd gestoken.

Op doorreis 1 nacht verbleven, maar we hebben ons er prettig gevoeld.

Hebben een grote eigen parkeerplaats tegenover hotel.

Ook als tussenstop voor 1 of meerdere dagen kan ik het aanbevelen. Ligt wat verder van de autoroute maar wie haast heeft neemt het vliegtuig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Paix in St. Nectaire (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De la Paix scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.