St. Nectaire (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Nectaire (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Nectaire (Puy de Dome)

Raakt in verval

Bas51,
    27-8-2017

St Nectaire was een mooi vakantie stadje. Echter het begint in verval te raken. Hotels gesloten of achterstallig onderhoud, een leuk restaurant en een welke op een veredeld cafetaria lijkt. Dorp is op zich zelf mooi. Kerk op een heuvel welke uitkijkt op het dorp er onder. Mooie ligging voor fiets en wandeltochten. Mooie campings. Tevens Lac Chambon op 9 kilometer rijden.

Gereisd met partner in juli 2017

Tot volgend jaar

Alain en Heidi,
    1-7-2014

Een hele fijne vakantie in een hele mooie omgeving. Voor iedereen die vooroordelen hebben over de Fransen. Met Frankc en Cathy ben je die zo kwijt.

Wat een schatten van mensen je gunt ze de hele wereld.

Een mooie schone perfect verzorgde camping. Wij gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi dorpje in het hart van de Auvergne

Stan,
    31-7-2013

St. Nectaire was vroeger een mooie badplaats. Daar is nog wel iets van over, maar niet meer het grandeur van weleer. Ideale uitvalsbasis voor de actieve vakantievierder (wandelen over de puys, fietsen, dorpjes en kastelen bezichtigen).... aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk voor een keer

Jan,
    9-7-2013

Geen kwaad woord over de camping, maar voor ons was het leuk voor een keer maar na verloop van tijd wordt de omgeving "saai".

Wel hebben we ons verbaasd over het feit dat je hier met terreinwagens over de wandelpaden kunt scheuren en dat het VVV hieraan in zoverre meewerkt dat folders hiervoor bij het VVV liggen. Dat vinden wij BELACHELIJK!!

Gereisd met partner in juni 2013

Zomer en winterdorp

Robert,
    6-8-2011

Een langgerekt dorp in een dal.

Grotten, de versteende bron en een mooie kerk boven op een rotspunt.

Mogelijkheden voor wandelen en adventure.

Een casino, wat restaurants en winkeltjes.

De restaurants doen weinig moeite om een lunch te draaien. Wij eindigden met een flensje met jam en een koffie.

Leuk dorp om een paar dagen te zijn voor rust en onthaasting.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
St. Nectaire (Puy de Dome) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 35 reviews