Bed and Breakfast Maison du Silence

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Maison du Silence
9,3

37 reviews over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Een prima plek waar het heerlijk vertoeven is.

Bert Kolthoff
11-6-2014

Los van het plezierige stel dat de tent bestiert, is het vooral de rust van de schitterende omgeving die bijzonder bekoort. Als je vervolgens 's avonds voor een prikkie aan een uitstekende maaltijd kunt beginnen- verse producten en in forse hoeveelheden- hmmm, voor mij voldoende redenen om er volgend jaar voor de achtste keer naartoe te willen. Er is nog van alles te ontdekken in dit gebied. Een te verwerven huisje bijvoorbeeld...

Gereisd anders in januari 2014

fantastische plek

Lydia van Veen
10-6-2014

Geweldige plek, mooie natuur, heerlijk rustig, lekker eten, goed slapen, en vooral vriendelijke mensen.

Hou je van rust is dit een echte aanrader.

Gereisd anders in januari 2014

Prachtig klein terrein in schitterende natuur

Huub ter Hart
10-6-2014

Al enkele malen gebruik gemaakt van de gite. Uitstekende accomodatie van alle gemakken voorzien. Goed onderhouden, ook douche en sanitair. Bij aankomst zeer goed schoongemaakt. Bedden slapen net zo lekker als thuis.

De table d'hote is van grote klasse en altijd erg gezellig met vaak divers gezelschap. Voor de geboden hoge kwaliteit moet elders vaak veel meer betaald worden.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Fantastische plek.

Willem Broer
10-6-2014

Nette kamers, rustige omgeving en een prima keuken.

Gereisd met partner in augustus 2013

Wat een geweldige en gastvrije plek!

Edwin
9-6-2014

Paul en Saskia zijn super gastvrij, hebben een prachtige boerderij gerestaureerd en daar een geweldige vakantieomgeving gerealiseerd; wandelen, fietsen, lekker eten, genieten van de rust en het mooie uitzicht. Paul stookt geregeld 's avonds een kampvuurtje en dan wordt het pas echt gezellig!! En in de omgeving zijn veel mooie dorpje en stadjes met brocantes, cultuur en een prachtige landschappelijke setting. We zijn er nu al drie keer geweest en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2013

Maison de Silence is een unieke vakantieplek waar je helemaal tot rust komt. Ga ook vooral meedoen aan de yoga, lekker wandelen in de bossen, naar de brocante in de dorpjes in de buurt en geniet van de super mooie plekken in de buurt. Paul en Saskia zijn lieve gastvrije mensen die heerlijk kunnen koken, verse groenten uit eigen tuin, mooi en sfeervol klaargemaakt.

Gereisd met partner in januari 2014

zeer sfeervol

paul huisintveld
4-8-2009

zeer mooie bed en breakfast sfeervol en vriendelijk, mooie mini camping met magnifigue uitzicht.

Gereisd met partner in juni 2009

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.