Bed and Breakfast Maison du Silence

37 reviews over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Even onthaasten

Rob & Natacha,
23-9-2017

De mooie ligging, de overige omgeving, de rust en toch zo dichtbij.

Gereisd met partner in september 2016

Wereld plek

Peter,
22-9-2017

Wat een superplek, mooi terrein, goed onderhouden, eenvoudig zwembad (wel heerlijk tijdens de warme dagen), uitstekende table d' hotes, twee eigenaren die super klantvriendelijk zijn, kortom een superplek.

Toppertje

Joost & Diana,
22-9-2017

Maison du Silence is een plek om te genieten, puur sang. Genieten van rust, natuur, sfeer en gastvrijheid van de eigenaren. Wil je een echte table d'hote ervaren? dan zit je bij du Silence goed, super gewoon. Wij hebben dit jaar weer 2 weken in de Gite verbleven, in deze volledig ingerichte knusse Gite ontbreekt het aan niets. Leo en Kristine, top! volgend jaar weer.

tip: neem je racefiets mee :)

Gereisd met partner in augustus 2017

Een geweldige rustige plek in de Auvergne.

Inkje,
20-9-2017

De plek, de eigenaren en verzorgde uitstraling van het geheel is een aanrader. Wij hebben de gite gehuurd. Goede bedden en sanitair. Compleet keukentje waar als je wilt kunt koken. Maar de plek onder de Kastanjeboom heeft ons hart gestolen. De kookkunsten van Leo en Kristine zijn geweldig. Het ontbijt 's morgens met verse croissants. Super!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk rustig en schitterend uitzicht

Ingrid van Elferen,
31-8-2017

Heerlijke vakantie gehad met schitterend uitzicht vanuit onze caravan en heerlijk rustig (geen kinderen). Toilet en douche super schoon, lekker gegeten bij de table d'hote. Leo en Christine zijn super lieve mensen aan wie je alles kunt vragen en die ook met suggesties komen. In de omgeving kun je heerlijk wandelen voor bezienswaardigheden moet je verder rijden.

Geweldig mooie plek!!

Inge van Deursen,
10-8-2017

Voor het 2e jaar hebben we deze locatie bezocht! Wat een prachtige plek om weer tot rust te komen! Op de camping kun je genieten van het mooie uitzicht! Sanitair is schoon en je kunt er gebruik maken van de zomer keuken!De Gite en kamers zijn mooi, schoon en van alle gemakken voorzien! De eigenaar en eigenaresse die sinds 2016 maison du silence hebben overgenomen zijn ontzettend gastvrij en verzorgen meerdere avonden per week een voortreffelijke table d'hote! Door de overname vorige jaar door gastheer Leo en gastvrouw Kristine is er natuurlijk geen sprake meer van een valse hond e.d zoals in een eerdere recensie wordt geschreven! Deze vriendelijke mensen doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen! Het was deze keer ook weer super fijn om bij jullie te zijn!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige plek en super "bazen"

Jacques de Jong
14-8-2016

Rust, uitzicht, zomerkeuken, sanitair schoner dan thuis, Leo en Kristine zijn uitstekende gastheer- en vrouw die super kunnen koken (table d'hote).

Voor ons 0 dingen die niet goed waren!

Gereisd met partner in juli 2016

Geen herhaling

Astrid
6-9-2015

Maison du Silence mag echt geen camping genoemd worden. Niet geschikt voor een caravan. Je plek kun je bereiken met hindernissen, berg op en veel obstakels. Kleine plaatsen, alleen geschikt voor tenten. Ondanks toezegging eigenaar liep zijn (valse: eigen woorden) hond los en werd onze hond flink gebeten. Er werd geen hulp aangeboden in de vorm van dierenarts. Eigenaar kwam zelfs niet informeren naar onze hond en kwam geen hand geven toen we vertrokken. Zijn vrouw probeerde het goed te praten.

Plek is mooi maar ligt echt heel erg afgelegen en ver van de mooie plekken in de Combrailles. Sanitair werd niet dagelijks gepoetst.

Gereisd met partner in augustus 2015

Een rustplek in de authentieke Auverne.

Wim ter Hart
6-7-2014

Een onwaarschijnlijk schone sterrenhemel, verbluffende vergezichten, een oorverdovende rust en een plek waar je niets hoeft en alles kunt doen. Een plek waar gastvrijheid je ongemerkt overkomt. Voor een weekje er tussenuit of een lange vakantie, uitdagende fietstochten, ontspannen wandeltochten, volkomen rust of een geweldige maaltijd, Maison du Silence van Saskia en Paul was en is mijn place to be . . .

" Deze Franse lome, lege, volle streek,

waar rust en stilte niet blijkt uitverkocht,

inspireert en laaft je zo mij bleek,

en is een plek die ieder jaren zocht. "

Gereisd met partner in juni 2014

Rust, rust en nog een rust

rene wigman
29-6-2014

Ons 1e vakantieadres na een hectische tijd. We kregen precies wat we nodig hadden Rust. Een prachtige omgeving, mooie gite, gezelligheid en gastvrijheid, gezellig kletsen bij een knapperend kampvuur.

Gereisd met partner in juli 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.