Bed and Breakfast Maison du Silence

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Maison du Silence
9,3

37 reviews over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Dit is een heerlijke plek. Zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om hun gasten een fijne vakantie te bezorgen. Hier is rust en stilte. Mooie ligging en alles ziet er prima onderhouden uit.

Super plek

Andor en ramona,
9-8-2018

Prachtige kleine camping met grote plaatsen. Paradijsje in de auvergne. Rust en mooi uitzicht. Leuke eigenaren die er alles aan doen om je verblijf top te maken. Table hotes is een aanrader. Wij zouden een weekje blijven maar zijn hier uiteindelijk de rest van onze vakantie gebleven.

Hier kom je tot rust

Stefan,
9-8-2018

Maison du silence is een heerlijke plek om tot rust te komen. Geen herrie, geen gedoe, geen activiteiten om mee vermaakt te worden. Wel ruimte, vriendelijkheid, en een heerlijk langzaam vakantietempo.

Gereisd met partner in juli 2018

Een sfeervolle, mooie, rustige camping. Het is er nog echt stil.

Zeer gastvrij ontvangst. Een camping waar niks hoeft maar veel kan: een duik in zwembadje, koken in de zomerkeuken, je hangmat ophangen, mee eten met table d’hotes en mooie wandelingen in omgeving maken.

Luxe ook met overal hand/theedoeken, zeep, afwasmiddel en gebruik van koelkast.

Kleine buurtsuper met oa brood op 5 autominuten, grotere supermarkten op ruim 20 autominuten. Aanrader!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader met een hele grote PLUS

Joan Smit,
6-8-2018

Wat een rust, heerlijke mensen. Perfect uit de drukte van alle dag. Heerlijke maaltijden en een prachtig uitzicht.

onvergetelijk

Joop Bulten,
20-10-2017

Zoek je nog echt rust en 'n prachtige omgeving met vreselijk lieve beheerders met passie voor het geheel zoek niet langer maar kom naar maison du silence

Gereisd met partner in juni 2017

Een weldadige rust en formidabele table d'hotes.

Liesbeth en Michiel,
26-9-2017

Een mooi landelijke accommodatie met weldadige rust. Gastvrij onthaal en veel aandacht voor de inwendige mens.

Een aanvulling voor campinggasten zou nog een broodservice in de ochtend zijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie op een schitterende plek!

Tom en Anneke,
25-9-2017

Wij heben genoten op deze heerlijke, in juli hele rustige plek.

Leo en Kristien zijn heel gastvrij.

Er is een zomerkeuken, waar wij, kampeerders, van genoten hebben (wij waren de enigen).

Een plek om terug te komen en zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2017

De stilte en rust is hier zeker te vinden. Nabij ook leuke plaatsjes met marktjes en een bezoek aan een grotere stad behoort ook tot de mogelijkheden. De camping is voorzien van uitstekend sanitair, een fijn restaurant voor table d'hôte en een koelkast met bier en frisdrank of een flesje wijn is ook aanwezig, verder nog een broodservice en een buiten keuken. Informatiefolders over de omgeving, wandel-fiets kaarten liggen er ook. Iedere ochtend ligt er een weerbericht klaar en wat er die dag zoal te doen is in de omgeving en/of tips. Verder heerlijke zitplekjes verspreid over de camping en een opzetbad voor een frisse plons. Leo en Kristine weten van je verblijf een feestje te maken.

Gereisd met partner in juli 2017

Voor mij by far t fijnste kampeerplekje op aarde!

Jacques de Jong,
24-9-2017

Wat hier in overvloed is: rust, stilte, ontzettende leuke campingbazen die niet alleen fijn gezelschap zijn, maar ook prima maaltijden op hun table d’hote weten te presenteren. De vrij te gebruiken zomerkeuken is een uitkomst voor de kampeerders die geen 4-pits kooktoestel willen meenemen.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.