Bed and Breakfast Maison du Silence

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

2 reviews over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Een prima plek waar het heerlijk vertoeven is.

Bert Kolthoff
11-6-2014

Los van het plezierige stel dat de tent bestiert, is het vooral de rust van de schitterende omgeving die bijzonder bekoort. Als je vervolgens 's avonds voor een prikkie aan een uitstekende maaltijd kunt beginnen- verse producten en in forse hoeveelheden- hmmm, voor mij voldoende redenen om er volgend jaar voor de achtste keer naartoe te willen. Er is nog van alles te ontdekken in dit gebied. Een te verwerven huisje bijvoorbeeld...

Gereisd anders in januari 2014

fantastische plek

Lydia van Veen
10-6-2014

Geweldige plek, mooie natuur, heerlijk rustig, lekker eten, goed slapen, en vooral vriendelijke mensen.

Hou je van rust is dit een echte aanrader.

Gereisd anders in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.