Bed and Breakfast Maison du Silence

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Maison du Silence
9,3

1 review over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Prachtig klein terrein in schitterende natuur

Huub ter Hart
10-6-2014

Al enkele malen gebruik gemaakt van de gite. Uitstekende accomodatie van alle gemakken voorzien. Goed onderhouden, ook douche en sanitair. Bij aankomst zeer goed schoongemaakt. Bedden slapen net zo lekker als thuis.

De table d'hote is van grote klasse en altijd erg gezellig met vaak divers gezelschap. Voor de geboden hoge kwaliteit moet elders vaak veel meer betaald worden.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.