Bed and Breakfast Maison du Silence

Review geschreven door Inge en Peter

Top locatie!

Inge en Peter,
20-8-2018

Een prachtige plek waar je heerlijk tot rust kunt komen! Je kunt er heerlijk wandelen of fietsen! In de omgeving zijn er genoeg leuke uitstapjes. Zoek je verkoeling zijn er in de buurt ook een aantal meren waar het heerlijk vertoeven is. ‘S avond kun je regelmatig aanschuiven voor een heerlijke table d’ hotes, wil je liever zelf koken, kun je gebruik maken van de buitenkeuken. Sanitair is prima! De eigenaar ( Theo)en eigenaresse (Kristine) zijn fantastische mensen die er samen voor zorgen dat je op en top van je vakantie kunt genieten! Wij zijn er al 4 keer in 3 jaar tijd geweest en komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juli 2018
Vorige reviewVorige