Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Maison du Silence

FrankrijkAuvergneSt. Maurice près Pionsat

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Maison du Silence voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 56 reviews

Meer bed & breakfast info

56 Reviews over Maison du Silence

• 9P&M01-08-2020

Rust, ruimte en extra's

Op de camping heerst een relaxte sfeer, mede door de manier waarop Leo en Kristine omgaan met hun gasten. Het is een van de betere campings die zich richten op een verblijf zonder kinderen. Alle extra's zoals de buitenkeuken, de koelkast met vriesvak, de inrichting en aankleding van het terrein en de buitengewoon goede hygiëne maakt dat kamperen een luxe vakantie is. Tel daar de uitzonderlijk goede table d'hôte en de rust en ruimte nog eens bij op en je begrijpt dat het een plek is om naar terug te keren. Jammergenoeg is het zwembadje alleen geschikt om even af te koelen. Het is fijn dat het geen chloor bevat. Om te kunnen zwemmen moet je echt een eindje rijden. Al met al een plek om naar terug te keren!

• 9Han Wijnberger31-08-2019

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Mooie, rustige kleine camping. De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam en koken op de dag dat er een nieuwe campinggast komt. Iedereen kan dan mee-eten. Het is erg lekker, royaal, niet duur en leuk om andere campinggasten te ontmoeten.

• 10Arjan en Corry28-08-2019

Een héérlijke plek

Na een paar rondreizen te hebben gemaakt dit jaar besloten weer eens met de tent op vakantie te gaan. Terecht gekomen bij Maison de Silence, een kleine camping in de Auvergne. Een zeer goede keus! De sfeervoll camping ligt in een mooie, zeer rustige omgeving en is van alle gemakken voorzien: schoon sanitair, een zomerkeuken, een klein zwembad en gezellige binnen- en buitenzitjes. Alle plekken zijn ruim en hebben een mooi uitzicht. De zeer vriendelijke eigenaren organiseren met regelmaat een table d' hotes, heerlijk eten en super gezellig. In de omgeving veel wandel- en fietsmogelijkheden en (brocante) markten. Op ca. 30 tot 60 min. rijden liggen o.a. Clermont Ferrand, Montluçon, Puy de Dome (paragliding), Gorges de la Sioule (kanoën) en de Boeddhistische tempel Dhagpo Kundreul Ling. Kortom, een heerlijke plek om van het Franse leven te genieten en tot rust te komen. Echt een aanrader. Leo en Kristine, dank voor jullie gastvrijheid!!

Leo , Kristine & Sam, eigenaar, 30-08-2019

Arjan en Corry, bedankt voor jullie mooie review, we zijn er erg trots op, en wie weet tot volgend jaar, of dan toch weer rondreizen :-), nee toch.

• 10Carin25-08-2019

Paradijselijk.

Een ultieme plek om stilte te ervaren. De kunst van het nietsdoen beoefenen is hier niet moeilijk: zit en geniet. Een dip in het zwembad s’morgens vroeg is heerlijk en dan vanaf de camping een prachtige wandeling maken. Je eigen potje koken kan in de zomerkeuken en als er n Table d’Hotes is zou ik zeer zeker aanschuiven. Wat n heerlijk mondvermaak!! Gastvrijheid en service staan hoog in het vaandel bij Leo en Kristin. Echt een paradijs in de Auvergne. Mijn dank is enorm lieve Kristin en lieve Leo.

Kristine, Leo & Sam, eigenaar, 30-08-2019

Ook onze dank is enorm lieve Carin, voor jullie komst en mooie review, volgend jaar even naar Nieuw Zeeland en dan toch nog maar een weekje Maison du Silence, toch? :-)

• 10Jacques de Jong25-08-2019

Voor mij uit de kunst. Volgend jaar weer!

Wat je hier vindt is: rust, stilte, ruimte, vreselijk aardige eigenaren en, als je wilt, een table d’hotes (2-3 keer per week) om je vingers bij af te likken

Leo,Kristine & Sam, eigenaar, 30-08-2019

De communicatie die je neerzet krijg je ook terug, vreselijk aardige gasten, tot volgend jaar maar weer Jaq. En nog bedankt voor je review, en hulp op de camping.

• 10Diana & Joost22-08-2019

Super met een hoofdletter S

Wat een heerlijke relaxte plek is dit. Voor ons is de Gîte al voor het zoveelste jaar onze vakantiebestemming. Je hebt er werkelijk alles tot je beschikking en mocht er toch nog iets ontbreken dan lossen Kristine en Leo dat gewoon op. Ook dit jaar waren de Table d’Hôtes weer voortreffelijk. Opvallend is dat we ieder jaar verrast worden door de culinaire vernieuwingen die bij ons zeer in de smaak vallen. Het gezamenlijk met andere gasten te tafelen geeft je de kans om elkaar iets beter te leren kennen. Super gedaan Leo en Kristine! Tot volgend jaar.....

Maison du Silence, eigenaar, 23-08-2019

Bedankt Diane en Joost, het was weer een feest om jullie te mogen ontvangen bij ons op de camping, volgend jaar weer, beloofd is beloofd.

• 10Gerard en Emelie20-08-2019

Camperen 2.0 (next level)

Wat een heerlijke ervaring op de camping bij Leo en Christine. Als je op zoek bent naar rust, een prachtige omgeving en liefdevolle verzorging dan ben je hier op het juiste adres. Ook het heerlijke tafelen was top. Wij kamperen al jaren maar dit was toch wel het pareltje onder de campings waar wij tot op heden zijn geweest. Kanttekening is wel, je moet echt komen voor de heerlijke rust, mooie omgeving en niet op zoek zijn naar bruisende plaatjes met terrasjes etc. Leo en Christine hartelijke dank voor de heerlijke dagen die wij bij jullie mochten beleven. Ga zo door.

Groeten uit Oldenzaal van Gerard en Emelie.

Maison du Silence, eigenaar, 23-08-2019

Gerard en Emelie, camperen 2.0, next level, we zijn er stil van , bedankt voor jullie review.

• 10Jan Wieërs16-08-2019

Geweldig fijne, supperrustige camping

Superrustige camping, prachtig gelegen. Zeer vriendelijke ontvangst met een heel lekkere table d’hôtes met groenten uit eigen tuin. Zeer betrokken eigenaar die niet opdringerig is. Prachtig terrein met overdekt keukentje en zitplaats voor de campeerders. Mogelijkheid tot chambre d’hotes of 2 gezellige kamers. Zwembadje juist groot genoeg om je heerlijk te verfrissen.

Maison du Silence, eigenaar, 16-08-2019

Jan, hartstikke bedankt, jullie waren ook geweldige gasten, het werkt dus twee kanten op, we missen jullie alweer :-)

• 10Heidi en Jef14-08-2019

Een unieke plek met een uniek concept!

Maison du Silence is zeer mooi en rustig gelegen. Je hebt een schitterend uitzicht op de omgeving. Het is een ideaal wandel- en fietsgebied: je komt zelden andere weggebruikers tegen. We hebben ook genoten van de erg praktische en goed ingerichte buitenkeuken. Een adembenemende sterrenhemel die je in Vlaanderen nergens meer kan bespeuren, krijg je hier gratis bij. We waren ook erg gecharmeerd door de gastvrijheid van Leo en Kristine. We werden heel warm onthaald. Gastvrouw en gastheer zijn bijzonder zorgzaam en doen er alles aan om hun gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. We vonden het ook heel bijzonder dat Kristine en Leo in alle vrijheid hun gasten met elkaar trachten te verbinden. De zeer gezellige en super lekkere tables d'hotes passen perfect in dit plaatje.

maison du silence, eigenaar, 16-08-2019

Heidi en Jef, we worden er stil van geheel in de geest van onze camping, silence, bedankt voor de mooie woorden, jullie waren topgasten, we hebben genoten van jullie gezelschap, openheid en humor, helemaal top. Wie weet tot ziens :-)

• 10Chantal en Jurriaan Oudhoff12-08-2019

Paradijselijk...

Leo en Kristine en kooikerhondje Sam doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bieden. Hun plezier en humor straalt er vanaf. Wat is de camping prachtig rustiek gestileerd. Terugschakelen: Rust, ruimte, ongerepte natuur en een groots uitzicht. Waar een kleine camping met maximaal 6 staanplaatsen groot in kan zijn. In de avond stookt Leo een gezellig kampvuur. Een hoogtepunt is de table d'hôte die regelmatig georganiseerd wordt: Een amuse gevolgd door 3 culinaire gangen met fijne wijnen die door Leo zelf geselecteerd zijn. Het hoofdgerecht wordt “sous vide” door Leo en Kristine bereid. Hierbij blijkt het vakman(vrouw)schap en de onvoorwaardelijke en ongeëvenaarde gastvrijheid van Leo en Kristine, waarbij rekening gehouden wordt met ieders wensen. Geweldig om ook de andere gasten van de camping te spreken. Afscheid nemen van de camping en deze unieke plek valt zwaar en eigenlijk wil je het geheim niet verklappen...;-)

Leo , Maison du Silence, eigenaar, 16-08-2019

Bedankt voor deze prachtige review, we zijn er trots op, en het geeft ons weer energie om nog beter ons best te doen, nogmaals bedankt, en bedankt voor het lokale biertje :-)

Bed & Breakfast Maison du Silence info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden