Bed and Breakfast Maison du Silence

34 reviews over Bed and Breakfast Maison du Silence in het Nederlands

Gaan!

Joost Van Niel
3-10-2018

Top ontvangst! We voelde ons direct thuis! Heel fijn plekje, goede sfeer en hele leuke table d hotes! Leuke omgeving. Zeer gedreven eigenaren om alles zo leuk mogelijk te krijgen. Ze vinden het zelf ook nog steeds leuk!

Een oase van rust en vriendelijkheid

Martin en Patricia
1-10-2018

Zelden zeggen we terug te komen op een camping, gewoon omdat we elk jaar wat anders willen. Dit is een van de weinige keren dat we bij vertrek zeiden 'hier komen we terug' en wel omdat de plek zo'n heerlijke rust en stilte gaf... De omgeving heeft ons verrast. Glooiend, niet toeristisch en toch genoeg te doen. We moesten even wennen dat je voor alles de auto in moet, maar daar ben je ook zo aan gewend. Dan drinken we de wijntjes wel op de camping, het is geen enkele straf hier veel te vertoeven!!

Drie woorden: top

Joost&Diana
5-9-2018

Het voelde weer als thuis komen, met een boek en een bakje koffie genieten van de Franse zon onder "onze" kastanjebomen, lekker fietsen en dan 's-avonds aanschuiven aan de Table d'Hotes, waar hangt die Michelinster eigenlijk?

-- gastheer / dame Leo en Kristine, super gezellig, klasse --

Piet en Stella
4-9-2018

Zeer gastvrij, prachtige ligging, rustig, sfeervol ingerichte hotel kamer , heerlijke table d'hotes, kortom heerlijke plek voor een perfecte vakantie.

Zo fijn.....

L
27-8-2018

Sluit me helemaal aan bij de vorige reviewers.

De rust is zo fijn......

Als je echt geen autoweg op de achtergrond wil horen, dan moet je hier zijn....

Top locatie!

Inge en Peter
20-8-2018

Een prachtige plek waar je heerlijk tot rust kunt komen! Je kunt er heerlijk wandelen of fietsen! In de omgeving zijn er genoeg leuke uitstapjes. Zoek je verkoeling zijn er in de buurt ook een aantal meren waar het heerlijk vertoeven is. ‘S avond kun je regelmatig aanschuiven voor een heerlijke table d’ hotes, wil je liever zelf koken, kun je gebruik maken van de buitenkeuken. Sanitair is prima! De eigenaar ( Theo)en eigenaresse (Kristine) zijn fantastische mensen die er samen voor zorgen dat je op en top van je vakantie kunt genieten! Wij zijn er al 4 keer in 3 jaar tijd geweest en komen zeker nog een keertje terug!

Volgend jaar weer.

jurriaan
14-8-2018

Prachtige ligging, fijne eigenaren, heerlijk eten, schoon en onderhouden, kortom top plek

Dit is een heerlijke plek. Zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om hun gasten een fijne vakantie te bezorgen. Hier is rust en stilte. Mooie ligging en alles ziet er prima onderhouden uit.

Super plek

Andor en ramona
9-8-2018

Prachtige kleine camping met grote plaatsen. Paradijsje in de auvergne. Rust en mooi uitzicht. Leuke eigenaren die er alles aan doen om je verblijf top te maken. Table hotes is een aanrader. Wij zouden een weekje blijven maar zijn hier uiteindelijk de rest van onze vakantie gebleven.

Hier kom je tot rust

Stefan
9-8-2018

Maison du silence is een heerlijke plek om tot rust te komen. Geen herrie, geen gedoe, geen activiteiten om mee vermaakt te worden. Wel ruimte, vriendelijkheid, en een heerlijk langzaam vakantietempo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison du Silence in St. Maurice près Pionsat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison du Silence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.