St. Maurice près Pionsat

vakantie St. Maurice près Pionsat

Reviews over St. Maurice près Pionsat

Nag,
    4-12-2018

Het is erg mooi de omgeving

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige, rust en verzorgd.

Bram en charlot,
    4-12-2018

De plek is zeer verzorgd, er straalt een ongelofelijke serene rust uit , de energie is perfect. Onze plek op de camping ruim en voorzien van schaduw en picknicktafel, wat een luxe. Het verzorgde eten tijdens de table d’hote uitstekend en afwisselend met liefde verzorgd . Kortom een blijvertje op onze vakanties.

Gereisd met partner in augustus 2018

Magnifiek!!

Patricia Korssen,
    4-12-2018

Maison du Silence is een oase van rust net zoals de naam uitstraalt. Het verblijf is prachtig met idyllische uitstraling. De kamers zijn fris en je slaapt er fantastisch u de heerlijke bedden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gaan!

Joost Van Niel,
    3-10-2018

Top ontvangst! We voelde ons direct thuis! Heel fijn plekje, goede sfeer en hele leuke table d hotes! Leuke omgeving. Zeer gedreven eigenaren om alles zo leuk mogelijk te krijgen. Ze vinden het zelf ook nog steeds leuk!

Gereisd met partner in juli 2018

Een oase van rust en vriendelijkheid

Martin en Patricia,
    1-10-2018

Zelden zeggen we terug te komen op een camping, gewoon omdat we elk jaar wat anders willen. Dit is een van de weinige keren dat we bij vertrek zeiden 'hier komen we terug' en wel omdat de plek zo'n heerlijke rust en stilte gaf... De omgeving heeft ons verrast. Glooiend, niet toeristisch en toch genoeg te doen. We moesten even wennen dat je voor alles de auto in moet, maar daar ben je ook zo aan gewend. Dan drinken we de wijntjes wel op de camping, het is geen enkele straf hier veel te vertoeven!!

Gereisd met partner in juli 2018
St. Maurice près Pionsat scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews