Sorteren

Reviews over St. Maurice près Pionsat

Gaan!

Joost Van Niel
    3-10-2018

Top ontvangst! We voelde ons direct thuis! Heel fijn plekje, goede sfeer en hele leuke table d hotes! Leuke omgeving. Zeer gedreven eigenaren om alles zo leuk mogelijk te krijgen. Ze vinden het zelf ook nog steeds leuk!

Een oase van rust en vriendelijkheid

Martin en Patricia
    1-10-2018

Zelden zeggen we terug te komen op een camping, gewoon omdat we elk jaar wat anders willen. Dit is een van de weinige keren dat we bij vertrek zeiden 'hier komen we terug' en wel omdat de plek zo'n heerlijke rust en stilte gaf... De omgeving heeft ons verrast. Glooiend, niet toeristisch en toch genoeg te doen. We moesten even wennen dat je voor alles de auto in moet, maar daar ben je ook zo aan gewend. Dan drinken we de wijntjes wel op de camping, het is geen enkele straf hier veel te vertoeven!!

Drie woorden: top

Joost&Diana
    5-9-2018

Het voelde weer als thuis komen, met een boek en een bakje koffie genieten van de Franse zon onder "onze" kastanjebomen, lekker fietsen en dan 's-avonds aanschuiven aan de Table d'Hotes, waar hangt die Michelinster eigenlijk?

-- gastheer / dame Leo en Kristine, super gezellig, klasse --

Piet en Stella
    4-9-2018

Zeer gastvrij, prachtige ligging, rustig, sfeervol ingerichte hotel kamer , heerlijke table d'hotes, kortom heerlijke plek voor een perfecte vakantie.

Zo fijn.....

L
    27-8-2018

Sluit me helemaal aan bij de vorige reviewers.

De rust is zo fijn......

Als je echt geen autoweg op de achtergrond wil horen, dan moet je hier zijn....

St. Maurice près Pionsat scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews