Camping Pont du Rouffet

67 reviews over Camping Pont du Rouffet

• 2019
    10Fam Teunissen23-08-2019

Fantastisch!

Kleine camping, gelegen aan het einde van een doodlopende weg. Daardoor heerlijk rustig. Camping ligt in een prachtig natuurgebied en ligt direkt aan een meer. Leuk om te vissen, kanoën en te zwemmen. Mooie wandelroutes in de omgeving, waarvan een paar direkt vanaf de camping. Voor boodschappen ben je wat langer onderweg(30 min), maar dat is door de prachtige omgeving geen straf. Aline en Ko zijn prettige, behulpzame campingeigenaren die hard werken om het een ieder naar de zin te maken. Sanitair is eenvoudig, maar zeer schoon. Ruime kampeerplek en vanaf 23.00 is het écht stil (en donker) op de camping. Heerlijk! Ook onze kinderen hebben zich goed vermaakt met zwemmen en vissen. Misten wel een beetje een tafeltennistafel/speelveldje. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Simon19-08-2019

Kleine rustige natuurcamping op supermooie locatie

Twee weken verbleven op deze magische plek! Kleine camping midden in de bergen, gelegen aan een meer. Er zijn maar 30 staplaatsen en het is 's avonds na 23:00uur echt stil. Sfeer is top. Eigenaren zijn toppers die de camping met liefde en plezier runnen. Ze zijn geïnteresseerd, behulpzaam en werken hard. Sanitair wordt elke dag grondig gereinigd. Grote aanrader!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Glenda en Arnold15-08-2019

Fantastique

Fantastique!!!

Een prachtige locatie even terug naar basic, super vriendelijke en zeer betrokken eigenaren, mooie omgeving en veel te bezoeken/te bekijken. Wij hebben ERG genoten van de wonderschone natuur en rust, zowel op de camping als buiten. De camping is kleinschalig waardoor iedereen elkaar wel "kent". Het wij-gevoel is aanwezig en iedereen houdt rekening met elkaar en helpt daar waar nodig. De eigenaren (Aline en Ko) zorgen voor het "thuis" gevoel en luisteren naar de wensen van de gasten en spelen hierop in. Zo is het bezoek van de slager, cateraar en pizzabakker en welkome bijdrage. Hierdoor komt het Franse (ons kent ons) gevoel en geniet je samen van een gezellig en smaakvol diner.

Ko en Aline, dank voor jullie mooie bijdrage om voor ons weer een Memory te maken. Liefs, Glenda en Arnold

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Wilma Verhage17-07-2019

Een aanrader!

Wij werden bijzonder hartelijk ontvangen door Ko en Aline, die de camping met veel zorg en aandacht beheren.
    Bij aankomst kregen wij een uitgebreide folder, met kaart, waarin de bijzonderheden van de omgeving zijn opgenomen, cultuur en natuur voor elk wat wils. Ook werd er een map vertrekt met aanvullende informatie over de camping en omgeving. Alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig, sanitair is kraak helder. De ligging, aan het einde van een doodlopende weg en met een plaats direct aan het meer, was geweldig! Wij genoten van de rust en de natuur. In de omgeving zijn prachtige wandelingen te maken. Fietsen is echt voor de wielrenners of een E-bike. Ko en Aline: dank voor alle goede zorgen!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Opmeer04-07-2019

Wederom een heerlijke vakantie gehad op deze schitterend gelegen camping aan het het stuwmeer. Mooie plaatsen en als je houd van rust, vissen en zwemmen dan zit je hier goed. Schoon en prima sanitair en vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Bert en Jolanda07-06-2019

Prachtige plek midden in de natuur!

Prima plek midden in de natuur, zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren! Prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Kees Kwakman14-10-2018

Super

Wij hebben hier al een aantal keer een fantastische vakantie gehad,en komen zeker weer terug. Ontvangst altijd even vriendelijk . Camping eignaars zijn zeer behulpzaam. Je kunt hier heerlijk tot rust komen wandelen en zwemmen in het heerlijk warme meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marlies07-10-2018

Nooit meer

Helaas geen sympathieke ontvangst, dus geen vervolg.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Heer Vermeij28-02-2018

Echt een aanrader

Mijn man en ik hebben erg genoten van de rust de vogels en de natuur, deze camping is echt een aanrader ook voor water lief hebbers. Het meer was lekker warm wij waren er begin september. En behulpzame eigenaars.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8Jacobien en Sjaak29-10-2017

nooit meer

Het is een prachtig gelegen camping naast een mooi meer. De camping ziet er goed verzorgd uit. Er zijn een aantal doorslaggevende minpunten waarom wij deze camping helaas echt afraden. De wijze hoe deze camping wordt beheerd is zeer rigide en zeer zakelijk. Een voorbeeld: mensen die na 20.00 uur nog aankomen worden zonder blikken of blozen de camping geweigerd, ondanks een reservering. De argumentatie was dat in de kleine lettertjes geschreven staat dat als nieuwe gast men niet meer de camping op mag komen om je boeltje op te zetten. De neiging om de camping van rust te blijven voorzien slaat hierin door. Een ander voorbeeld is het waken over rust in de avond. 22.00 uur gaan alle lichten op de camping uit en 23.00 uur staan de campingeigenaars te waken als meesters over een schoolklas over de rust van de camping. Er wordt zelfs een tent ingelopen als een hond te hard wordt aangesproken om in de bench te gaan. Ik was alleen in de tent.

Verder hebben we wel een goede tijd gehad.

Camping Pont du Rouffet, eigenaar, 14-12-2017

Beste Sjaak Quist, Bedankt voor je mening en fijn dat je zo genoten hebt. Dat bleek ook uit het feit dat je ter plekke je verblijf met 3 dagen hebt verlengd, langer kon toen niet. Je had een kampeerplek uitgekozen bij een toegang tot het meer. Je hond zat aan een te lang touw zodat hij op het pad en zelfs op de plek bij de overburen kwam. Kampeerders konden er niet langs om naar het water te lopen. Uiteraard moesten wij daar wat van zeggen.

De mensen over wie je het hebt, hadden gebeld vanaf een andere camping. Ze wisten dat ze het niet zouden redden voor 20.00 uur en we raadden hen aan om onderweg ergens te overnachten. Dat ze toch na 21.00 uur voor ons hek stonden, was hun eigen keuze. Iedereen weet dat de aankomsttijd uiterlijk 20.00 uur is. Ook jij vindt het prettig dat mensen niet al te laat aankomen, bij het donker worden de koplampen van de auto aan doen (met draaiende motor) om de tent op te zetten, daarna te koken, af te wassen enz. Overigens gaat de verlichting om 23.00 uur uit, en niet om 22.00 uur.

Kortom: kamperen is geven en nemen. Het is vervelend als kampeerders hun verantwoordelijkheid niet nemen en wij daar wat van moeten zeggen. Omdat we een rustige camping aanbieden, zien we het als onze taak om die rust dan ook te waarborgen. Over het algemeen wordt dit heel erg op prijs gesteld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping Pont du Rouffet info