Vakantiehuis Ferme Charvillat Auvergne

7.9Goed

Frankrijk, Auvergne, St. Gervais-d Auvergne (Puy de Dome)

Op vakantie geweest naar Ferme Charvillat Auvergne?

7.9Goed

• 8.1Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Ferme Charvillat Auvergne

• 8JP07-08-2020

Rust en privacy

Heerlijk rustig, mooie uitzichten, iedere dag een ander meer om in te zwemmen. Etang Phillipe, Gour de Tazenat, st. Eloy les mines, Miremont en pootje baden bij de cascade in st Priest. Juist in deze tijd, met Corona, een hele fijne plek. De kinderen kunnen heerlijk rondrennen. Iedere ochtend vers brood halen bij de plaatselijke bakker en buiten ontbijten. Wij hebben ondertussen alle seizoenen gezien en ze hebben allemaal hun eigen voordelen. Aan te raden voor iedereen die een onbezorgde vakantie zoekt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2018
      9Janneke Ploegman21-12-2018

Wil je tot rust komen moet je hier zeker heen gaan. Heerlijk wandelen, mooie kastelen en daarna lekker voor de kachel zitten. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 5Arie23-08-2018

Sterk verouderd en niet schoon.

de Ligging van de boerderij is erg afgelegen en erg stil.de inventaris is sterk verouderd en is echt aan vernieuwing toe.ook moet er gekookt worden op butagas wat ik absoluut niet veilig vind ik had zelf dan maar voor elektrisch koken gekozen als eigenaar.ook is het huis lang niet schoon en hangen er overal spinnenwebben en ligt er veel stof.ook wordt er gestookt met een houtkachel in de koudere perioden maar als je die niet gebruikt hebt zoals wij ruik je deze nog heel sterk door het huis.ook de afsluiting van het pand vindt ik wat summier ik had zelf voor iets betere sloten gekozen.maar goed we hebben van de omgeving genoten en die is hier wel prachtig mooi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8camperfoelie07-03-2011

Rust

Gedeeltelijk gerestaureerde grote boerderij met bijgebouwen uit de 19de eeuw. Vakantiehuis is van alle gemakken voorzien. Buiten is een groot afgesloten erf waar kinderen naar hartelust kunnen spelen. Mensen die rust zoeken zijn hier echt op hun plek. Het dorp is op tien minuten rijden, hier zijn bakker en supermarkt te vinden. Een maal per week is er markt. Wij hebben genoten van de rust en de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

Vakantiehuis Ferme Charvillat Auvergne info