Camping Le Sauzet

Met jonge kinderen

Heerlijke plek!

Miriam
4-11-2017

En dit jaar waren we voor de 5e keer op deze fijne plek deze zomer! Dit keer stonden we met de tent op het achterveld met uitzicht op het dal. Heel erg mooi en rustig. Ook op dit veld zijn de plekken ruim en netjes vlak. Wel had ons plekje (nr. 9) midden op de dag geen schaduw. Op warme dagen best warm maar de camping ligt op 1100 meter hoogte en dus is het meestal gewoon lekker als de zon schijnt.

Opnieuw hebben zowel wij als ook onze zoons genoten van alles op de camping en ook in de omgeving hebben we weer genoten en nieuwe plekken ontdekt! De Auvergne is zo'n prachtig gebied! We hebben ook weer heel lekker gegeten op de camping, het aanbod van René en Annemarie is geweldig en echt heerlijk! En niet te vergeten de hartelijkheid van de eigenaren! Geweldig lieve mensen! Dus kortom; echt super hier!

De Gite is lekker koel als het warm is en lekker knus warm als het koud is .

De gites is te huren voor 5 personen en via een extra deur is deze uiteberijden voor 10 personen. (Ook buiten de schoolvakantie) Lees het op de site van Le Sauzet.

Alles is aanwezig . Er word zelfs vers brood gebakken, pizza s , barbecue avond, ga zomaar door. Alle kinderen tot een leeftijd van +/_ 13 spelen met elkaar. S avonds lekker met een wijntje bij het kampvuur. Zwembad en wifi aanwezig. Lees alles goed op de site van Rene en Annemarie. En wij vinden het Top

Geweldige camping

Michiel en Mariska
7-8-2017

Heerlijke rustig gelegen camping. Geweldige sfeer. Heerlijke BBQ avond, patat avond, broodjes bakken voor de kinderen. Als je niet wilt koken kan je van alles bestellen.

Super gastvrije gastheer en gastvrouw die altijd voor je klaar staan.

De gîtes waren fantastisch

van Mourik
17-5-2017

Je kunt het hele jaar daar wel terecht. Middenin de natuur hebben we heerlijk gebruik gamaakt van de aanwezige moutainbikes en genoten van de omgeving. Het verblijf in de gîtes met 8 personen was zeer aangenaam en de pizza's van René zijn echt een aanrader. Op de warme dagen lekker ge-bbq'd en op de koude dagen lekker genoten van het haardvuur in de gîtes. Iedere wandelaar, wielrenner of mountainbiker kan in deze omgeving z'n hart ophalen.

Zo lekker ontspannen.

Linda
8-5-2017

Alles zo gewoon ,beter kan bijna niet. Op naar de volgende boeking.

Geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen

Paul, Judith, Luuk & Daan
3-9-2016

We hebben met onze kinderen (4,5 en 3 jaar oud) 2 weken gekampeerd met eigen caravan. Zeer gastvrije en persoonlijke ontvangst. Ruime plaatsen op een mooi aangelegd veld. Doordat het niet al te groot is houd je goed overzicht, wel zo fijn met jonge kids die graag op ontdekkingstocht gaan. Een aantal keer per week is er de mogelijkheid om mee te eten tegen schappelijke prijzen. Het eten is van goede kwaliteit en deze avonden waren altijd erg gezellig (veel gasten deden eraan mee). De kinderen kunnen tussen de gerechten door lekker spelen in de speeltuin. Het sanitair is erg netjes, en er is een familiedouche aanwezig (met jonge kinderen altijd erg prettig). Verder is er een mooie grote binnenruimte met veel speelgoed, ideaal voor als het een keer minder weer is. In de buurt is voldoende te doen, wel is het vaak een (klein) uurtje rijden, maar dat is in deze omgeving geen straf!

René, Annemarie, Bas, Tessa & Yannick, bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker nog een keer terug!

Prachtige famlie camping!

Fam. van Leijenhorst
29-8-2016

Een heerlijke kleine familie camping in de Auvergne. Wij zijn met een baby van 9 maanden en een kleintje van 4 jaar 3 weken verbleven en het was super! De beheerders van de camping waren supervriendelijk en de kids konden zich prima vermaken. De eigenaar bakt zelf zijn brood/pizza's en er is wekelijks een heerlijke bbq! Al met al een aanrader als een camping zoekt voor jonge kinderen (t/m 8) rust en vriendelijke mensen.

Heerlijke plek!!!

Erna
17-8-2016

Wij hebben met ons grote gezin (5 kinderen) 1 nacht in de tentenzolder gekampeerd op onze doorreis naar het zuiden.

De camping is erg gezellig, leuk speeltuintje met zwembad, met prachtig en ruim kampeerterrein. Wij hebben heerlijke pizza's gegeten en hebben in de avond met onbekenden bij een vuurtje gezeten wat gezellig was. Heerlijk brood. De eigenaren zijn zichtbaar gepassioneerd en doen hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Toen we de volgende dag verder trokken zeiden de kinderen dat ze ook best daar hadden willen blijven in plaats van verder te trekken.

De tentenzolder is eenvoudig maar zeer compleet. We hebben er goed geslapen.

Een fijne plek!

Opnieuw weer een heerlijke tijd gehad!

Miriam
16-8-2016

We hebben al drie keer drie weken met de tent op Camping Le Sauzet gestaan en dit jaar voor het eerst een weekje de gîte gehuurd. Na weer een warm welkom en een nachtje op de comfortabele tentenherberg, (de gîte is vanaf een zaterdag te huur en wij kwamen eerder aan) stapten we in een fantastisch huis. Schoon en comfortabel, compleet ingericht en prachtige kamers. De oude, authentieke sfeer is overal zichtbaar. Beneden een gezellig woonkamer, keuken en toilet en boven twee mooie, grote slaapkamers en een schitterende badkamer met een tweede toilet. Buiten een mooi terras, ook compleet ingericht.

We hebben ons ook opnieuw weer vermaakt in de omgeving, die heel veel te bieden heeft en op de camping was het ook weer heel fijn. De avondjes bij het kampvuur, de frituuravond (met vooral de waanzinnige kroketten), table d'hôte, barbeque-avond en (op bestelling) de overheerlijke, zelfgemaakte pizza's.

De kinderen (11 en 13 jaar) hebben zich ook weer prima vermaakt.

De ligging is hoog (rond de 1100 m) en het kan best best fris/koud zijn 's avonds en 's nachts. De grotere supermarkten zijn op 30 km rijden. Het dorp ligt op 2 km afstand, daar zijn wat kleinere winkels. Het zwembad is lekker voor dagen dat het overdag warm is

René, Annemarie, Bas, Tessa (en Yannick) en lieve hond Sabi maakten er voor ons weer een gezellige week van!

Soort van thuiskomen!

Patrick Sluiter
12-8-2016

Voor de tweede maal langsgeweest. Dit maal omdat we een slaapplekje zochten op weg naar huis. We werden weer met alle hartelijkheid ontvangen! Wat een prachtige plek!!! We hebben nu geslapen op de tentenzolder! Op deze manier konden we onze vouwwagen ongemoeid laten! Hoe makkelijk is dat? De zolder is een verdieping in een prachtige oude schuur. Er staat een opgezette bungalow- en koepeltje met bedden. Wat fijn om gewoon in een fijn bed te kunnen ploffen na een dagje rijden. Slaapzak uitrollen en klaar. We hadden mazzel want er wordt op Le Sauzet op donderdagavond gezamenlijk gebarbecued!

Mijn gezinnetje en ik bevelen deze plek van harte aan. Sterker nog... ik gun iedereen een fijne 'Le Sauzet-ervaring', want dat was het weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Sauzet voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sauzet in St. Germain l'Herm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sauzet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.