Camping Le Sauzet

Meer camping info

77 reviews over Camping Le Sauzet

• 10Loonstra20-01-2020

De ideale vakantieplek

Op nadrukkelijk verzoek van de kinderen zijn we voor de 4e keer naar dit heerlijke plekje in Frankrijk geweest. De hele vakantie kijken we alle vijf uit naar de heerlijke pizza's, ovenschotels, patat, barbeque, poolen, tafeltennis, elke avond kampvuur met marshmallows, Weerwolven van Wakkerdam, kopjes koffie met heerlijke gevulde koeken en taart, de gezelligheid, het lekkere grasveldje waar je op blote voeten kan lopen, de broden van Rene en noem maar op. Het voetbalveldje wat nog een klein beetje gemist werd door onze jongens is inmiddels ook gerealiseerd. Kortom als je zoekt naar rust, gezelligheid, geen animatie, maar spontane activiteiten, veilige plek voor kinderen, actieve uitstapjes, of juist niks doen en tot rust komen, een prachtige omgeving en erg lekker eten dan ben je hier zeker op de goede plaats.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    10John23-06-2019

Ben per ongeluk op de camping beland terwijl ik op reis was ben zeer hartelijk ontvangen werd uitgenodigd om mee te eten zeer gezellige avond gehad heerlijk in een bed geslapen s’morgens ontbijt alles tegen een zeer redelijke prijs ben als een zeer gelukkig mens de volgende dag weer verder gaan reizen

• 10Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    9Frank13-11-2018

Fantastische vakantie gehad

Ik vind het een kleinschalige camping met goede voorzieningen. Het sanitair werd perfect schoon gehouden en het warme water was echt warm. Er werd echt moeite gedaan door de camping eigenaren om mijn verblijf op de camping zo prettig mogelijk te laten verlopen. De camping ligt vlak bij een dorpje en in de omgeving zijn mooie fietstochten te maken.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Marleen Schoenmaeckers12-11-2018

Leuk voor kindjes en voor vriendjes

Vorige zomer zijn we met een groep bevriende gezinnen komen logeren op Le Sauzet. Het was voor mij een topweek. Kleinschalig genoeg om gezellig te zijn, en veilig genoeg om kindjes vrij te laten rondlopen. De extra initiatieven zoals brood bakken, en de beschikbare zaken zoals de hertjeswandeling en de bosbingo, vielen bij hen ook zeker in de smaak. We konden met alle vragen terecht bij de campinguitbaters en deze locatie is een pracht van een uitvalsbasis voor uitstappen. Ik heb er in elk geval van genoten en kijk met veel plezier terug op een fantastische, zonnige week.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Rabea Iqbal12-11-2018

Natuur en rust

Het kan er best koud worden vooral snachts. Maar daar zijn maatregelen voor genomen ;-)

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Susan Bleeker12-11-2018

Genieten

Al vier jaar op een rij een heerlijke plek voor een fijne ontspannen vakantie met kinderen, klein en groot, maar ook genoeg gasten zonder kinderen. Kleine camping met prima voorzieningen, en vooral veel gezelligheid samen met René en Annemarie en hun (inmiddels grote) kinderen. Table d'hotes, BBQ, elke dag brood. Klein zwembad en ruime speelgelegenheid. 's Avonds kampvuur met marshmallows. Mooi bos op loop afstand. Een meertje vlakbij om lekker te zwemmen. Uitjes in de omgeving, van alles te zien in de buurt, gemiddeld een half uurtje rijden naar een stadje of bezienswaardigheid. Grote supermarkt ook half uur rijden in Issoire, een klein buurtwinkeltje in het dorpje 2 minuten rijden. We komen deze zomer weer. Geen twijfel ;-) De kinderen zijn inmiddels 7 en 11, die willen heel graag.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Marielle Verbeek12-11-2018

Super

Gite is van alle gemakken voorzien en de kinderen konden heerlijk spelen met de kinderen van de camping. Camping ligt prachtig in de natuur, we hebben heerlijk gewandeld en Jof en Noah op de mountainbike. Helaas de afstanden tot bezienswaardigheden vonden wij wel iets ver ,minimaal een uur, ivm de kleine kids. (geen zin om lang in de auto te zitten Maar toch hebben we 2 uitstapjes kunnen maken hoor.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Linda Veen11-11-2018

Aanrader!

Je wordt heel gastvrij ontvangen op deze gezellige camping. Je hebt echt vakantie en de campingeigenaren zullen hier ook alles aan doen. Kinderen kunnen lekker spelen (binnen en buiten) en zwemmen, en omdat het niet zo groot is zijn ze toch lekker dicht bij. Lekker wandelen in het bos, gezellige brocantes, echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Familie van soelen11-11-2018

Heerlijke camping om tot rust te komen

Heerlijk, Kleine knusse camping op hoogte. Kan s nachts best koud worden. Leuk zwembad, speeltuin, kampvuur, eten met eigenaar of afhalen is mogelijk. Mooie omgeving maar naar een grote winkel kost je wel een half uur heen. Zeer vriendelijke eigenaren. In het dorp een lekker restaurant met buiten tuin

• 8Staat v/h sanitair

• 9Familie den Breejen11-11-2018

Zeker een keer gaan!

Heerlijke, overzichtelijke camping. Er komen veel gezinnen, maar ook voor jong en oud, alleen of samen een goede camping. Contact hoeft niet, maar mag zeker. Elke avond kampvuur is daar een goede mogelijkheid voor. Niet teveel activiteiten, maar wat wordt aangeboden is goed en gezellig. De eigenaars zijn gastvrij, staan klaar voor je vragen en een praatje en helpen als het nodig is. Ze zijn erg flexibel. Kortom: Een aanrader!

Camping Le Sauzet info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50