Camping Domaine les Gandins

Frankrijk, Auvergne, St. Germain de Salles

9Fenomenaal

• 9.2Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine les Gandins voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Domaine les Gandins in de Auvergne is een kleinere camping, waardoor er veel persoonlijk contact is. De eigenaren organiseren meerdere keren per week een table d'hôtes, avonden waarop je gezellig samen kunt eten. Er loopt een riviertje door de camping en voor meer afkoeling is er een klein zwembad. Een leuk uitje is de vulkaan Puy de Dôme bezoeken.

188 reviews over Camping Domaine les Gandins

• 10Juul04-02-2020

Heerlijke plek!

Domaine Les Gandins is een heerlijke plek om te verblijven met jonge kinderen. De kinderen kunnen heerlijk vrij spelen in de speeltuin en er zijn heel veel verschillende soorten fietsjes, skelters etc aanwezig. Het zwembad in omheind waardoor de kinderen niet zelf naar het zwembad kunnen. Wij hebben verbleven in een chalet wat er op en top uitzag, schoon en heel netjes. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben tweemaal gebruikt gemaakt van de table d'hote. Ondanks dat ik de enige gast was voor wie vegetarisch gekookt diende te worden, werd er veel werk van gemaakt en smaakte het heerlijk! Ook voor de kindjes werd goed gezorgd tijdens het eten. In het naseizoen (september) was het rustig en is het dus ook een erg fijne plek voor mensen die liever niet al teveel kleine kinderen om zich heen hebben in de vakantie. Wij hopen zeker nogmaals terug te komen op deze fijne plek!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Sonia, propriétaire, 02-05-2020

We would like to thank you very much for your review. In this difficult situation, we would like to reassure you that we are all healthy and looking on the bright side.

We have already implemented new cleaning and disinfection measures for the safety and protection of everyone to fight covid-19. For more prevention, we are going to halve the number of pitches on the campsite. This guarantees safe distances for our guests on the campsite and a reduced flow in the common sanitair. No more than 10 guests will join the tabe d'hôtes (instead of 26) in order to ensure the safe distances

Otherwise, we rise the challenge and keep innovating. Here are some news for 2020 : creation of a resting area (1000m2) by the river; complete renovation of the common sanitair of the campisite; complete renovation of the chambre d’hôtes Lacroix; and 6 brand new Berg go karts. By the way, the pool will be ready in the next days.

We wish our readers good health and we look forward to welcoming all our guests this summer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2019
    9Arno vd Voort04-11-2019

Bijzonder fijne "avontuur" plek!

We zijn een week geweest met 3 kids (0,3,5) in een safari tent. Heerlijke plek, zeer lieve gastvrije mensen, prettige ruime tent, fijne ruime "avontuur" plek voor de kids om geheel zelfstandig rond te banjeren. Genoeg te doen in de omgeving, lekker mee gegeten, heerlijk ontspannen! Hadden heel graag 2 weken gebleven. Aankomen jaar waarschijnlijk weer.

• 10Hans en Kathleen Neirings04-09-2019

Heerlijke camping

We verbleven als ouder koppel tussen jonge families met kinderen. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een rustige plek toegewezen. De camping ligt in een vallei aan de rivier de Sioule, de eigenaars hebben er een heerlijke plek van gemaakt. De table d'hotes was ook heel lekker voor een eerlijke prijs, gezellig om kennis te maken met de andere vakantiegangers. Geen auto's op het terrein, elke dag bezoek van de bakker. Fantastisch mooie streek, heel veel te zien, mooie dorpjes, kastelen en natuurlijk het Vulkanengebied. Wij keren alvast terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rosa28-08-2019

Heerlijke plek!

Vorig jaar waren we hier ook al een paar dagen geweest, dit jaar sloten we onze vakantie hier af. Zelf je plek kiezen, geen auto’s op het terrein, table d’hote, mooi nieuw zwembad, leuk riviertje met stroming, genoeg schaduw, aardige familie die alles runt. Deze camping blijft hoog in onze top10 staan! We hopen van harte dat volgend jaar de regel dat je ook op de camping minstens een week moet boeken niet meer aan de orde is!

• 9Lisette28-08-2019

Heerlijke plek

Wat een plek ,wat een rust ,wat een vriendelijke mensen Hebben hier hele fijne dagen gehad We stonden op de camping met eigen caravan 😀

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Saskia27-08-2019

Top vakantie met jonge kinderen!

We zijn net terug van een weekje domaine les gandins. We hebben daar een heerlijk huisje gehad. Sfeer is erg goed. Veel te doen voor jonge kinderen. Onze dochter van 7 wilde niet meer naar huis. Er was een nieuw zwembad, veel nederlandse vriendjes van haar leeftijd. Er waren fietsen en skelters, trampolines, klim huisjes, boomhut, een riviertje waar ze konden vissen en vanaf de kant met het touw het riviertje in konden springen. Dam bouwen. Eigenlijk alles wat kinderen nodig hebben om een top vakantie hebben. Ouders kunnen hier goed tot rust komen. Ook was er een mogelijkheid om meerdere keren per week aan te schuiven voor een heerlijke maaltijd tegen betaling. Helemaal top! Bedankt!

• 9Irene27-08-2019

Heerlijke vakantieplek

Gastvrij en persoonlijk onthaal. Eigen plek kunnen kiezen onder de mooiste boom met veel schaduw. Enig nadeel is dat de electriciteitskasten soms ver weg zitten (neem een lange kabel mee!), hier wordt aan gewerkt door de familie. Loop je ergens tegen aan of heb je een vraag? Sonia en haar man lossen het meteen op. Ruime plek en enorm veel speelruimte. De skelters, fietsen, trampolines, rivier, zwembad: alles top. Wel aardig wat lawaai 's ochtends vroeg en 's nachts vanwege alle jonge kinderen. Het sanitair is aan een upgrade toe, met name het meenemen van je eigen toiletpapier en de lauwe douches zonder thermostaatkraan passen niet bij de rest van deze fantastische vakantieplek. Huren eigen badkamer een enorme aanrader (zelf schoonmaken). Er is veel te doen in de directe omgeving. Bakker op 5 minuten rijden (beter dan de camping-bakker die je wakker toetert en waar je een half uur voor in de rij moet staan ;-). Wij komen graag terug!!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Ingeborg27-08-2019

Fijne camping en prima uitvalsbasis

Erg fijne camping voor jonge kinderen en hun ouders en prima uitvalsbasis voor diverse activiteiten in de omgeving. Heerlijk dat het terrein in principe autovrij is en dat gebruik kan worden gemaakt van skelters, trampolines, een stoere boshut en takelbaan etc. Alles goed onderhouden en schoon (wil je toilet en douche niet delen, dan kun je eigen cabine huren). Ook fijn dat zowel een zwembad als een riviertje beschikbaar is voor zwemmen (en vissen). Voldoende te doen op de camping, maar ook genoeg uitjes op relatief korte afstand. Puy de Dome met het treintje was zeker leuk uitje. Paleopolis dichterbij was helemaal super (kinderen kunnen bijv. in een zandbak zelf een mammoet opgraven). Vichy en het kasteel bij Billy ook leuk. Tot slot fijne gemoedelijke sfeer en erg vriendelijke en accurate service door Sonia, Bruno en de rest van de familie. We hebben geen gebruik gemaakt van de eetfaciliteiten, dus kunnen die niet beoordelen.

• 9Suzan27-08-2019

Heerlijke vakantie

Een heerlijke plek voor kinderen om zich te vermaken, zodat ouders zich kunnen ontspannen met een boek :-) 2 weken verbleven. Lekker meegegeten met table d'hote. Fijn zwembad. Leuke bezienswaardigheden in de buurt (Charroux, Puy de Dome, dinomuseum). Goede bedden in de tent. Privésanitair op loopafstand. In het keukentje is geen stromend water/afvoer. Daar moest ik even aan wennen, maar bij elke tent staat een watertappunt in de buurt. Het blijft kamperen natuurlijk. Kortom, genoten!

• 7Roos24-08-2019

Prima camping, maar duur...

We hebben hier een week gekampeerd. Het is een prima camping waar kinderen zich goed vermaken. Vooral het beekje waar het water zelfs warmer is dan het zwembad is erg leuk. Een aantal punten wat wij wat minder vonden: Het sanitair is schoon maar er is geen wc papier en wc bril. Aangezien de camping aan de prijs is, vonden we dit jammer. We hadden graag een avondje mee willen eten, maar helaas was dit al volgeboekt voor de hele week. Jammer. Een ijsje eten op de camping is ongelooflijk duur. Een raketje kost 2,50! Kortom, mooie camping in redelijke omgeving maar aan de prijs. Fenomenaal zou ik hem niet noemen...

• 7Staat v/h sanitair

Camping Domaine les Gandins info