Camping Domaine les Gandins

Kleine hotelsWeer vandaag13°-4°
Camping Domaine les Gandins
9,1

Omschrijving
Domaine les Gandins in de Auvergne is een kleinere camping, waardoor er veel persoonlijk contact is. De eigenaren organiseren meerdere keren per week een table d'hôtes, avonden waarop je gezellig samen kunt eten. Er loopt een riviertje door de camping en voor meer afkoeling is er een klein zwembad. Een leuk uitje is de vulkaan Puy de Dôme bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine les Gandins voor je op een rij gezet:

165 reviews over Camping Domaine les Gandins in het Nederlands

Top met kleine kinderen

Davine,
22-2-2019

Fantastisch landgoed, ruim opgezet, goed nagedacht over de positionering van de safaritenten. Fijne mensen, de eigenaren! Altijd even vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten elke keer aan de table d'hotes. Onze zoon van 2 heeft zich kostelijk vermaakt met steentjes gooien in het water, skelter rijden, in de speeltuin, in het zwembad (geheel nieuw vanaf 2019). Vanwege de hoge waterstand was de rivier helaas niet geschikt om te zwemmen/dammetjes te bouwen. (veel kans dat dat wel lukt in het hoogseizoen). Met name voor gezinnen met kleine kinderen top. Als je veel uitstapjes wil maken wellicht een wat te rustige omgeving. De meeste attracties/steden/doe-dingen zijn op een afstand van minimaal 45 min rijden. Wel mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Top! Een echte aanrader!

Familie Caboni,
10-10-2018

Wij hebben drie weken met de tent op de camping gestaan en een super tijd gehad! De eigenaar Bruno en zijn familie hebben er voor gezorgd dat we niets tekort zijn gekomen. Een van de laatste avonden aangeschoven bij de table d hote wat zeker de moeite waard was. Leuk gezelschap, goed eten en voldoende drinken;-) De camping zelf is heel netjes en schoon. Ook het sanitaire wordt goed bijgehouden. Enig puntje van aandacht is de grootte van het zwembad maar ik had begrepen dat daar aan wordt gewerkt. De afwisseling tussen zwembad en rivier is top. Wij zouden deze camping zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk

Fam Jamett,
23-9-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad. Na een nare periode waren we op zoek naar een rustige camping met faciliteiten zodat de kinderen zichzelf konden vermaken, met een fijne omgeving voor wat wandelingen. Schot in de roos! Niks op de website is gelogen, dat is precies wat je kan verwachten. De safaritenten zijn uitstekend en mooi, fijne bedden en beddengoed. Hangmatje buiten, heel relax. De table d'hote is zeker de moeite waard. Gezellig aan tafel met de camping gasten genietend van het vers gemaakte eten die klaar wordt gemaakt door de familie Teyssier. Verse producten en wijn uit de streek.

Een tip voor de camping zou een 'echte ' zwembad zijn. Dat zou voor wat oudere kinderen in het gezin wel leuker zijn.

Qua omgeving kan je met de auto genoeg kanten op en leuke dingen ondernemen.

Heerlijk genoten!

Wilma,
11-9-2018

Een heerlijke week gehad op deze gezellige familiecamping. Alle ruimte voor de kinderen om te spelen maar ook voldoende ruimte om tot rust te komen, prachtig gelegen aan de rivier. De aardige familie Teyssier wil alles voor je regelen en kan bovendien heerlijk koken; de table d'hotes is een echte aanrader. Op de dagen dat deze er niet is (3 dagen per week) kun je genieten van een huisgemaakte quiche!

Het sanitair is goed verzorgd en schoon. Er zijn een aantal prive-badkamers en dit is een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping

Johan,
5-9-2018

Zeldzaam ruime camping, hartelijke gastheer en vrouw. We zaten in een safaritent, en dan heb je privesanitair in het centrale gebouwtje. Prima plek, fris en schoon, met ruim zicht om je heen. De Table d'Hote hebben we 2 x meegegeten. Heerlijk, en ook best gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtig domein - heerlijke rust

Roel,
4-9-2018

Prachtig groot domein met riviertje (met slingerkoord en dammen - heerlijk om met band door de waterversnellingen te glijden), boomhut, gocarts,voetbalveld, trampolines en kleinere verrassingen zoals een roer, glijbaantje om in het water te glijden, kampvuurplaats...

De gastfamilie doet er ook alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Elektrische wagen kon vb. gratis opgeladen worden!

Wij verbleven in Bois Le Duc. Prachtige gite met mooi overdekt terras en grote tuintafel. Persoonlijk vond ik het jammer dat de douches een timer hadden (drukknop) en dat de watertemperatuur niet zelf geregeld kon worden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Echt de welverdiende rust!

Dominique,
28-8-2018

Wij logeerden dit jaar in Domaine les Gandins, voor de eerste, maar zeker niet voor de laatste keer. We verbleven in "Le Pigeonnier", een oude duiventil die helemaal verbouwd werd tot gîte. Van alle comfort voorzien, netjes en met een fenomenaal zicht op de achterliggende natuur. De rust die je hier vindt, is zeldzaam. Enig minpuntje dat wij ontdekten, is dat er geen vaststaande luifel is, zodat je ook bij regenweer nog kan buiten zitten. Maar daar beloofde vader Teyssier zeker eens over na te denken :) Le Pigeonnier biedt ruimte voor 2 kinderen en hun ouders; overnachten doe je samen in dezelfde ruimte. Was voor ons geen enkel probleem. De familie Teyssier doet er alles, maar dan ook alles aan om je verblijf naar je zin te maken. Iedereen is super vriendelijk en vader Teyssier kan koken als de beste. Zijn gerechten kunnen kids én volwassenen bekoren. Kortom: een en al lof over ons verblijf én we keren volgende zomer hopelijk terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een heerlijke plek en een absolute aanrader!

Familie Muller-1,
26-8-2018

De camping bevalt ons bijzonder goed! Het is ruim, rustig en voorzien van alle gemakken, waaronder de mogelijkheid voor een privé-badkamer. Het riviertje vlakbij is helemaal heerlijk. De kinderen kunnen in het ondiepe deel spelen en vissen vangen en iets verder stroomopwaarts gewoon zwemmen. Echt een genot op warme dagen. De table d'hôtes is heerlijk en gezellig. De eigenaar en zijn familie zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en maken dat we graag weer terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een heerlijke vakantie gehad!

Theo Boer,
26-8-2018

SUPER camping! Wij zijn hier 2 weken te gast geweest. Werkelijk alles was super!

De safari tent was heel ruim en compleet. De tenten staan ook ruim van elkaar af. Voor de kinderen (3,5 & 1,5) was de camping een feestje! Trampoline, skelters/fietsen, glijbaan, boomhut, kabelbaan en natuurlijk het riviertje.

De service is geweldig. Je kunt er terecht met al je vragen. Ze geven goede tips over de omgeving. In de regio is echt meer dan genoeg te beleven. Wij zijn iedere dag een dagdeel op pad geweest.

Wij komen hier zeker terug!

Top!!

Michiel Ris,
25-8-2018

Uitstekende camping, kleine verborgen parel. Ideaal voor gezinnen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine les Gandins in St. Germain de Salles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine les Gandins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.