Vakantiehuis Bel Horizon

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Bel Horizon

• 8Willy01-08-2015

Heerlijk uitgerust!

Het vakantiehuis Bel Horizon voelt snel als thuis. Het uitzicht is natuurlijk prachtig, ook wij hebben genoten van het panoramabeeld. Het zwembad was echt heerlijk. Onze kleinste van 5 heeft elke dag gezwommen, weer of geen weer. Zij is echt een waterrat en kon er precies staan en zonder zwembandjes zwemmen.

De woonkamer is ruim en prettig ingedeeld. De keuken is netjes en compleet. De kamers boven zijn klein en knus, er is genoeg ruimte voor iedereen. Alles bij elkaar is het een compleet vakantiehuis, met wifi, satelliet tv en zwembad, heerlijk voor onze kinderen van 5, 9 en 12.

Tip; neem aluminiumfolie en tape mee als je van donkere slaapkamers houdt, de gordijnen zijn heel licht. De bedden zijn iets kort voor lange mensen zoals wij. De dekbedden zijn onhandig omdat er 3 2persoons dekbedden zijn en 1 1persoons. Daar hebben wij niet het beddengoed voor en onze kinderen willen graag allemaal in een eigen bed liggen. De badkamer is naar onze mening aan een opknapbeurt toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Esther23-07-2014

Rust, comfortabel, fantastisch mooi uitzicht

Het huis is van alle gemakken voorzien, comfortabele banken, mooie televisie, ruime keuken met alle kookgerei en apparatuur aanwezig. Uitzicht vanuit huis en tuin is fantastisch. Voor mensen die tot rust willen komen en genieten van de mooie natuur is dit een ideale plek. Doch bij warm weer is er ook volop speelgelegenheid voor kinderen in het zwembad met alle opblaasbare banden, ballen en luchtbedden en het miniglijbaantje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9rmdevries12-06-2014

Geweldig uitzicht!

Het is een zeer kindvriendelijke accommodatie. Het huis heeft prachtig uitzicht op de heuvels. Het is heel rustig. In de omgeving zijn veel activiteiten te ondernemen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Renze & Joke Haitsma07-01-2014

Rust en uitzicht

Met Oud en Nieuw in Bel Horizon vertoefd. Wat een rust en tijd voor elkaar als gezin. Oud en Nieuw in Bel Horizon is niet te vergelijken met Nederland. Geen vuurwerk te horen en te zien. We hebben 2 dagen geskied in Super Besse; een mooi skigebied, met voldoende mogelijkheden. Wel een eindje rijden +/- 75 km. Het huis zelf is compleet ingericht en voorzien van veel apparatuur. Een prima CV installatie en dito houtkachel zorgen voor een behaaglijke en gezellige warmte. Omdat het winter was en kids in de puberleeftijd hebben die veel spelletjes gedaan op zelf meegebrachte Play Station. Kortom een heerlijk/rustig Oud en Nieuw.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 8G. de Bruijn13-08-2013

Aanrader als je van rust houdt.

Vakantiehuis Bel Horizon in St Flour l' Etang is een comfortabel huis met een prachtig uizicht. Een rustige streek waar weinig toeristen zijn. Vriendelijke locals en genoeg keuze qua uitstapjes. Van de eigenaar ontvang je van tevoren een uitgebreide documentatie over het huis en de omgeving. In het huis zijn veel wandelroutes, gidsjes en folders aanwezig zodat je je niet hoeft te vervelen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Peter Jong11-07-2013

Prachtige plek om tot rust te komen!

De sfeer in en om het huis is fantastisch! Verder is het huis van alle gemakken voorzien, als je denkt: "dit zou handig zijn" kom je het na even rondkijken tegen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Fam. van Galen02-09-2012

Heerlijke vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Bel Horizon. Wat een fantastisch uitzicht. Je komt echt tot rust op deze plek.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Fam. van der Wind31-07-2012

Echt vakantie!!!

Prachtig uitzicht! We hebben 2 weken schitterend weer gehad en dus veel gebruik gemaakt van het zwembad. Mooie, rustige omgeving waar je de stilte hoort. Echt vakantie. Prettig dat je bij vragen makkelijk contact kunt leggen via sms met eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Beyens - Coene23-07-2012

Een tof huis met een prachtig uitzicht

We hebben hier een fantastische tijd beleefd. De naam 'bel horizon' is echt niet gestolen. Ook voor de kinderen was dit huisje ideaal: een zwembad en glijbaan om zich te amuseren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9wilger22-07-2012

Geweldig!

Een mooi vakantiehuis op een geweldige (rustige) plek en met een fantastisch uitzicht naar alle kanten. Het huis is goed voorzien van allerlei apparatuur. Bij mooi weer is het helemaal genieten van het zwembad(je). Kortom een plek waar je helemaal tot rust komt.

Gereisd met partner in juni 2012

Vakantiehuis Bel Horizon info