St. Flour L'Etang

Reviews over St. Flour L'Etang

Heerlijk uitgerust!

Willy,
    1-8-2015

Het vakantiehuis Bel Horizon voelt snel als thuis. Het uitzicht is natuurlijk prachtig, ook wij hebben genoten van het panoramabeeld. Het zwembad was echt heerlijk. Onze kleinste van 5 heeft elke dag gezwommen, weer of geen weer. Zij is echt een waterrat en kon er precies staan en zonder zwembandjes zwemmen.

De woonkamer is ruim en prettig ingedeeld. De keuken is netjes en compleet. De kamers boven zijn klein en knus, er is genoeg ruimte voor iedereen. Alles bij elkaar is het een compleet vakantiehuis, met wifi, satelliet tv en zwembad, heerlijk voor onze kinderen van 5, 9 en 12.

Tip; neem aluminiumfolie en tape mee als je van donkere slaapkamers houdt, de gordijnen zijn heel licht.

De bedden zijn iets kort voor lange mensen zoals wij. De dekbedden zijn onhandig omdat er 3 2persoons dekbedden zijn en 1 1persoons. Daar hebben wij niet het beddengoed voor en onze kinderen willen graag allemaal in een eigen bed liggen.

De badkamer is naar onze mening aan een opknapbeurt toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Rust, comfortabel, fantastisch mooi uitzicht

Esther,
    23-7-2014

Het huis is van alle gemakken voorzien, comfortabele banken, mooie televisie, ruime keuken met alle kookgerei en apparatuur aanwezig. Uitzicht vanuit huis en tuin is fantastisch. Voor mensen die tot rust willen komen en genieten van de mooie natuur is dit een ideale plek. Doch bij warm weer is er ook volop speelgelegenheid voor kinderen in het zwembad met alle opblaasbare banden, ballen en luchtbedden en het miniglijbaantje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig uitzicht!

rmdevries,
    12-6-2014

Het is een zeer kindvriendelijke accommodatie. Het huis heeft prachtig uitzicht op de heuvels. Het is heel rustig. In de omgeving zijn veel activiteiten te ondernemen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Rust en uitzicht

Renze & Joke Haitsma,
    7-1-2014

Met Oud en Nieuw in Bel Horizon vertoefd. Wat een rust en tijd voor elkaar als gezin. Oud en Nieuw in Bel Horizon is niet te vergelijken met Nederland. Geen vuurwerk te horen en te zien. We hebben 2 dagen geskied in Super Besse; een mooi skigebied, met voldoende mogelijkheden. Wel een eindje rijden +/- 75 km. Het huis zelf is compleet ingericht en voorzien van veel apparatuur. Een prima CV installatie en dito houtkachel zorgen voor een behaaglijke en gezellige warmte. Omdat het winter was en kids in de puberleeftijd hebben die veel spelletjes gedaan op zelf meegebrachte Play Station. Kortom een heerlijk/rustig Oud en Nieuw.

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

Aanrader als je van rust houdt.

G. de Bruijn,
    13-8-2013

Vakantiehuis Bel Horizon in St Flour l' Etang is een comfortabel huis met een prachtig uizicht. Een rustige streek waar weinig toeristen zijn. Vriendelijke locals en genoeg keuze qua uitstapjes. Van de eigenaar ontvang je van tevoren een uitgebreide documentatie over het huis en de omgeving. In het huis zijn veel wandelroutes, gidsjes en folders aanwezig zodat je je niet hoeft te vervelen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
St. Flour L'Etang scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews