Camping Municipal des Orgues

CampingWeer vandaag19°2°
5,4

Matig

3 reviews over Camping Municipal des Orgues in het Nederlands

De camping is mooi gelegen en niet ver van St Flour centum af . Alwaar je overal wel je wagen kwijt kan om er te gaan kijken.

De camping heeft een erg oud sanitair, en men breekt zijn nek als je er in het donker naar toe wil . Heel slecht asfalt en erg ongelijk. Voor de mannen is er een groot urinoir een soort stalen bak , normale toiletten zijn er ook maar niet al te veel. De mensen zijn erg vriendelijk ,en als er niemand is kan je zelf je plekje uitkiezen om te gaan overnachten of wat dan ook. de kosten zijn normaal voor een municipal camping.Wat me erg tegen viel was dat er op deze camping ook een behoorlijke groep zigeuners stonden , niet dat ik iets tegen die mensen heb ,voor alle duidelijkheid . Maar het is een camping en geen kamp voor reizende. De poort bleef in de nacht open omdat die mensen er in en uit bleven rijden , dus wel rumoerig . Ook het tennis gedeelte van de stad ligt achter de camping ,dus die rijden ook met hun wagens over de camping .wat duidelijk hoorbaar is.

gezellige camping

R.R.
    19-6-2012

Dit is niet de camping langs de autoweg, maar die van het centrum van St. Flour (200 m. van oude bovenstad)

+ ideaal om St. Flour te bezoeken

+ vriendelijk onthaal

+ zeer goedkoop

+ rustige, gezellige camping met haagjes

- sanitair is verouderd, maar toch OK.

- Aan de toegang langs de weg hangt een slagboom op 2 m. hoogte (unicum ?). Dus: eerst parkeren langs de (drukke) straat, dan naar de receptie lopen (is wel dicht tussen 12 en 15 u.), vervolgens met zijn 2en terug...

- Pech voor ons: 's avonds viel de stroom definitief uit op de hele camping en 's morgens arriveerde de receptioniste een half uur te laat, zodat we niet konden vertrekken (ze moet die slagboom weer opendoen).

Gebruikt als overnachting op weg naar spanje.Vriendelijke mensen aan de receptie en schoon en verwarmd sanitair!Al meerdere keren door ons bezocht om te overnachten.Absoluut geen last van de snelweg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal des Orgues in St. Flour (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal des Orgues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.