Hotel Logis de l'Europe

Kleine hotelsWeer vandaag7°2°
Hotel Logis de l'Europe

We hebben een aantal aanbieders voor Logis de l'Europe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Logis de l'Europe in het Nederlands

Nooit meer !!!

R.Jansen
8-8-2013

Hebben hier overnacht naar doorreis naar Spanje.

Hotel is prachtig gelegen op een berg.Wij hadden een familiekamer met twee losse bedden voor de kinderen.

Dat de kamer zeer gedateerd is, is geen probleem, doch de kwaliteit van de bedden is van een bedroevende kwaliteit. Bed waar mijn zoon van 14 jaar in lag, staken de metalen veren er bijna uit.Ook matras van het twee persoonsbed was zeer slecht. Wij allen hebben hier een zeer slechte nachtrust door gehad. Hebben hier 's morgens melding van gemaakt doch heb niet het idee dat ze hier iets mee gaan doen.

Kortom, wil je een goede nachtrust, laat dit hotel links liggen

Mooie ligging in een verrassend stadje

Mirjam
26-7-2013

Het hotel is prima. Mooi gelegen in de bovenstad aan een plein met aan de andere kant uitzicht op de bergen en benedenstad. Historische panden en pleinen in de buurt. De kamers zijn wat oud en bedompt. Ontbijt mag uitgebreider. De gratis Wifi werkt niet optimaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis de l'Europe in St. Flour (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis de l'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.