Pension Auberge de la Providence

Pension Auberge de la Providence

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, St Donat

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Providence voor je op een rij gezet:

Pension info

• Animatie
Meer pension info

27 reviews over Pension Auberge de la Providence

• 2018
    9Gonny van der Lee22-06-2018

Prima in orde, zeker voor herhaling vatbaar.

Een prima gezellig verblijf. Vriendelijke ontvangst door eigenaren die zowel de Franse Engelse als de Nederlandse taal beheersen. Hulpvaardig met koffer. Ruime kamer met nog extra ruimte om b.v. koffer te laten staan of voor laarzen/schoenen. Beter geslapen dan thuis. Het restaurant was sfeervol en we hebben heerlijk gegeten. We kregen het idee dat de kokkin erg vaal zelf maakt en dat met plezier doet.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Nicole17-06-2018

Heerlijke locatie zowel zomer als winter

Al eerder tijdens de winter hier verbleven en gebruik gemaakt van de pistes in Superbesse als de het kleinere ski-gebied van Chastreix. Voor het diner de mogelijkheid voor een drankje aan de bar en dan genieten van verse huisbereide streekgerechten. In augustus 2017 met paar vrienden de omgeving verkend en ook toen weer voor de uitstekende keuken hier gekozen. Na een prima maaltijd gebruik gemaakt van de comfortabele kamers. De omgeving is erg mooi en er zijn veel leuke dingen te doen voor jong en oud, sportief en minder sportief!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Edith Posthuma16-06-2018

Heerlijk

Warme ontvangst en heerlijk eten, na een overweldigend landschap een oase van rust
    Na een dag van veel indrukken een heerlijk authentiek maaltijd uit de auverne

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Samantha25-10-2013

Huiselijk en persoonlijk!

Mijn man en ik hebben eind juni 12 dagen verbleven in deze Auberge. Wat een aangename verrassing! Het is er heel huiselijk en persoonlijk, precies wat we zochten. Eric en Caroline houden van de persoonlijke aanpak, iedere gast is immers anders. De locatie is een heerlijk op het Franse platteland in een klein dorpje. De omgeving is geweldig mooi, je kan er o.a. prachtige wandelroutes afleggen van vlak tot hoog in de bergen, vissen en authentieke dorpjes en stadjes bezoeken. Eric weet veel over deze tripjes, Caroline is een geweldige kokkin. Haar kookkunsten zijn echt om te watertanden! Vooral de truffade en de bloedworst... De sfeer in de Auberge is heerlijk ontspannen. Op een regenachtige dag zijn we de hele dag binnen gebleven en hebben we gelezen op de bank. Zalig! Echt een aanrader, wij zullen nog wel eens terugkomen!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Naud01-08-2013

Mooie locatie!

Auberge de la Providence is uiterst sfeervol. Ruime kamers in een prettige ambiance. Prima douches en bedden. Het avondeten is meer dan voortreffelijk. Bij het ontbijt kun je voor een bescheiden meerprijs ipv een Frans, een stuk uitgebreider 'Hollands' ontbijt genieten. Vriendelijke eigenaren. Saint-Donat- het dorpje waar Auberge de la Providence is gesitueerd- is een oase van rust. Kortom: een verblijf is aan te raden!!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 0familie Ritman13-02-2012

In de watten gelegd...

Wat zijn wij in de watten gelegd door Erik en Caroline toen wij de 2e week van de kerstvakantie met 2 gezinnen (ski)vakantie kwamen houden. Heerlijk eten, een heerlijke open haard, een heerlijk ontbijt en heerlijk niets hoeven. Een mooie omgeving om te wandelen, een superleuk skigebied (SuperBesse), leuke plaatsjes in de buurt. Helemaal TOP, BEDANKT jongens, ga zo door, jullie verdienen het! Groetjes! Familie Dekker en Ritman, Velsen-Zuid en Rockanje (the Netherlands ;-))

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9hayo11-09-2011

Charmante en vriendelijke Auberge centraal gelegen

Normaal huren wij een huisje...nu een kleine week in dit hotel en het was een aangename verassing hoe ontspannend dat is: goed eten, schone kamers, fijne douche, behulpzame service, goede tips over dagtrips: wandelingen, stadjes en kastelen binnen handbereik...alles ondergedompelt in de couleur locale...het landschap ontrolt zich glooiend en bergachtig in vier kleuren groen doorvlochten met 'groene weggetjes'.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8muldersleusink03-08-2011

Motorrijden, heerlijk eten, ontspannen, de Auvergn

De een veiling gewonnen, wat staat ons te wachten! Nu een prachtige kamer, elke avond heerlijk eten, een schitterend gebied, een open haard die gestookt wordt als het in juli toch wel wat fris is. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Luuk & Jolie28-03-2011

Plek om je op je gemak te voelen.

Voor de tweede keer in zes maanden hier op vakantie geweest. Moet ik nog meer zeggen. Ja natuurlijk. Eric en Caroline geven de Auberge een ontspannen, gemakkelijke sfeer. Geen gestress, van s'morgens vroeg tot s'avonds laat wordt je in de watten gelegd. Je kunt ook lekker zelf je gang gaan, wandelen, autoritten, stadjes bezoeken, prachtige omgeving. Eric weet de tripjes, Caroline kan fantastisch koken. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Debbie21-11-2010

Super hotelletje!!!

Wij zijn eind zomer geweest. We waren op doorreis naar huis en van plan een nachtje te blijven. Dit werden er uiteindelijk 3! Super vriendelijke, behulpzame Nederlandse eigenaren, altijd in de weer om ons een zo leuk mogelijk verblijf te bezorgen. Het eten is er heerlijk, echte Auvergniaanse gerechten, gemaakt door de eigenaresse! Daarnaast is het een prachtige plek, waar je helemaal tot rust kunt komen. Als je drukte en mensen om je heen wil moet je hier niet zijn in ieder geval. Voor rust en een heerlijk vrij gevoel, zit je hier goed! Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding prima!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Pension Auberge de la Providence info