Reviews over St Donat

Prima in orde, zeker voor herhaling vatbaar.

Gonny van der Lee,
    22-6-2018

Een prima gezellig verblijf. Vriendelijke ontvangst door eigenaren die zowel de Franse Engelse als de Nederlandse taal beheersen. Hulpvaardig met koffer. Ruime kamer met nog extra ruimte om b.v. koffer te laten staan of voor laarzen/schoenen. Beter geslapen dan thuis. Het restaurant was sfeervol en we hebben heerlijk gegeten. We kregen het idee dat de kokkin erg vaal zelf maakt en dat met plezier doet.

Heerlijke locatie zowel zomer als winter

Nicole,
    17-6-2018

Al eerder tijdens de winter hier verbleven en gebruik gemaakt van de pistes in Superbesse als de het kleinere ski-gebied van Chastreix. Voor het diner de mogelijkheid voor een drankje aan de bar en dan genieten van verse huisbereide streekgerechten. In augustus 2017 met paar vrienden de omgeving verkend en ook toen weer voor de uitstekende keuken hier gekozen. Na een prima maaltijd gebruik gemaakt van de comfortabele kamers. De omgeving is erg mooi en er zijn veel leuke dingen te doen voor jong en oud, sportief en minder sportief!

Heerlijk

Edith Posthuma,
    16-6-2018

Warme ontvangst en heerlijk eten, na een overweldigend landschap een oase van rust

Na een dag van veel indrukken een heerlijk authentiek maaltijd uit de auverne

Fijne kleine camping midden in het dorp

Judith en Hans,
    21-8-2017

Midden in het dorp een kleine camping. De plaatsen zijn niet supergroot, maar omdat het zelden volstaat heb je meer dan voldoende ruimte. Sanitair goed, en superschoon. Mooie uitvalsbasis om het vulcanengebied te ontdekken.

Huiselijk en persoonlijk!

Samantha,
    25-10-2013

Mijn man en ik hebben eind juni 12 dagen verbleven in deze Auberge. Wat een aangename verrassing! Het is er heel huiselijk en persoonlijk, precies wat we zochten. Eric en Caroline houden van de persoonlijke aanpak, iedere gast is immers anders. De locatie is een heerlijk op het Franse platteland in een klein dorpje. De omgeving is geweldig mooi, je kan er o.a. prachtige wandelroutes afleggen van vlak tot hoog in de bergen, vissen en authentieke dorpjes en stadjes bezoeken. Eric weet veel over deze tripjes, Caroline is een geweldige kokkin. Haar kookkunsten zijn echt om te watertanden! Vooral de truffade en de bloedworst... De sfeer in de Auberge is heerlijk ontspannen. Op een regenachtige dag zijn we de hele dag binnen gebleven en hebben we gelezen op de bank. Zalig! Echt een aanrader, wij zullen nog wel eens terugkomen!

St Donat scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 reviews