Camping Moulin de Chaules

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

4.2Onvoldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 9Familie Troost27-08-2013

Een avontuurlijke en enorm gastvrije vakantie

We hebben enorm genoten van de camping. ivm auto problemen aan de camping overgeleverd. De eigenaren hebben ons fantastisch geholpen met alles en de gast vrijheid van iedereen was enorm groot. De franse eigenaren spreken prima Engels en ze ook al aardig op weg met de Nederlandse taal. Onze kinderen 3 jongens van 7 en 2 van 5 jaar hebben genoten. We konden ze heerlijk over de camping laten struinen zonder ons zorgen te moeten maken. Ze hebben veel vrienden gemaakt en hier ook heerlijk mee de camping op zijn kop gezet. Er werden wekelijkse activiteiten georganiseerd. Wat we van de omgeving gezien hebben was mooi. Alles is zo ongeveer een uur rijden van de camping. Er zijn wel wat prachtige dorpjes en bezienswaardigheden te zien in de buurt. O.a. de ruïne torens vlak bij de camping. Mooie groene omgeving . Christof en christel we komen zeker een keertje terug om de omgeving verder te bekijken.

• 8kim Mul-van den Bold23-08-2013

hartelijke informele camping

gezellige familiecamping voor jonge gezinnen. gemoedelijk en gezellig.wij kwamen onverwacht op de camping na wat schuiven met plekken konden we toch 6 dagen blijven,mooie plek aan de rivier perfect geregeld.onze dochter is 3 jaar ,maar de opbouw van de plekken vanaf de rivier(20 cm diep) naar de staplek(eerst looprand en dan plaatsen)maakte het toch veilig aan het water.wifi gratis bij receptie en toiletgebouw(goede verbinding!).eigenaresse leert nederlands praten leuke animatie (broodjes bakken aan kampvuur, en botenrace).we zijn zeer vriendelijk geholpen en ze zijn altijd bereid wat voor je te regelen.wij hadden problemen met wielen en de eigenaar belde even rond en we konden op pad.

• 8Andre en Fanneke12-08-2013

Hele fijne vakantie gehad!

De camping is een fijne gezinscamping. De Franse eigenaars zijn erg vriendelijk en doen super hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Heerlijk voor de kinderen oa door het beekje, speeltuin en activiteiten die er georganiseerd worden. Omgeving is heel mooi en vooral ook rustig. Het is eigenlijk een gebied terug in de tijd. We hebben ervan genoten en onze kinderen ook!

• 8Marcel, Olga, Jade & Dylan08-08-2013

Campingplaats met privestrand

Samen met familie twee weken op twee geweldige plaatsen gestaan op deze mooie camping (plaats 24 & 25). De plaatsen liggen aan het riviertje aan het eind van de camping met een eigen strandje. Leuke activiteiten en ook lekker eten op de camping. Met als hoogte punt de overwinning op het jaarlijkse jeu de boules toernooi. De kinderen waren ook helemaal weg van de kleine poesjes Caramel & Iris!

Wandelen in de omgeving is zeker de moeite waard!

• 9helie04-08-2013

heerlijke kindercamping

Vorig jaar 3 weken op deze camping gestaan en een super tijd gehad. Ideaal voor kleine kinderen, en combi rivier en zwembad was super. Alleen nederlanders, dat is een keuze.. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9mireille02-08-2013

Kindvriendelijk en gezellig

Wat hebben wij genoten van deze vakantie, we zijn 17 dagen geweest maar het had nog langer gemogen. De eigenaren waren ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Onze kinderen 7 en 10 hebben ontzettend genoten van het riviertje waar iedere week de botenraces wordt gehouden en het broodbakken. Maar ook in het zwembad en bij de pingpong tafel waren ze erg vaak te zien. Wel viel het ons op dat er heel veel jonge kinderen waren (toeval??) Maar genoten hebben we zeker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Maarten Boot30-07-2013

Mooie camping in prachtige omgeving

Mooie goene camping met veel schaduwplaatsen. De Franse eigenaren van de camping deden erg hun best om het de gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Met 2 kleine kinderen (3 en 4 jaar) was het voor ons de eerste vakantie waarin wij zelf ook een beetje tot rust kwamen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Familie Tuinman26-07-2013

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Een zeer kindvriendelijke relaxed camping. Met zeer enthousiaste, klantgerichte en gastvrije eigenaren. De voorzieningen zijn voor jonge kinderen (tot12) genoeg. Er zijn diverse kind georiënteerde activiteiten op een ongedwongen manier. De eigenaren weten veel van de omgeving en er is veel informatie aanwezig. Het Franse echtpaar spreekt zowel Engels als Nederlands. S' avonds is het al vroeg rustig. Gezin met tweeling (9jaar)

• 8Bruns25-07-2013

Heerlijke familie camping

Mooie kleinschalige familiecamping in een groene omgeving. De auvergne is minder toeristisch en het is wat verder rijden naar de toeristische attracties, maar de ligging is perfect. Door de kleinschaligheid en het kleine stroompje langs de camping is het ideaal voor kleine kinderen. De eigenaars zijn heel vriendelijk, koken goed en geven genoeg tips voor uitjes. Met de vele kinderen op de camping leuke activiteiten gedaan zoals boot races en broodjes bakken. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Ruud en Marijke Brussee25-07-2013

Geweldige, vriendelijke en gastvrije camping.

De accommodatie en ligging is geweldig en geeft je een sfeer alsof je bij een boeren hofstede kampeert. De eigenaren, Christophe en Christelle, zijn heel gastvrij en nemen alle tijd voor je. Het is heel leuk zoals Christelle Nederlands met je probeert te spreken en heeft daarvoor de "Dikke Van Dale" altijd bij de hand. Christophe neemt de moeite om de gasten in het Engels te woord te staan. De camping is een aanrader. Ook om in de omgeving bezienswaardigheden te bezoeken, zoals Conques. We hebben in het voorseizoen hier heerlijk gekampeerd.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013