Camping Moulin de Chaules

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

4.2Onvoldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 9evelienmarkgraaf03-12-2014

geweldige camping voor kinderen

De eigenaren zijn super, doen alles voor de gasten, ook de meiden die helpen zijn super lief voor de kids. Vooral nl en be met kleinere kids (tot max 9 jaar), dus vriendjes zijn zo gemaakt. Speeltuin en zwembad zijn prima, het beekje zorgt ook voor uren speelplezier. Kids amuseren zich de hele dag hier. Elke dag wordt er wel iets leuks voor de kids georganiseerd, waaronder natuurlijk de broodjes bakken en de beroemde botenrace. Echt geweldig, voor kids én de ouders uren bouwplezier wie de snelste boot kan maken. Sanitair is prima, natuurlijk zie je soms aan de wc's dat veel kleine kids er gebruik van maken, daar kun je niet tegenop poetsen. Maar alles netjes, schoon en wat je nodig hebt. Wij hadden wel vaak koud water tijdens het douchen, maar dit werd meteen gerepareerd door Christope. Ruime plekken voor tent, fijn! Christelle kan heerlijk koken, ook pizza's en frietjes. Veel te ondernemen in de omgeving, wel auto nodig! Perfecte plek voor een relaxte vakantie voor kids én de ouders!

• 9Annemiek14-09-2014

Gezellig maar steil

Superleuke camping, alleen hadden we de fietsjes van de kinderen thuis kunnen laten... De weggetjes hebben hellingen van 30% en meer. Verder super. Stacaravan erg oud, maar functioneel. Circa 24 m2. Heerlijk gegeten bij Christelle! Zeer ongedwongen en fijn voor kinderen (en dus ook voor ouders)

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Hanne Tuytelaers24-08-2014

Fantastische plek voor kleine kinderen!

Zeer sympathieke kleinschalige camping met veel speelgelegenheden en activiteiten voor kleine kinderen. Restaurant/bar is supergezellig vlak naast het speeltuintje. Veel Nederlanders en Belgen waardoor onze kinderen dadelijk vriendjes hebben gemaakt. Zeer vriendelijke ontvangst. Leuk beekje aan de rand van de camping waardoor onze kinderen zich nooit verveeld hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Fam. Zegers29-07-2014

Kleine, gezellige familiecamping

Wij hebben een super gezellige en leuke vakantie gehad op Moulin de Chaules! Eigenaren Christophe en Christelle en hun kinderen zorgen ervoor dat je je er direct thuis voelt. Niets is hun teveel en ze staan altijd voor je klaar. De kinderen kunnen er naar hartenlust spelen in het leuke zwembad, de rivier of de speeltuin. Doordat het een kleine camping is hebben ze ook zo vriendjes en vriendinnetjes. Op ongeveer 10 minuten rijden heb je een Intermache en een Aldi. En als je lekker wilt eten kun je op de camping terecht want Christelle is een goede kok! In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te ondernemen maar daarvoor moet je vaak wel even rijden (van 3/4 uur tot 1,5 uur). Het enige verbeterpuntje is het sanitair, in onze eerste week was de camping nog niet vol en was het wel schoon. Maar in de week daarna viel dat wat tegen (ligt natuurlijk aan de mensen op de camping zelf). Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad, die zeker voor herhaling vatbaar is!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Judith Aldershof27-07-2014

Heerlijke plek voor een gezellige vakantie!

We hebben bijna drie weken doorgebracht op deze superleuke camping. Mooie ligging, prachtige omgeving, heel rustig, goede supermarkten op 6 km. afstand. Prima als startplek voor wielrennen en hardlopen, alles op en neer. We hadden een plek aan de rivier, ideaal voor de kids (5 en 6 jaar). Leuke waterwandeling gemaakt naar de waterval. De eigenaren zijn super vriendelijk en betrokken, hebben alle tijd voor je, geven goede tips voor uitjes en weten een goede sfeer neer te zetten. Christelle is een zeer goede kok, diverse malen heerlijk gegeten. Het sanitair was op zich prima, maar door de vele jonge kids bij een volle camping iets minder schoon midden op de dag. Deze camping is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen, naast een leuke speeltuin werden er ook activiteiten georganiseerd als brood bakken, een botenrace, speurtocht etc. Ik denk dat we hier wel terugkomen!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Jan18-07-2014

Mooi gelegen camping

De camping is mooi gelegen aan een riviertje en is voorzien van ruime staanplaatsen met uitzicht. De eigenaars zijn zeer vriendelijk. Er is in de buurt een ruïne en een waterval, vooral dat laatste is leuk voor de kindjes. De kruidentuin, de speeltuin, het zwembad, de mooie streek... Er zijn veel redenen om hier nog eens terug naar toe te gaan

• 9Marjolein15-07-2014

Geweldig!

We hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Het was erg rustig in het voorseizoen maar de eigenaren deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Goede tips waar naar toe te gaan. Een niet zo groot maar fijn zwembad. Het eten was heerlijk en lekker samen zitten op het terras en tegelijkertijd toezicht op ons kindje in de speeltuin. Voor ons kon het niet beter!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10Familie van Oosterhout08-05-2014

Een heerlijke plek om te vertoeven

De camping ligt prima, in het groen en de plekken zijn groot. Een goede uitvalsbasis om vanalles te ondernemen (wandelen, fietsen, bezoeken van grotten, bekijken van dorpjes en kastelen en in de zomer is er water in de buurt, op de camping een riviertje). De eigenaren zijn heel erg gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken op de camping en om je alles te vertellen wat er in de regio te doen is. De camping ligt in de buurt van een ruïne, voor grotere kinderen wel spannend. In de zomer, als alle plekken zijn bezet, is er niet veel plek meer over om b.v. te voetballen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9A. Spijker04-09-2013

Idyllische camping!

Zeer verbaasd over de vorige reactie, met alle respect. Deze camping was voor ons fantastisch! De terrassencamping straalt rust en gemoedelijkheid uit. Veel kleine kinderen en relaxte ouders. Tenten staan verspreid in een gezellige opstelling. Met kleine kinderen zijn de plekken langs de beek het leukste. Wij stonden op plek 25; geweldig! Leuk jong frans stel dat haar best doet de gasten tevreden te stellen en de camping verder te verbeteren. Lekker eten en verse broodjes 's morgens. Sanitair in een oude schuur; schoon en functioneel. Regelmatig eenvoudige maar zeer geslaagde aktiviteiten; broodjes bakken op kampvuur, botenrace, dierengeluidenspel etc. Fijn zwembad met lekker water. Supermarche in Maurs ca 15 min rijden. Genoeg te doen in omgeving. Verwacht geen luxe, steriele gebouwen en strak georganiseerd entertainment maar charme, gemoedelijke gezelligheid en spontaan georganiseerd vertier; topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 4Ali Dilekçi31-08-2013

Dit nooit meer, we hebben er spijt van!!

Het goede van deze camping is dat er een ruïne in de buurt is, ga er naar toe. Er zijn vele leuke dorpjes op loopafstand, tijdens het lopen kom je ook bijzondere stenen tegen. De negatieve punten zijn dat er bij deze camping het alleen maar om geld verdienen draait. De regels "Tien Geboden" gelden alleen voor Nederlanders. Fransen zijn niet rustig voor 22 uur, Franse honden zijn niet aangelijnd, Franse auto's staan wel bij de tent, etc. Toeristenbelasting wordt later berekend. Fransen zijn niet vriendelijk en niet gastvrij. Hun vriendelijkheid is oppervlakkig. Er is een veel te kleine zwembad aanwezig, water erin was zelfs in Augustus te koud. Veel zwemmen deden we daarom niet. Mijn kind werd er letterlijk en figuurlijk ziek van. We hebben er spijt van dat we onze vakantie in Italië hebben onderbroken en hier onze laatste week hebben doorgebracht.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair