Camping Moulin de Chaules

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

4.2Onvoldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 9De Lampies23-08-2015

Mooie groene camping

We hebben een super vakantie gehad op Moulin de Chaules! Maar let op: het is in het hoogseizoen géén kleine en dus rustige camping. 55 plaatsen is in principe wel een kleine camping, maar als alle 55 plaatsen bezet zijn met een gezin met 2-4 kinderen, wordt het wel erg druk. Het is in het hoogseizoen dus niet echt gemengd publiek. De plaatsen bovenin de camping zijn wel rustiger. Dat was voor ons even wennen, maar verder is het een hele gezellige camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Christoph heeft zelfs nog een keer meegedaan met een tournooitje flessenvoetbal. Er is geen telefoonbereik op de camping en de wifi ontvangst bij de receptie is zeer onregelmatig. Het zwembad is klein, maar fijn! En de beek is heerlijk. Er worden een paar leuke vaste activiteiten voor de kids georganiseerd, maar zeker niet teveel of luidruchtig. Het is dus een echte aanrader, deze camping!

• 10Eetgelegenheden

• 9E en P16-08-2015

heerlojke camping voor gexonnen met jonge kinderen

Deze camping ligt in een prachtige omgeving. Het is een terascamping aan een beekje. Veel gezinnen met jonge kinderen. Daar wordt regelmatig door Loes en Julia (super leuke lieve meiden!)wat voor georganiseerd. zoals broodjes bakken op het kampvuur of een botenrace met zelfgemaakte bootjes Van bv lege waterflessen. Genoeg vriendjes op de camping om mee te spelen in een uitdagende omgeving. Veel leuke uitstapjes te doen in de omgeving.zoals grotten bezichtigen of gorge de jordan bezoeken. Vanaf 4 jaar zeker een aanrader. Je kunt op de camping pizza eten of een dagmenu nemen. Een klein zwembad aanwezig. Top camping dus.Let wel: reserveren is aan te raden om teleurstelling te voorkomen.

• 9Sjoerd Wichems13-08-2015

Leuke camping voor jonge kinderen

Leuke gezellige camping die erg leuk is voor jonge kinderen (tot 8 jaar). Door zijn kleinschaligheid kunnen jonge kinderen hier erg zelfstandig spelen. Zorg er wel voor dat je bij je reservering aangeeft dat je een plek wil tot nr. 38. De hogere nummers liggen op deze terrascamping erg hoog. Hierdoor moet je erg ver lopen naar het zwembad, speeltuin en receptie. Het is erg stijl omhoog en onze kinderen van 3 vonden het iedere keer een hele klim. Erg leuk is het zwembad, de botenrace en het restaurant waar je kan intekenen om te eten. Sommige delen van het sanitair zijn aan vervanging toe, het ziet er op sommige plekken erg smoezig uit. De omgeving is erg mooi en afwisselend, voor kinderen is er veel in de omgeving te doen. De wifi is erg matig, daarnaast heb je helemaal geen bereik met je mobiele telefoon.

• 4Staat v/h sanitair

• 9Inge Smak11-08-2015

Dik genieten op ontspannen camping

We hebben 3 wk op de camping gestaan met onze jongens ( 2,5 &5,5) Zalig! We stonden helemaal bovenaan waardoor we alle rust en ruimte om onze tent hadden. Echt een aanrader als je het heerlijk vindt om op jezelf te kunnen zijn. We keken uit op heuvels en stonden heerlijk in de schaduw (luxe met gem 35). ’s Ochtends wandelde ik met onze jongste naar beneden voor vers brood , hij vond het gaaf om die 'steile berg' te beklimmen. De rivier heeft ook voor speelplezier gezorgd. Helaas hadden we ook pech en zaten we op de eerste hulp voor onze oudste zoon. Na 5u daar belden we Christophe of er a.j.b. nog iets te eten was bij terugkomst. De keuken zou dicht zijn maar ze gingen wat regelen. We werden met open armen en verse pizza ontvangen. Goud waard zulke betrokkenheid. Het zwembad en de yogalessen waren heerlijk en we hadden super contact met andere ouders wat ‘t voor ons heel gezellig maakte. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen, als je bereid bent ‘n half u/ uur te rijden.

• 10Eetgelegenheden

• 9Erik07-08-2015

Prachtige camping, perfecte eigenaar.

Een schitterend gelegen camping. Aan de een beek waarin het goed en veilig spelen is en zelfs een keer per week een botenrace. De faciliteiten zijn simpel maar goed. Het dagelijkse menu dat de " vrouw des huizes" zelf bereid is prima alternatief voor zelf koken en de kinderen kunnen lekker spelen terwijl je van een wijntje geniet. Het zwembad is klein (als aangekondigd) maar heerlijk voor een verfrissende duik. De omgeving is prachtig. Tenslotte is de ontvangst heel erg hartelijk, de eigenaren en de mensen die helpen staan dag en nacht klaar voor de gasten. Ook worden een aantal erg leuke dingen georganiseerd. Top locatie voor een camping liefhebber met kleine kinderen. De Wifi is alleen bij de receptie. VOordeel of nadeel? Dat is kwestie van smaak.

• 10Tessy 02-08-2015

Fantastische camping met fijne sfeer

In juli zijn wij bijna drie weken op deze camping geweest. We hadden een prachtig plekje aan de beek en hebben een heerlijke tijd gehad. De kinderen (5 en 6) hebben zich geweldig vermaakt in het zwembad, de speeltuin, de beek en met de andere kinderen van de camping. Ook de animatie was leuk, broodjes bakken, waterspelletjes, een speurtocht.... De traditionele botenrace was ook erg leuk. Christophe en Christelle zijn erg gastvrij en super met de kinderen. De omgeving is nog niet echt door toeristen ontdekt. Voor uitstapjes moet je wel een stukje rijden. Het sanitairgebouw is deels vernieuwd en ziet er netjes uit. Kortom een aanrader voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 jaar.

• 9Ellis26-07-2015

Super!

met kinderen tot 10-12 jaar een ideale camping! De beek geeft veel vermaak en verkoeling: visjes, kreeften,dammen bouwen en natuurlijk de wekelijkse botenrace. Zwembad niet zo groot maar dat hoeft ook niet met zo'n kleinschalige camping. Bijna dagelijks een leuke activiteit voor de kids. En beheerder Christoph neemt regelmatig een of meerdere kinderen mee op de tractor wat ze geweldig mooi vinden (ook de meisjes) Beheerders zijn Frans maar spreken een aardig mondje Nederlands. Zij zijn super. Alles kan of wordt een oplossing voor gezocht. Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Judith-Nathan24-07-2015

Wederom een heerlijke vakantie gehad!

Voor het tweede jaar waren we met onze meiden van 6 en 7 op deze camping. En ook dit jaar heeft deze vakantie weer aan al onze verachtingen voldaan. Vorig jaar met veel regen en kou was net al mooi, nu met drie weken topweer eveneens! We hadden de mooiste plek van de camping aan de rivier, enorm groot, maar met voldoende schaduw. De helft van het sanitair wasvernieuwd, maar het hele gebouw werd goed schoongehouden. Het was erg leuk en gezellig om Christoph, Christelle, Elven en Alais weer te zien, wat een schatten en wat een gastvrijheid. Hoe druk het ook is, voor iedereen is er tijd en aandacht! In onze tweede week kwamen Loes en Julia ter versterking en hebben de meiden leuke activiteiten gedaan. We hebben uren in het zwembad gespeeld, de ene keer was het voller dan de andere, maar nooit te. Het eten was weer dik in orde en met liefde bereid! Veel leuke mensen ontmoet, prima gezellige sfeer, een echte aanrader deze camping! We komen hier vast nog eens terug!

• 9E20-07-2015

fijne gezellige gastvrije camping

Mooie omgeving, vanaf half augustus lekker rustig op de camping. Gastvrije eigenaren . leuke activiteiten voor de kinderen tot 12 jaar. lekker restaurantje. Een auto is wel aan te raden om wat meer van de omgeving te zien.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Marije21-06-2015

Genoten op mooie camping!

Mooie camping aan een beek. Met (in ons geval jonge kinderen) heerlijk dammen bouwen en varen in de beek. Ook het zwembad zorgde voor plezier. 1 voldoende groot zwembad, geen peuterbadje. De speeltuin en twee katten Caramel en Iris zorgden voor vermaak bij onze jonge kinderen. We huurden een safaritent op de camping; groot en nieuw. Luxe met eigen toilet en douche. Ook de mogelijkheid om op de camping te eten in het restaurant, met name de pizza's vielen bij ons in de smaak! Hardlopen en wielrennen ook goed te doen vanaf de camping. Bij het hardlopen zelfs een vos en meerdere herten gespot. WiFi is bij (rondom) de receptie goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Camping Moulin de Chaules info