Camping Moulin de Chaules

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

4.2Onvoldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 9Fam van Horssen07-08-2016

Super!!

Een kleine, mooie en gezellige camping in prachtige omgeving. Wij verbleven in de safaritent met sanitair en dat was heerlijk. Heel mooi en netjes. Ook de camping zelf is netjes, mooi gelegen, groen. Het zwembad is klein maar schoon, en prima temperatuur. Wel jammer dat er geen peuterbad is. De activiteiten voor kinderen zijn leuk geregeld en verdeeld over de week. 'S Avonds kun je op de meeste dagen een dagmenu eten, daarnaast altijd friet of pizza, en alles is prima. Ook het verse brood 's ochtends is heerlijk. De eigenaren doen er alles aan het je naar de zin te maken en werken zich een slag in de rondte. De camping ligt wat afgelegen van dorpen en steden. Als je iets wilt doen of bekijken is dit goed mogelijk (grotten, stadjes, etc) maar vaak wel minimaal een half uur met de auto. Het dichtstbijzijnde plaatsje Maurs ligt op ca 10 minuten, daar kun je boodschappen doen, verder stelt het niet veel voor. Wij hebben leuke markten in de buurt bezocht, grotten, watervallen. We hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker terug! Het cijfer voor sanitair onderstaand betreft het sanitair op de camping zelf, die is deels goed en deels achterhaald. Maar wel schoon. Onze accommodatie had eigen nieuw saniatair, deze was top.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10Birgitt, Luc en Ferre01-08-2016

Supervriendelijke uitbaters!

Mooie camping met grote goedgelegen staanplaatsen. Fijne decoratie en inrichting van bar en terras. Heel gezellig! Lekkere en betaalbare dagmenu. Ook de pizza's zijn lekker. Christelle en Christof doen alles om je vakantie een topper te maken met het grootste enthousiasme. Je voelt je 100% welkom.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Tristan van der Linden28-07-2016

Leuk riviertje! Super met jonge kinderen.

Verblijf in de Safari Lodge is heel erg goed bevallen. Ook leuk om een keer te doen. Aan bergriviertje, zandbak en zwembad hadden onze kinderen (1 en 4) hun handen vol. Erg aardige gastheer en gastvrouw! Ze hebben het leuk voor elkaar. Voor oudere kinderen zal het een beetje saai zijn. Vooral een jonge gezinnen camping met vooral Nederlanders en Vlamingen.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Sander20-07-2016

Fantastisch, klein en zeer kindvriendelijk.

Een mooi gelegen en kindvriendelijke terrascamping. Kinderen tot een jaar of 12 hebben het hier heerlijk. Speeltuin, zwembad en andere kinderen. Een dagelijks wisselend menu en 's ochtends vers brood. En de eigenaren zijn zo gastvrij en nemen alle tijd voor je. Top!

• 7Staat v/h sanitair

• 10Susan16-07-2016

Fantastische plek voor jonge gezinnen

Het eten door Chef Christelle is geweldig, de sfeer op de camping is zeer gemoedelijk. Heel schattige uitstraling, lieve en zeer benaderbare eigenaren (christophe en Christelle zijn geweldig) en de camping ligt op een mooie plek. Op de camping zijn verschillende soorten verblijven mogelijk (dome, safaritent, eigen tent) een er wordt zeer goed gezorgd voor de kinderen: allerlei activiteiten worden georganiseerd. Het zwembad is klein maar fijn en schoon, het sanitair is ook prima! Ook net vernieuwd!

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2014

• 9Sierou de Vries11-07-2016

Een plek voor totale ontspanning!

Ontzettend vriendelijke en servicegerichte eigenaren. Staan altijd voor je klaar, zijn geduldig en leggen je graag uit wat je kunt zien in de omgeving. Ze spreken voldoende Engels en Nederlands om je er ook makkelijk verstaanbaar te maken als Frans niet je meest ontwikkelde taal is. Je kunt er dagelijks patat of pizza bestellen, maar een aanrader is de plat du jour, die voor een gering bedrag wordt bereid door de eigenaresse én prima kok. Het sanitair is nu voor de helft helemaal vernieuwd. Het 'oude' gedeelte ziet er ook goed en schoon uit. Voor de kinderen is het een feest op deze kleine camping. Heerlijk spelen in het riviertje dat langs de camping loopt. Of gewoon in de speeltuin. Ze vermaken zich er snel en heel erg goed en doordat het zo klein is, laat je ze makkelijk gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Marieke05-07-2016

Wat een fijne camping!

Twee en een halve week verbleven in augustus. We hadden een plek aan de beek. Onze kinderen hebben het er nu, een jaar later nog over. Leuke activiteiten met de kids. Broodjes bakken en botenrace is top! Omgeving mooi en rustig en toch genoeg om je heen voor de boodschappen. Het is dat we nooit twee keer achter elkaar naar de zelfde camping gaan maar dat we een keer terug gaan is zeker!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Nieske05-07-2016

Super voor gezinnen met jongere kinderen

kleine gezellige camping die ontzettend leuk is voor kinderen tot een eenaar of tien. De botenrace, broodjes bakken op het kampvuur en de kinderdisco zijn helemaal leuk. Met zoveel kinderen is er altijd wel iemand om mee te spreken.

• 9Eetgelegenheden

• 9Jan Verdonkschot10-09-2015

Top Gastvrouw en -Heer

De eigenaar en eigenaresse laten je welkom voelen en denken graag met je mee, zelfs vooruit. Onverwacht dokterbezoek nodig? Zo geregeld, Mensen verderop betaalden zich blauw aan taxi's om naar de garage te komen? liftje van de zaak. Ik heb het echt ervaren als een leuke camping (het is wel een redelijk drukke camping doordat hij populair is bij gezinnen met kinderen). BBQ kun je lenen, vermaak voor de kinderen is niet de hele dag, maar op gezette tijden 1 of 2 activiteiten per dag, precies goed genoeg naar mijn smaak. De kampeer plaatsen zijn zeer gevarieerd en de eigenaren doen hun best om je wensen zo goed mogelijk te vervullen. Als je rijden naar de Cantal niet te ver vind is dit absoluut een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam. Zegers01-09-2015

Heerlijke camping!

Voor de tweede keer gingen wij dit jaar naar Camping Moulin de Chaules. Onze jongens van 9 en 6 jaar hebben zich weer prima vermaakt. Christophe en Christelle hebben er weer alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. De animatie is leuk en niet teveel. Zwembad is heerlijk en de beek is ook erg leuk! Het is leuk om te zien dat Christophe en Christelle in de winter hard werken om vernieuwingen aan te brengen op de camping. Zo zie je het steeds een stukje mooier worden. Het eten was ook dit jaar weer heerlijk. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen om te doen op ongeveer een (half) uur afstand. Voor ons was het weer een heerlijke vakantie en we hopen toch ooit weer een bezoekje te brengen aan deze heerlijke camping.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Moulin de Chaules info