Camping Moulin de Chaules

4.2Onvoldoende

Frankrijk, Auvergne, St. Constant (Cantal)

4.2Onvoldoende

• 7.3Eetgelegenheden
  • 4.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Moulin de Chaules

• 2018
    9MARK14-08-2018

Klein en fijn!

Kleinschalig en persoonlijk topcampinkje met charme van de oude moulin gebouwtjes en het (kleine) beekje, prima zwembadje, luxe nette safaritent op mooie plek op een van de terrassen van de rots waarop de camping ligt, aardige eigenaren echtpaar. Enige minpuntje voor de onrustige karakters: er is in de nabije buurt niet heel veel te doen.

• 9Chiara13-08-2018

Heerlijk verblijf gehad, genoeg te doen op de camping voor kinderen, prachtige ligging, mooie plaatsen. We hebben heel erg genoten!

• 8annemiek13-08-2018

Het is een erg leuke camping die zeer geschikt is voor jonge basisschool kinderen. De camping is heerlijk groen en het zwembad gezellig. De douches wisselen in temperatuur.

• 9Eetgelegenheden

• 10Tom10-08-2018

• 8Gezinnetje uit Den Bosch06-08-2018

Prima verblijf, weinig privacy.

Fijne tijd gehad op deze kleine gezinscamping. Voor kleine kinderen super geschikt. Mogen geen auto’s op. Zwembad is wel wat klein evenals de standplaatsen. Weinig privacy. Stokbrood en croissants kunnen beter. Camping wordt voornamelijk bezocht door Nederlanders. Omgeving is prachtig en weinig toeristisch.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Cat04-08-2018

Eigenaren top! Camping top voor jonge gezinnen.

Goede camping in een mooi gebied, alles goed geregeld maar toch echt met de charme van een Franse camping. Wel bijna uitsluitend Nederlanders en daar zaten we niet echt op te wachten. Camping is vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, wil je niet om 8 uur s morgens gewekt worden door een luchtalarm van huilende, schreeuwende en zingende baby's, peuters en kleuters wiens ouders dat allemaal wel prima vinden dan moet je hier niet zijn.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Christa05-01-2018

Geweldige plek aan de beek! Kinderen van 3 en 5 konden de hele dag op zoek naar visjes!

Gereisd in januari 2018

• Oude reviews

7Hellen06-12-2017

Prachtig en vriendelijk, maar veel en veel te druk

Wij hebben genoten op Moulin des Chaules, maar vonden het te druk om echt te genieten en tot rust te komen.

De camping is in basis fijn en de omgeving is prachtig, maar wij komen in het hoogseizoen niet meer terug.

• 10Bart06-12-2017

Camperen zoals camperen bedoeld is

Heerlijke en kleine charme camping met hard werkende eigenaars Chapeau, ga zo door Super vakantie gehad en kinderen waren ook dolenthousiast

• 9Eetgelegenheden

• 9Fam. van den Berg06-12-2017

Vroeger en nu weer.

Vroeger kwamen we met ons gezin al bij Moulin de Chaules en nu met ons eigen gezin komen we er weer. De eigenaren zijn intussen gewisseld, maar de sfeer is nog altijd hetzelfde, alsof de tijd heeft stil gestaan. We genieten met volle teugen van de camping en de omgeving en kijken er al naar uit om komende zomer weer naar de Chaules op vakantie te gaan. Nee, het sanitair is niet 100% perfect en schoon en nee, de telefoon heeft er geen of nauwelijks bereik en nee, het zwembad stelt niet zoveel voor. Maar desondanks of misschien wel dankzij dat, is het een super fijne camping. Christelle en Christophe staan voor je klaar en het is duidelijk dat zij hun hele ziel en zaligheid in de camping steken.

Camping Moulin de Chaules info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50