9 tips over Camping Moulin de Chaules

• Familie van Oosterhout, 08-05-2014 Rapporteren

1) Neem fietsen mee, het is er prachtig fietsen. De weg in de Vallée de Célé is super mooi om met de fiets te doen! 2) Hardlopen is ook goed te doen vanaf de camping. 2,5 km richting Saint Constant naar de 'grote weg'. Auto's komen er vrijwel niet.

• A. Spijker, 04-09-2013 Rapporteren

Meer van Renac (met klimbos), rijden langs de Lot, Congues, Rocamadour.

Plekken 21-25 erg leuk aan de beek.

• Janet Mulder, 15-07-2013 Rapporteren

Dit is een prima camping als je op zoekt bent naar een kleine camping, in het groen in een mooie omgeving.

• gerard en truus, 22-03-2012 Rapporteren

bekijk het filmpje van de camping http://www.youtube.com/watch?v=_pnzumoVUqI

bezoek Congues en de Puy Mary met het mooie uitzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Chaules voor je op een rij gezet:

• Judith, 08-08-2012 Rapporteren

Het plaatsje Conques is het bezoeken meer dan waard. De vogelshow bij Rocamadour is geweldig en het strandje Lac du Tolerme is een fijne afwisseling voor de kids. De grotten (geoffre de Padirac) vonden wij tegenvallen en ook de Gorges du Jordanes vonden wij niet heel speciaal (is ruim een uur rijden, dat was het niet waard voor ons). Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

• Marjolein, 15-07-2014 Rapporteren

Vraag de eigenaren voor tips!

• E Trip, 17-09-2014 Rapporteren

Bezoek bv het mooie plaatsje Conque!

• evelienmarkgraaf, 03-12-2014 Rapporteren

Kanoën op de Lot, het Klimbos bij de 2 Lacs, Kasteel met ridders (Chateau De Pesteils), Figeac, Puy Mary, Rocamadour. Conques

• Judith Aldershof, 27-07-2014 Rapporteren

Belcastel (prachtig kasteel). De meren. Conques (historich stadje). Omgeving schitterend, niet overladen door toeristen!