Camping Les Narcisses

8Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, St. Clément-de-Valorgue (Puy de Dome)

8Fantastisch

• 6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

1 review over Camping Les Narcisses

• 8Janneke Boxman21-07-2011

Heerlijke camping

We hebben bijna twee weken op deze camping doorgebracht. De leukste plekken zijn de plekken aan de buitenkant van het veld in verband met het uitzicht. Daar stonden wij, meer in het midden zit je wat meer op elkaar. ondanks de ruime plekken. Er is een zwembad en een speeltuintje voor de kinderen. Lekkere pizza's en heerlijk vers brood. De eigenaren doe hun best om zich verstaanbaar te maken en mw spreekt een beetje engels. Minpuntje op de camping is de douche. Die zijn erg klein. Verder is alles wel heel nejes en schoon. De camping biedt een mooi startpunt voor wandelingen. Bij de vvv in St Anthieme, kun je voor 4 euro 8 goed gedocumenteerde wandelingen aanschaffen. De Livradois is een groene bergachtige omgeving. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, zowel qua camping als qua omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Les Narcisses