Sorteren

Reviews over St. Bonnet-Près-Orcival (Puy de Dome)

Mooie, ruime en rustige camping.

basdekoning
    28-7-2013

We hebben vier dagen met onze tent op deze camping gestaan. Het is rustig gelegen camping met zeer ruime plekken met voldoende schaduw. Het personeel is heel vriendelijk en we konden zelf kiezen waar we wilden staan, keuze genoeg, want de camping was vrij groot en hooguit voor een derde bezet. Je staat dus niet zo op elkaar. Het sanitair is schoon en groot genoeg, alleen zijn het vooral hurktoilletten (zoals op de meeste Franse campings). Er komen vrijwel alleen maar Fransen, vooral stellen en gezinnetjes. Het is een geweldige uitvalsbasis om de Auvergne te ontdekken, Clermont-Ferrand, de Puy-de-Dome en vlakbij het prachtige dorpje Orcival.

St. Bonnet-Près-Orcival (Puy de Dome) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews