Hotel Le Marconnes

41 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Gezellige camping met auberge

Anne-Marietje
12-1-2010

Mooi gelegen camping. Kamers zijn eenvoudig ingerecht, maar ruim.

je hebt de mogelijkheird om vers brood te bestellen en om 's avonds te eten in het restaurant, duit kan a la carte of aan de mee-eettafel.

Gereisd met partner in juli 2009

Ontzettend gezellige sfeer!

Marieke
4-1-2010

Wij verbleven met 8 personen in het appartement tijdens de kerstdagen. We werden hartelijk en vol enthousiasme ontvangen. Het appartement was wederom fantastisch en weer goed onderhouden! We hebben 4 dagen lang lekker gewandeld, gelezen en vooral ontzettend lekker gegeten! Luc is echt een topkok en de toetjes van Carrie zijn om te smullen. Van creme brulee tot heerlijke en vooral mooie taarten.

Kortom wij hebben er weer een fantastische kerst gehad!

Groetjes fam Schuurmans

Gereisd met vrienden in december 2009

Niet aan te raden

Fam omgeving Utrecht
1-9-2009

Op de foto"s ziet het er allemaal aardig uit. In het echt is het kwalitatief allemaal zeer laag. Gevaarlijk zwembad waar je je voeten aan de vlonders openhaald (is ook gebeurd). Een speeltuin die je zeker geen speeltuin mag noemen.Wij hebben onze kinderen hier niet laten spelen omdat ze zich hier zeker zouden verwonden. Wij vonden het schandalig dat deze Nederlandse eigenaren hier niks aan deden. Het sanitair was redelijk schoon maar aangelegd door een amateur. Na een nacht hier gekampeerd te hebben zijn wij weer weggegaan. Van deze camping is zeker wat te maken omdat het een zeer mooie ligging heeft maar heeft heel snel groot onderhoud nodig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Zelden zo'n nare bijsmaak gehad

Jo Hogeland
31-8-2009

Na beloftes van een riante gite voor 10 tot 12 personen met prive terras kwamen wij aan bij een apartement met 4 kleine kamertjes gemeubileerd met schimmelende bedden, wiebelende trap, meubilair dat de kringloop nog niet wil meenemen. Het "priveterras"bestond uit 6 m2 schots en scheef getegeld aan de bovenkant van een helling waar de brandnetels welig tierde. Aan het "priveterras"was de ingang voor de verhuurde hotelkamers waarvan de eerste kamer rechtstreeks met het raam op ons terras zat, we zagen letterlijk iemand op de wc zitten. aan de onderkant van de helling was het sanitair voor de camping en tevens de vuilstortplaats wat een duizendtal vliegen opleverde. Het terras was voorzien van een plastic tafel, 7 stoelen en er was een houten tafel die wachtte om naar zijn laatste rustplaats te worden vervoerd. 's Nachts kon je het gesteun en gesnurk van de hotelgasten horen. Al deze luxe kostte ons 1050 euro, de eigenaar reageerde woedend en agressief op onze klachten. M de V

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Vreselijk!

Familie van Baarle
26-8-2009

Kleine bedompte kamers zonder ramen.

Slechte hygienne.

Zeer gehorig.

Gevaarlijk zwembad met houten terras vol gaten en splinters.

Overlast van vliegen door nabijgelegen afvaldump van camping.

Onvriendelijk personeel.

Enige pluspunt: alleen maar Nederlanders en kroketten op het menu!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Huur geen gite of appartement van Le Marconnes!!

Renee du Cloo
22-8-2009

Hebben het appartement gehuurd voor een week in juli met 4 stellen. De ontvangst was aardig. De eigenaren vertelden dat wij een priveterras hadden, echter dit lag gelegen direct naast de ingang van het "hotel" en de camping. Gasten liepen met hun wcpapier over ons privéterras, toen wij ons beklaagden bij Luc de eigenaar, werd hij boos en zei dat we ons niet moesten aanstellen omdat het een koopje was ( 1100 euro per week). De eigenaren wilden duidelijk het onderste uit de kan halen. Ook hun honden poepten steeds op ons privéterras.

Het zwembad was aan vervanging toe. Eén van ons haalde zijn voet open aan een spijker en moest een tetanussprik halen. Uiteraard hebben wij dit gemeld bij Luc de eigenaar, wij moesten beter opletten.

Waren er positieve dingen? Ja het weer was prachtig. De omgeving was erg mooi.

Maar een advies aan al onze medenederlanders. Deze gite is niet voor niets niet aangesloten bij Gite De France, het kan niet aan de eisen voldoen!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Geweldige plek met fantastische mensen

hans westerwoudt
7-6-2009

We verbleven in de meivakantie in het zeer ruime appartement.

Voldoende slaapkamers, twee badkamers en een ruime woonkamer/keuken.

Het eten in het restaurant was/is ekle avond een feest. Super gerechten en een zeer vrolijke bediening.

De omgeving is werkelijk schitterend. Lange wandeltochten, zware fietstochten en voldoende sportactiviteiten behoren tot de mogelijkheden.

Ook voor kindren is er van alles te doen.

Familie Westerwoudt uit Rotterdam

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009
2008

Rustig en mooi gelegen.Netjes en goed verzorgd

els de groen
4-8-2008

De camping is rustig en heeft een prachtig uitzicht.HEt sanitair is eenvoudig maar schoon.Je kunt hier heel lekker eten. De kamers zijn rustiek en heel netjes.We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

rust en ruimte, vrolijk, gastvrij, veel pleelplezier,

ELINGS
29-7-2007

rust en ruimte, vrolijk, gastvrij, veel pleelplezier, prachtige omgeving

Gereisd familie in juli 2007
2006

erg gezellig en ongedwongen

Jaap Leyte
24-8-2006

erg gezellig en ongedwongen.

Heerlijk eten en zeer gastvrije mensen !!!!

Gereisd familie in augustus 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.