Hotel Le Marconnes

41 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Leuke eenvoudige camping

ms.kraak
7-8-2010

Wij hebben hier 3 dagen met een vriendengroep gestaan. Simpele camping, maar meer heb je ook niet nodig als met een leuke groep bent. Kinderen konden zich prima vermaken en de volwassenen ook. Beheerders lekker relaxed en sympathiek.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Machtige plek, lekker eten en erg gezellig !!

Familie Hatzmann
2-8-2010

Een eenvoudige, kleine, camping op een wereldplek gelegen. In de afgelopen jaren 3 keer op de camping gestaan. Een fantastische eigenaarsfamilie (naast Carrie en Luc zijn ook Pleun en Gijs bijzonder gastvrije mensen). De kinderen vinden snel vriendjes en vriendinnen en dan zijn de voorziening meer dan voldoende. Het is geen camping om ter plekke alle vertier te vinden (zwembad en klein speeltuintje) maar op wandelafstand is er al veel te doen.

Een aanrader voor iedereen die van lekker eten, ongedwongen sfeer en effe los van alle luxe thuis houden. Werelds !!

Dit jaar gaan we lekker met oud en nieuw genieten van de sneeuw op de berg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Geweldige plek In Frankrijk

Anne-Marietje
5-5-2010

Afgelopen weekend weer doorgebracht in 'Le Marconnes'. We hebben geslapen in de Azure kamer die voorzien is van een vernieuwde badkamer. Heerlijke stortdouche.

Lekker gegeten en ook de toetjes door de eigenaresse gemaakt, waren heerlijk!

Op dit moment worden er tegels rond het zwembad gelegd en wordt er een sauna aangelegd.

Komende zomer gaan we zeker weer een paar dagen naar mijn favoriete plek in Frankrijk toe.

Echt super!

Cathy Maas
3-5-2010

Afgelopen weekend te gast geweest bij Le Marconnes . We hebben gekozen voor een arrangementje en dat was echt geweldig. Gastvrij ontvangen, prijs kwaliteit echt super. Heerlijk gegeten en gezellig nageborreld. De moeite waard om daar heen te gaan.

Gereisd met vrienden in april 2010

Fantasche dagen, zeker doen.

Familie Withagen/ v. Eekelen
9-4-2010

Heerlijk plattelands huis in heuvelachtig Frankrijk, met diverse kamers en mogelijkheid voor caravans, lief en gastvrij gezin met twee kinders ( 16 EN 19) allen zijn nederlands en spreken vloeiend Frans. op deze wijze zeer behulpzaam, vooral voor de omgeving ( Landos, leuk dorp) Leuke wandelroutes, met stromende bergbeken, roofvogels. Heerlijk eten, wij mochten mee aan de grote tafel, de waardin maakt lekkere toetjes. We waren nu een midweek, maar gaan zeker nog eens terug. Het was een landelijk gebeuren met sfeervolle kamers met een goeie douche. Ideaal voor de niet Hilton liefhebber.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Heerlijk en zeer gastvrij

Evert van Paassen
6-4-2010

Met een paar vrienden een paar dagen wezen wandelen en vogels gespot.

ook al waren wij de enige gasten, waren de eigenaren zeer gastvrij en hebben zij zeer zeker voor een onvergetelijke vakantie gezorgd!!

Ik heb alle recencies gelezen en begrijp absoluut niet waar sommige criticasters bedoelen.

Waarschijnlijk verwachtten zij voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

omgeving prachtig

fam de Jager
11-3-2010

wij komen er al 8 jaar 4x in jul/aug paar maal eind maart als tussenstop op weg naar spanje en dan terug 1ste week juli en ook op een kamer met kerst en laatste maal oud/nieuw tja dan kom je er graag en ja het is een boerencamping, eenvoudig maar schoon Carry en Luc zijn zeer aardig, eten in restaurant uitstekend en gezellig met allen aan een lange tafel.de prijs op camping in spanje laagseizoen is stuk goedkoper, hoogseizoen zal le marconnes voordeliger zijn,wanneer je het teveel vindt moet je thuisblijven en jammer maar de enorme karakterstieke boom is door laatste storm omgewaaid,die zal ik missen

Gereisd met partner in januari 2010

GEWELDIG!!

Carolina Verbeen
16-1-2010

Ik kom nou al een paar jaar in Le Marconnès, kerst en zomer, en het is geweldig!

Met een paar vrienden heerlijk genieten van de mooie omgeving, het lekkere eten en de ontzettende leuke en aardige mensen!! Of je nu in een kamer of op de camping zit, het is allemaal super!

Ook is de site mooi en laat je precies zien hoe het hier is!

Een echte aanrader! We gaan ieder jaar weer gewoon terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

lekker rustige camping

Sonja Huugen
12-1-2010

Komen nu al een aantal jaar naar deze camping. Een aantal dagen geen geschreeuw van kinderen, ouders die te veel gedronken hebben. Een perfect afsluiting van een leuke vakantie. Het eten is grandioos, zeker als je dat vergelijkt met het "snelle" eten op andere camping. Met de mee eet tafel leer je andere mensen kennen. Het sanitair is eenvoudig maar schoon. Geen prefab douches maar een sanitair dat door de eigenaar met zijn eigen handen gemaakt is. Ik kan dat meer waarderen als de steriele sanitaire ruimtes van andere camping. De camping "groeit" met het jaar. De eigenaar gaat volgens eigen zeggen het zwembad aanpassen en de schuine plekken recht maken. Maar dat zien we in de grote vakantie. We gaan er zeker nog een aantal dagen naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2009

geweldig genoten

Tinus van Rosendaal
12-1-2010

Deze winter voor het eerst oud en nieuw gevierd in Frankrijk. Wat een genot. Het eten was fantastisch. De kamer zijn netjes, maar simpel. Past helemaal in de sfeer van de camping en van het hotel. Verwacht geen receptie en een schotel televisie. Was je wel kunt verwachten is gezelligheid, rust en heerlijk eten.

Ik heb alle recensies gelezen, sommige begrijp ik echt niet.

Gereisd met vrienden in december 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.