Hotel Le Marconnes

41 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Aanrader!

nicoline_1
18-8-2012

We zijn nu 2 keer bij Le Marconnes geweest en zullen zeker terugkomen. Kleine camping met prachtig uitzicht en fijne sfeer. Het sanitair is eenvoudig maar volstaat. Leuke omgeving. Luc en Carry zijn gezellige Brabanders die een prima restaurant op de camping weten neer te zetten.

Gereisd met partner in augustus 2011

ongedwongen verblijf

peter
10-8-2012

wat een fijn verblijf op camping le marconnes! Niets is te gek. Eigenaren Luc en Carry is niets te veel. Staan je bij met raad en daad en goede tips!

Luc is een fantastische kok! Alles wordt goed onderhouden, niets op aan te merken. Zal niet de laatste keer zijn dat wij deze camping met een bezoek vereren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige plek in Frankrijk

Anne-Marietje
11-6-2012

Het Pinksterweekend hier doorgebracht met een groep van 20 vrienden. Sommige op de motor want het is een prachtige omgeving voor motorrijders.

Heerlijk gegeten met lekker wijntje erbij. In de omgeving leuke plaatsjes om te bezoeken, leuke rondritten om te rijden en allerlei beschikbare wandelroutes in de buurt. Kortom, ideale plek voor een korte of langere vakantie in de Haute Loire.

Gereisd met vrienden in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Geweldig op doorreis of voor langer

Martijn
26-10-2011

We komen hier al enkele jaren. Soms kort op doorreis naar de Franse kust of Spanje en soms blijven we wat langer plakken. Geweldige plek, mooi uitzicht, goed bereikbaar, leuke kamers en heerlijk no-nonsens Frans eten voor een mooie prijs. In het begin kampeerden we er, maar de luxe van een kamer boven in de oude schuur kunnen we niet meer weerstaan. Daarnaast staan Luc en Carry voor je klaar als er iets is. Al met al meer dan de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

Gereisd met partner in september 2011

Schitterend uitzicht

familie Ornée
16-8-2011

In volgorde van opgedane ervaring: hartelijke ontvangst, schitterend uitzicht, ruime plaats, genoeg ruimte voor voetballen en vliegeren, mogelijkheid om te internetten, prettig zwembad, aardige meest Nederlandse gasten met veel kinderen in de voor ons goede leeftijd (8 tot 12), ijskoude nachten (dat wel), soms loeiharde wind, frisse lucht, genoeg zon, heerlijk eten en gezellige conversatie aan de table d'hôte, verrassende afrekening (echt niet duur). Om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijk genoten

Peer en Esther
1-8-2011

Le Marconnes, zoals verwacht..

verdiende echt een ruime acht.

Hadden we de zon wat vaker mogen zien, dan was dit zeker een dikke tien !

Zoals in het hele leven geldt: je moet er zelf wat van maken.

Ook bij wat teleurstellend weer hebben we hier twee geweldige weken gehad.

Veel contact gemaakt met leuke mensen en heerlijk gegeten in het restaurant.

Luc, Carry en hun kids Pleun en Gijs zijn erg vriendelijke en gastvrije mensen die daarnaast in hun restaurant geweldig werk afleveren. De spareribs waren om de botjes bij op te eten !

De omgeving is prachtig en met een half uurtje in de auto kom je op de wonderlijkste plekken. Een aanrader voor wie van rust en gezeligheid houdt.

Onze twee kleine meiden van 4 en 2 hebben zich ook prima vermaakt !

Wij keren er zeker nog eens ( of nog vaker ) terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Brabantse gastvrijheid in ons geliefde Frankrijk!

Paula & Chrétien
21-7-2011

Wij hebben de camping van Le Marconnes ervaren de afgelopen 2 weken. Het was een ervaring van rust, het gevoel hebben alsof je bij vrienden logeert, heerlijk eten en voor de kinderen alle vrijheid. Deze omgeving maakt een mens heerlijk lui. Wat gaan we doen vandaag? Weet je wat, we doen heerlijk niets vandaag!

Vertier buiten de camping zit 'm in kleine dingen. Een mooie wandeling in de omgeving, het park in Le Puy, de riviertjes in de directe omgeving. Ons klapstuk van de vakantie was het feest op de nationale feestdag 14 Juillet. Varken aan het spit en met alle gasten gezellig aan tafel. Carry, Luc, Pien en Gijs we denken met heel veel warmte aan jullie, onze tijdelijke 'buren', terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

camping naar ons hart

rene en anke
11-6-2011

Prachtige ligging, Luc en Carla zijn zeer gastvrij, ondanks het slechte weer goede herinnering. Komen zeker terug.

Rene en Anke

Gereisd met partner in mei 2011

top

Eugénie, Luc, Mats, Daan en Floor
10-9-2010

Prachtige plek, eten is top en eigenaars zijn relaxt. Alles kan niets hoeft. Omgeving is geweldig, lekker wandelen, zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtige, rustige en sfeervolle camping

Familie Leyte
17-8-2010

Ons hele gezin heeft enorm genoten op deze prachtige, en rustige camping

De Auvergne is een prachtige omgeving (zeker voor degene die niet in het massa tourisme willen duiken) heerlijk zwemmen, fietsen, wandelen, eten en tot rust komen.

De gezelligheid en het eten in het restaurant bij Luc en Carry is fantastisch, waarbij de dagelijks vers gemaakte toetjes van Carry ***** sterren verdienen

Voor iedereen die niet opzoek is naar een disco en een slagboom op de camping een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.