Hotel Le Marconnes

9 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Geweldige plek in Frankrijk

Anne-Marietje
11-6-2012

Het Pinksterweekend hier doorgebracht met een groep van 20 vrienden. Sommige op de motor want het is een prachtige omgeving voor motorrijders.

Heerlijk gegeten met lekker wijntje erbij. In de omgeving leuke plaatsjes om te bezoeken, leuke rondritten om te rijden en allerlei beschikbare wandelroutes in de buurt. Kortom, ideale plek voor een korte of langere vakantie in de Haute Loire.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Leuke eenvoudige camping

ms.kraak
7-8-2010

Wij hebben hier 3 dagen met een vriendengroep gestaan. Simpele camping, maar meer heb je ook niet nodig als met een leuke groep bent. Kinderen konden zich prima vermaken en de volwassenen ook. Beheerders lekker relaxed en sympathiek.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Geweldige plek In Frankrijk

Anne-Marietje
5-5-2010

Afgelopen weekend weer doorgebracht in 'Le Marconnes'. We hebben geslapen in de Azure kamer die voorzien is van een vernieuwde badkamer. Heerlijke stortdouche.

Lekker gegeten en ook de toetjes door de eigenaresse gemaakt, waren heerlijk!

Op dit moment worden er tegels rond het zwembad gelegd en wordt er een sauna aangelegd.

Komende zomer gaan we zeker weer een paar dagen naar mijn favoriete plek in Frankrijk toe.

Echt super!

Cathy Maas
3-5-2010

Afgelopen weekend te gast geweest bij Le Marconnes . We hebben gekozen voor een arrangementje en dat was echt geweldig. Gastvrij ontvangen, prijs kwaliteit echt super. Heerlijk gegeten en gezellig nageborreld. De moeite waard om daar heen te gaan.

Heerlijk en zeer gastvrij

Evert van Paassen
6-4-2010

Met een paar vrienden een paar dagen wezen wandelen en vogels gespot.

ook al waren wij de enige gasten, waren de eigenaren zeer gastvrij en hebben zij zeer zeker voor een onvergetelijke vakantie gezorgd!!

Ik heb alle recencies gelezen en begrijp absoluut niet waar sommige criticasters bedoelen.

Waarschijnlijk verwachtten zij voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

GEWELDIG!!

Carolina Verbeen
16-1-2010

Ik kom nou al een paar jaar in Le Marconnès, kerst en zomer, en het is geweldig!

Met een paar vrienden heerlijk genieten van de mooie omgeving, het lekkere eten en de ontzettende leuke en aardige mensen!! Of je nu in een kamer of op de camping zit, het is allemaal super!

Ook is de site mooi en laat je precies zien hoe het hier is!

Een echte aanrader! We gaan ieder jaar weer gewoon terug!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

geweldig genoten

Tinus van Rosendaal
12-1-2010

Deze winter voor het eerst oud en nieuw gevierd in Frankrijk. Wat een genot. Het eten was fantastisch. De kamer zijn netjes, maar simpel. Past helemaal in de sfeer van de camping en van het hotel. Verwacht geen receptie en een schotel televisie. Was je wel kunt verwachten is gezelligheid, rust en heerlijk eten.

Ik heb alle recensies gelezen, sommige begrijp ik echt niet.

Gereisd met vrienden in december 2009

Ontzettend gezellige sfeer!

Marieke
4-1-2010

Wij verbleven met 8 personen in het appartement tijdens de kerstdagen. We werden hartelijk en vol enthousiasme ontvangen. Het appartement was wederom fantastisch en weer goed onderhouden! We hebben 4 dagen lang lekker gewandeld, gelezen en vooral ontzettend lekker gegeten! Luc is echt een topkok en de toetjes van Carrie zijn om te smullen. Van creme brulee tot heerlijke en vooral mooie taarten.

Kortom wij hebben er weer een fantastische kerst gehad!

Groetjes fam Schuurmans

Gereisd met vrienden in december 2009

Huur geen gite of appartement van Le Marconnes!!

Renee du Cloo
22-8-2009

Hebben het appartement gehuurd voor een week in juli met 4 stellen. De ontvangst was aardig. De eigenaren vertelden dat wij een priveterras hadden, echter dit lag gelegen direct naast de ingang van het "hotel" en de camping. Gasten liepen met hun wcpapier over ons privéterras, toen wij ons beklaagden bij Luc de eigenaar, werd hij boos en zei dat we ons niet moesten aanstellen omdat het een koopje was ( 1100 euro per week). De eigenaren wilden duidelijk het onderste uit de kan halen. Ook hun honden poepten steeds op ons privéterras.

Het zwembad was aan vervanging toe. Eén van ons haalde zijn voet open aan een spijker en moest een tetanussprik halen. Uiteraard hebben wij dit gemeld bij Luc de eigenaar, wij moesten beter opletten.

Waren er positieve dingen? Ja het weer was prachtig. De omgeving was erg mooi.

Maar een advies aan al onze medenederlanders. Deze gite is niet voor niets niet aangesloten bij Gite De France, het kan niet aan de eisen voldoen!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.