Hotel Le Marconnes

Weer vandaag11°-1°
Hotel Le Marconnes
8,8

12 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Leuke authentieke plek in rustige omgeving. Wij hadden een gezellige ruime hoge slaapkamer met vide waar onze 2 kinderen sliepen. Goede badkamer.

2x dagmenu gegeten in het gezellige restaurant waar Luc ons heerlijke gerechten voorzette. En als toetje 'mmmmmm' vers gemaakte taarten van Carrie.

Het was bloedheet, dus het zwembad bracht de juiste verkoeling. Ligbedje zou fijn zijn, maar ach.....!

Volgende keer gaan we de omgeving verkennen! Wat een knusse plek. Een echt aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

ongedwongen verblijf

peter
10-8-2012

wat een fijn verblijf op camping le marconnes! Niets is te gek. Eigenaren Luc en Carry is niets te veel. Staan je bij met raad en daad en goede tips!

Luc is een fantastische kok! Alles wordt goed onderhouden, niets op aan te merken. Zal niet de laatste keer zijn dat wij deze camping met een bezoek vereren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Schitterend uitzicht

familie Ornée
16-8-2011

In volgorde van opgedane ervaring: hartelijke ontvangst, schitterend uitzicht, ruime plaats, genoeg ruimte voor voetballen en vliegeren, mogelijkheid om te internetten, prettig zwembad, aardige meest Nederlandse gasten met veel kinderen in de voor ons goede leeftijd (8 tot 12), ijskoude nachten (dat wel), soms loeiharde wind, frisse lucht, genoeg zon, heerlijk eten en gezellige conversatie aan de table d'hôte, verrassende afrekening (echt niet duur). Om terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijk genoten

Peer en Esther
1-8-2011

Le Marconnes, zoals verwacht..

verdiende echt een ruime acht.

Hadden we de zon wat vaker mogen zien, dan was dit zeker een dikke tien !

Zoals in het hele leven geldt: je moet er zelf wat van maken.

Ook bij wat teleurstellend weer hebben we hier twee geweldige weken gehad.

Veel contact gemaakt met leuke mensen en heerlijk gegeten in het restaurant.

Luc, Carry en hun kids Pleun en Gijs zijn erg vriendelijke en gastvrije mensen die daarnaast in hun restaurant geweldig werk afleveren. De spareribs waren om de botjes bij op te eten !

De omgeving is prachtig en met een half uurtje in de auto kom je op de wonderlijkste plekken. Een aanrader voor wie van rust en gezeligheid houdt.

Onze twee kleine meiden van 4 en 2 hebben zich ook prima vermaakt !

Wij keren er zeker nog eens ( of nog vaker ) terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Brabantse gastvrijheid in ons geliefde Frankrijk!

Paula & Chrétien
21-7-2011

Wij hebben de camping van Le Marconnes ervaren de afgelopen 2 weken. Het was een ervaring van rust, het gevoel hebben alsof je bij vrienden logeert, heerlijk eten en voor de kinderen alle vrijheid. Deze omgeving maakt een mens heerlijk lui. Wat gaan we doen vandaag? Weet je wat, we doen heerlijk niets vandaag!

Vertier buiten de camping zit 'm in kleine dingen. Een mooie wandeling in de omgeving, het park in Le Puy, de riviertjes in de directe omgeving. Ons klapstuk van de vakantie was het feest op de nationale feestdag 14 Juillet. Varken aan het spit en met alle gasten gezellig aan tafel. Carry, Luc, Pien en Gijs we denken met heel veel warmte aan jullie, onze tijdelijke 'buren', terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

top

Eugénie, Luc, Mats, Daan en Floor
10-9-2010

Prachtige plek, eten is top en eigenaars zijn relaxt. Alles kan niets hoeft. Omgeving is geweldig, lekker wandelen, zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prachtige, rustige en sfeervolle camping

Familie Leyte
17-8-2010

Ons hele gezin heeft enorm genoten op deze prachtige, en rustige camping

De Auvergne is een prachtige omgeving (zeker voor degene die niet in het massa tourisme willen duiken) heerlijk zwemmen, fietsen, wandelen, eten en tot rust komen.

De gezelligheid en het eten in het restaurant bij Luc en Carry is fantastisch, waarbij de dagelijks vers gemaakte toetjes van Carry ***** sterren verdienen

Voor iedereen die niet opzoek is naar een disco en een slagboom op de camping een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Machtige plek, lekker eten en erg gezellig !!

Familie Hatzmann
2-8-2010

Een eenvoudige, kleine, camping op een wereldplek gelegen. In de afgelopen jaren 3 keer op de camping gestaan. Een fantastische eigenaarsfamilie (naast Carrie en Luc zijn ook Pleun en Gijs bijzonder gastvrije mensen). De kinderen vinden snel vriendjes en vriendinnen en dan zijn de voorziening meer dan voldoende. Het is geen camping om ter plekke alle vertier te vinden (zwembad en klein speeltuintje) maar op wandelafstand is er al veel te doen.

Een aanrader voor iedereen die van lekker eten, ongedwongen sfeer en effe los van alle luxe thuis houden. Werelds !!

Dit jaar gaan we lekker met oud en nieuw genieten van de sneeuw op de berg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Fantasche dagen, zeker doen.

Familie Withagen/ v. Eekelen
9-4-2010

Heerlijk plattelands huis in heuvelachtig Frankrijk, met diverse kamers en mogelijkheid voor caravans, lief en gastvrij gezin met twee kinders ( 16 EN 19) allen zijn nederlands en spreken vloeiend Frans. op deze wijze zeer behulpzaam, vooral voor de omgeving ( Landos, leuk dorp) Leuke wandelroutes, met stromende bergbeken, roofvogels. Heerlijk eten, wij mochten mee aan de grote tafel, de waardin maakt lekkere toetjes. We waren nu een midweek, maar gaan zeker nog eens terug. Het was een landelijk gebeuren met sfeervolle kamers met een goeie douche. Ideaal voor de niet Hilton liefhebber.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Niet aan te raden

Fam omgeving Utrecht
1-9-2009

Op de foto"s ziet het er allemaal aardig uit. In het echt is het kwalitatief allemaal zeer laag. Gevaarlijk zwembad waar je je voeten aan de vlonders openhaald (is ook gebeurd). Een speeltuin die je zeker geen speeltuin mag noemen.Wij hebben onze kinderen hier niet laten spelen omdat ze zich hier zeker zouden verwonden. Wij vonden het schandalig dat deze Nederlandse eigenaren hier niks aan deden. Het sanitair was redelijk schoon maar aangelegd door een amateur. Na een nacht hier gekampeerd te hebben zijn wij weer weggegaan. Van deze camping is zeker wat te maken omdat het een zeer mooie ligging heeft maar heeft heel snel groot onderhoud nodig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.