Hotel Le Marconnes

4 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Fantastisch!

elkevandijk
15-10-2015

Al jaren beginnen of eindigen we onze vakantie bij Le Marconnes.

De huurtent staat altijd weer op een bijzondere plek.

Schitterende omgeving, mooie dorpjes en stadjes. Wil je iets ondernemen; vraag het Luc en Carry. Er is van alles in de omgeving te doen en te zien. Het restaurant is top! De mee eet tafel gezellig.

Wij genieten al jaren, nu met tieners (13 en 16 jaar) , van de sfeer, rust en de geweldige ambiance.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek om tot rust te komen

Riekus
22-7-2013

Een hele mooie, rustige omgeving met prachtige natuur en daarmee wandel en fietsmogelijkheden te over. thuiskomen op de camping of in het hotel doe je door 's avonds mee te eten aan de mee-eettafel of a la carte in het kleine maar zeer goede restaurant. De sfeer, het onderling vertrouwen en de humor maken het helemaal af!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

rust, gezelligheid en gastvrijheid

Herwin Tros
20-7-2013

we zijn nu voor de 3e x op deze camping en vonden direct wat we eerder hier ook vonden: veel ruimte en rust, de gastvrijheid van de uitbaters Luc en Carry (en hun kinderen Pleun en Gijs).

prima uitgangspositie voor allerlei activiteiten: fietsen, wandelen, zwemmen in de Loire, etc

beslist een camping op vaker aan te doen ('zelfs' na deze 3e x).

NB: we zagen verscheidene gasten terugkeren na een kort verblijf elders. de lat ligt na le marconnes blijkbaar toch hoog (?)

herwin, sascha, sannie (16), tamar (13), fabian (10) en de hond noor.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Geweldige plek met fantastische mensen

hans westerwoudt
7-6-2009

We verbleven in de meivakantie in het zeer ruime appartement.

Voldoende slaapkamers, twee badkamers en een ruime woonkamer/keuken.

Het eten in het restaurant was/is ekle avond een feest. Super gerechten en een zeer vrolijke bediening.

De omgeving is werkelijk schitterend. Lange wandeltochten, zware fietstochten en voldoende sportactiviteiten behoren tot de mogelijkheden.

Ook voor kindren is er van alles te doen.

Familie Westerwoudt uit Rotterdam

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.