Hotel Le Marconnes

12 reviews over Hotel Le Marconnes in het Nederlands

Fantastisch verblijf gehad

Fred,
10-8-2018

Wat een ontzettende gastvriendelijke eigenaren zijn Ed en Elvire!

Geweldig mooie omgeving, prima hotelletje, super lekker eten en wat een rust kan je hier ervaren! Op de nationale feestdag in Frankrijk kwam er ineens een groot varken aan het spit en hebben we fantastische streekgerechten te eten gekregen!

Een grote aanrader speciaal voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige plek

Karin
1-8-2015

Een mooie plek met een prachtig uitzicht. Veel ruimte. Prima sanitair, alleen de waterpas was ook met vakantie en de docuches stromen lekker over. Mee eten erg leuk en lekker. Wij hadden niet echt het idee van enthousiaste en betrokken eigenaren, maar zin er maar een paar dagen geweest. Wij hadden wel erg veel overlast van spelende en vooral schreeuwende en krijsende kinderen, waarvan ouders toekeken. Een goede plek om deze prachtige omgeving te verkennen. Neem wel wat materiaal mee om je caravan recht te kunnen zetten, het is een glooiende weide.

Gereisd met partner in juli 2015

Wat een gastvrijheid, ruimte en rust!

marina van der wal
23-7-2013

We komen hier met plezier terug!

Gereisd met partner in juli 2013

Absoluut een aanrader

Franton
12-7-2013

We werden bijzonder prettig ontvangen. Luc en Carrie zijn geweldig goede gastheer en gastvrouw. Prettig, warm en ongedwongen. Je voelt je meteen op je gemak. Leuke omgeving waar je tot rust kunt komen maar ook activiteiten kunt ondernemen. Absoluut de moeite waard om wat extra kilometers voor te rijden.

Gereisd met partner in januari 2013

Rust,natuur en de France ambiance

M.Lint
13-6-2013

Geweldige enthousiaste eigenaren,stralen het eenvoudige Franse leven uit met hun landelijke accommodatie,schitterend vergezicht op de Mont Mezenc als je op het Kampeer terrein vertoeft.

Diverse doe dingen in de buurt en leuke dorpjes,wandelingen en omgeving rond ritten zijn er volop aanwezig.Denk o.a. Velorail.

Menukaart variatie is gemiddeld maar wat geserveerd wordt (Franse pot) is eigenhandig en van zeer goede kwaliteit,regelmatig is er s'avonds een mee eet tafel die diverse nationaliteiten tot elkaar brengt.

Hotel / restaurant straalt goed het simpele Franse boeren leven uit .

Zeer behulpzaam/advies naar de klant toe.Hotelkamers goed, met Franse ambiance.

Gereisd met partner in januari 2013

Mijn topcamping, jammer dat het zo ver weg is...

Joost Ostendorf
18-8-2012

Carry en Luc zijn bijzonder gastvrij en zeer vakkundig in alle facetten van het horecavak. Geholpen door hun kinderen Pleun en Gijs, die ook van aanpakken weten en hun ouders navolgen.

Lucs maaltijden zijn echt van zeer hoog niveau. Het voorafje met mosselen in knoflooksaus is het lekkerste voorafje dat ik ken.

Prachtig campingterrein, leuk terras met kwaliteits bier, en wijn, zelfs heerlijke kroketten zijn mogelijk. mooi uitzicht, goede voorzieningen. Wel op tijd gaan douchen, want als andere gasten te ruim douchen kan het warme water op raken. Als het dichterbij was gingen we 3x per jaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

Aanrader!

nicoline_1
18-8-2012

We zijn nu 2 keer bij Le Marconnes geweest en zullen zeker terugkomen. Kleine camping met prachtig uitzicht en fijne sfeer. Het sanitair is eenvoudig maar volstaat. Leuke omgeving. Luc en Carry zijn gezellige Brabanders die een prima restaurant op de camping weten neer te zetten.

Gereisd met partner in augustus 2011

Geweldig op doorreis of voor langer

Martijn
26-10-2011

We komen hier al enkele jaren. Soms kort op doorreis naar de Franse kust of Spanje en soms blijven we wat langer plakken. Geweldige plek, mooi uitzicht, goed bereikbaar, leuke kamers en heerlijk no-nonsens Frans eten voor een mooie prijs. In het begin kampeerden we er, maar de luxe van een kamer boven in de oude schuur kunnen we niet meer weerstaan. Daarnaast staan Luc en Carry voor je klaar als er iets is. Al met al meer dan de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

Gereisd met partner in september 2011

camping naar ons hart

rene en anke
11-6-2011

Prachtige ligging, Luc en Carla zijn zeer gastvrij, ondanks het slechte weer goede herinnering. Komen zeker terug.

Rene en Anke

Gereisd met partner in mei 2011

omgeving prachtig

fam de Jager
11-3-2010

wij komen er al 8 jaar 4x in jul/aug paar maal eind maart als tussenstop op weg naar spanje en dan terug 1ste week juli en ook op een kamer met kerst en laatste maal oud/nieuw tja dan kom je er graag en ja het is een boerencamping, eenvoudig maar schoon Carry en Luc zijn zeer aardig, eten in restaurant uitstekend en gezellig met allen aan een lange tafel.de prijs op camping in spanje laagseizoen is stuk goedkoper, hoogseizoen zal le marconnes voordeliger zijn,wanneer je het teveel vindt moet je thuisblijven en jammer maar de enorme karakterstieke boom is door laatste storm omgewaaid,die zal ik missen

Gereisd met partner in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marconnes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Marconnes in St. Arcons de Barges (Haute Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Marconnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.