Hotel Le Marconnes **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joost Ostendorf

Mijn topcamping, jammer dat het zo ver weg is...

Joost Ostendorf,
18-8-2012

Carry en Luc zijn bijzonder gastvrij en zeer vakkundig in alle facetten van het horecavak. Geholpen door hun kinderen Pleun en Gijs, die ook van aanpakken weten en hun ouders navolgen.

Lucs maaltijden zijn echt van zeer hoog niveau. Het voorafje met mosselen in knoflooksaus is het lekkerste voorafje dat ik ken.

Prachtig campingterrein, leuk terras met kwaliteits bier, en wijn, zelfs heerlijke kroketten zijn mogelijk. mooi uitzicht, goede voorzieningen. Wel op tijd gaan douchen, want als andere gasten te ruim douchen kan het warme water op raken. Als het dichterbij was gingen we 3x per jaar.

Gereisd met partner in augustus 2011